Pawel328 646 Napisano Luty 26, 2016 Zaawansowany 646 3823 uważaj bo zadzwoni że chce odkupić Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
criskp86 30 Napisano Luty 26, 2016 Zaawansowany 30 371 coś więcej powiedz o nowym nabytku? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
slawek74 12191 Napisano Luty 26, 2016 Zaawansowany 12191 22177 to było mu chociaż chusteczke podać bez awaryjnej ptacy Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
statek 140 Napisano Luty 26, 2016 wieczny student 140 2177 Z niemcem oczywiście był zart. 2008 rok, Kabina na pneumatycznej amortyzacji, 4x hydro, 3x wolny spływ, sterowanie hydraulika z błotnika, 9700 godzin. Opony 650/60/R38 a przod 540 R28 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
poziomka 20 Napisano Luty 26, 2016 Zaawansowany 20 595 Kolejny fendt w Twojej rodzinie dużo bezawaryjnych godzin ! Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kendzior15 87 Napisano Luty 26, 2016 Zaawansowany 87 1883 a jednak 412 za małe do przyczepy. pamietam pamiętam mówiłeś w tafiłach. zdradzisz cene? :-) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Luty 26, 2016 u nas mowia ze Niemiec plakal ale ze szczescia;)a jak jest z vatem przy uzywkach? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
statek 140 Napisano Luty 26, 2016 wieczny student 140 2177 Wystawiona faktura i musisz rozliczyc vat, czyli placilem kwote netto, ogolnie wyszło 195 netto z transportem, wymiana olejów. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Axial 9 Napisano Luty 26, 2016 Zaawansowany 9 360 Ładna maszynka, ksenonki, świeży wydech na fotce ładnie wygląda. Wolny spływ 3x to jest raczej Power Beyond, EGR zaślepiony? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
statek 140 Napisano Luty 26, 2016 wieczny student 140 2177 a jak to sprawdzic? teoretycznie nie mam i tak mocno wymagacej maszyny aby go specjalnie zaslepiac Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Axial 9 Napisano Luty 26, 2016 Zaawansowany 9 360 Mocy od tego zabiegu raczej nie przybywa. Najprawdopodobniej masz to już zrobione - to prosty zabieg i zachodni bracia często to robią. Z lewej strony silnika sprawdź dźwigienkę na przewodzie od kolektora wydechowego do chłodnicy spalin - powinna być zdjęta z uchwytu, może być widoczna zaślepka na łączeniu przewodów. Ciekawy rozmiar opon wychodziły raczej na 42" i 30", to oryginalne koła? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
statek 140 Napisano Luty 27, 2016 wieczny student 140 2177 były takie jak piszesz ale jedna była rozerwana z tyłu i Klejona więc wziąłem mniejsze. według instrukcji 38 tył pasuje do 28 przód. a gdybym chciał zmienić to muszę felgi też Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
timasz 55 Napisano Luty 27, 2016 jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe 55 2591 piekna maszynka daj moze fotki ze srodka, niech ludzie zobacza jak wyglada fendt w srodku po 10 tys godzin a nie po 17 tys godzin Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
adikpl1 257 Napisano Październik 31, 2016 Zaawansowany 257 4525 a jak to sprawdzic? teoretycznie nie mam i tak mocno wymagacej maszyny aby go specjalnie zaslepiac na alledrogo jest gotowy zestaw naprawczy zaworu EGR na jednym ze zdjęć widać to miejsce: http://allegro.pl/103-zaslepka-zaworu-egr-fendt-seria-800-6-1-l-i5899578728.html Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się