FENDT 936  pęknięta głowica  przy 2800 Mth
 

FENDT 936 pęknięta głowica przy 2800 Mth

  • 9366 wyświetleń

Fendt z 2010 roku.



Informacje o zdjęciu FENDT 936 pęknięta głowica przy 2800 Mth

Zrobione z SAMSUNG GT-S7710

  • 3.4 mm
  • 66666/1000000
  • f f/2.7
  • ISO 200

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • iron
  • 1037 10797

a ta pęknięta ? no 15 może być mało jak do Ursusa 6cyl .6000-7000 .zł.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • przybyslawice5211
  • 532 4602

Szkoda ze nie zrobili ze każdy cylinder ma swoją głowice w scaniach każdy cylinder ma swoją głowice jak w zetorach i ursusie c 360  

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Blisko byłem. To jeszcze nie tak tragicznie, biorąc pod uwagę, że kawał blachy do kombajnu NH potrafi tyle kosztować. Wyczytane pod innym zdjęciem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AgroSikora
  • 56 990

Blisko byłem. To jeszcze nie tak tragicznie, biorąc pod uwagę, że kawał blachy do kombajnu NH potrafi tyle kosztować. Wyczytane pod innym zdjęciem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Jaki powód wymiany głowicy ? Kochane motory MWM w Fendtach, z dzielonymi głowicami..

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Upss... To nie dobrze.. Nawet Fendtowi już się zdarzają takie wpadki.. A to wszystko dlatego, że zachciało się silników Deutza!

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • KacperDemczuk
  • 298 4672

jest to maszyny więc ma prawo się popsuć, nic nie jest nie zniszczone,przebieg też pewnie ma niemały ☺

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1934 4264

głowica pękła między zaworami? sama z siebie czy były lroblemu z układem paliwowym?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Tak tak. Sprzęt za kilkaset tysięcy ma prawo się zepsuć po niewielkim przebiegu. Technologia idzie do przodu a produkty co raz gorsze. Głowica pewnie wyczyszczona do zlokalizowania nieszczelności.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Pietras892
  • 945 5797

I to już nie ten sam fendt co z silnikiem mwm czy man. Tam głowica była dzielona i koszt byłby 4x niższy podobnie jak prawdopodobieństwo takiego uszkodzenia, a czas naprawy połowę krótszy dlatego fendt kiedyś był guru.Z tymi normami emisji spalin to już jest cyrk, żywotność silnika spadła, spalanie wzrosło

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Ursusc385
  • 1562 6607

Jeszcze trochę to przeproszę swoje farmtraci :blink: Tu za cene głowicy mam nowy cały silnik :lol:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7886 20513

niestety cała glowica na 6 cylindrów boi sie przegrzania, dzielone w tym wypadku sa najlepsze, koszty nizsze, szybko mozna znalesc gdzie sie cos dzieje, a z tymi "dlugimi" nie tylko w ciagnikach sa problemy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • micro303
  • 33 411

Jak by to było w kubocie to było by dużo ogromnego hejtu a tak tylko współczucie bo taki drogi sprzęt. Nie zazdroszcze to nie te stare masyny które kręciły po 10 tyś przy minimalnej uwadze użytkownika.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adikpl1
  • 257 4524

Do 2006 r. dziewięćsetka była na silniku MAN'a a od 2006 r. jest na silniku Deutz.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj