Pompka przelewowa
 

Pompka przelewowa

  • 4229 wyświetleń

Prze każdym postoju nawet 10min trzeba było go pompować ręczną pompką.wymiana zaworków zwrotnych i podkładek nic nie dała,więc założyłem pompkę od spryskiwaczy.teraz jak go odpalam to wciskam guzik w kabinie i odpala bez problemu



Informacje o zdjęciu Pompka przelewowa


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Czarox
  • 56 813

To że sie cofa paliwo i trzeba pompowac ręczną pompką to tylko wina jakiejś drobnej nieszczelnosci w układzie lub zaworka innej opcji nie ma potrzeba tylko wszystko dobrze przejrzeć i nie trzeba nic kombinować Mam zetora już bardzo długo i choćby najmniejsza ingerencja w układ paliwowy zawsze kończy sie tym że paliwo schodzi niby wszystko dokręcone nic nie leci wycieków brak a jednak zejdzie....... Opisywałem już gdzieś na forum jak tą nieszczelność znaleźć

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Świetne...- bo łatwiej wymyślać takie cuda niż po prostu uszczelnić układ paliwowy , ale - co kto lubi .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DanielB
  • 24 176

Świetne...- bo łatwiej wymyślać takie cuda niż po prostu uszczelnić układ paliwowy , ale - co kto lubi .

Cały układ paliwowy został uszczelniony, przewody wymienione na nowe.Jedynie w pompie może być nieszczelność ze względu że nigdy nie była jeszcze regenerowana, ponieważ ma jeszcze wszystkie plomby

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • withanight
  • 1108 3203

Ta pompka do ropy, paliwa i innych podobnych to się chyba nie nadaje.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • przybyslawice5211
  • 532 4602

Mogłeś kolego zrobić tak jak ja [galleryimg=613437] w moim  zetorze 6245 z Francji to rozwiązanie jest chyba fabrycznie i dorobiłem do 5211 i teraz nawet po miesiącu nie muszę pompować a przedtem tak po 2 godzinach, założyłem wcześniej zaworek zwrotny i gdzieś po tygodniu przestał działać po pewnie wzeszedł jakiś paproch a z zbiornikiem jest bezproblemowo   

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mario666
  • 1094 5410

aleś wycudował z tą pompką  Bieżesz dobry klucz i wszystkie śruby dokręcasz na chama 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DanielB
  • 24 176

aleś wycudował z tą pompką  Bieżesz dobry klucz i wszystkie śruby dokręcasz na chama 

Śruby są tak dokręcone że nawet musiałem pompkę ręczną kupić nową bo gwint przekręciłem

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DarekD
  • 70 1546

kolego , znam ten problem . Jest jeszcze jeden warunek ,żeby się nie zapowietrzał :  rurki smoka w zbiorniku paliwa muszą być OBIE zanurzone w paliwie . Nie może być tak ,że ta powrotna wchodzi tylko do zbiornika nad lustrem paliwa . Więc jak masz idealnie szczelny układ ( nawet na śrubach przelewowych nad wtryskiwaczami ) to sprawdź jeszcze smok .  Tu nie są potrzebne żadne modyfikacje !!

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • padre1989
  • 13 530

przerabialem kilka juz zetorów z takim samym problemem i w każdym wymiana przewodów przelewowych z zarobionymi końcówkami pomogła . po miesiacu stania zetor pali od strzala

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • grzesmaly
  • 701 4070

panowie kuzyn ma 5211 i tez walszylem z paliwem bo skubany nawet podczas jazdy potrafil stracic moc lub nawet zgasnac okazala sie skorodowana rurka w zbiorniku

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj