Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Powiem że nawet czasami pod górki maił ciężko. Karat ustawiony był na głęboko. Ciężko jest porównać... Każdy ciągnik ma to "coś" w sobie. Co do przekładni to Fendt ma lepszą, za to skręt bardziej mi się podobał w Challenger.

Porównując to Fendt jeździł wolniej (ok 9 km/h) i miał płycej ustawiony gruber, a Challenger jeździł ok 12 km/h i miał głębiej wsadzony gruber. Ale za to spalanie wyszło Fendt-a 12 l/ha a drugi 19 l/ha.

W żadnym nie zwiększaliśmy mocy.

Fendt ma bezstopniową przekładnie, a Challenger ma 16 biegów. Już jeżdżąc na Fendt-ach parę dobrych lat przyzwyczaiłem się do tego typu przekładni. W Challenger trzeba na nowo uczyć się jeździć ciągnikiem. Jak wciskasz gaz nożny to on odejmuje obroty silnika. Na początku bardzo ciężko się przestawić na ten tryb jazdy...

Nie jeździłem na tej przekładni. Tylko na AutoPower.

Myślałem, że ta opinia tyczy się pracy przekładni a nie użytkowania :) W końcu klasyczny PowerShift jest stworzony do maxymalnego uciągu a i w trybie pracy automatycznej pewnie w dźwignie nie trzeba stukać. Podejrzewam, że jak do czołgu zapiąć szerszy agregat i ustawić tą samą głębokość to spalanie wyszłoby bardzo podobne. 

Jeśli natomiast chodzi o Vario i AutoPower co w tym temacie pracy i użytowania możesz powiedzieć? Swoją drogą jak sie ma 8530 :)?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v