News
Olej napędowy  letni i zimowy temperatura -20st.C
 

Olej napędowy letni i zimowy temperatura -20st.C

  • 6391 wyświetleń

Informacje o zdjęciu Olej napędowy letni i zimowy temperatura -20st.C

Zrobione z HUAWEI ALE-L21

  • 3,8 mm
  • 1/128
  • f f/2.0
  • ISO 100

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • pimper21
  • 60 1174

u mnie 03.01 było -19 wyjechałem ferdkiem podjechałem pod oborę zostawiłem zapalonego załadowałem obornik i gdy kończyłem wskoczył sam na wyższe obroty i zdechł po chwili, jak się okazało paliwo w filtrze zamarzło (filtr był zmieniany na początku grudnia) paliwo z orlenu, a jak kiedyś pamiętam mrozy pod -28 i ojciec jeździł tylko na opale to nigdy nie zamarzło,ale podgrzałem trochę nagrzewnicą to puściło ale weź teraz  MFa odpowietrz i zapal na takim mrozie ... kto ma ten wie że graniczy to z cudem

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zaganiacz18
  • 5 144

a ja wczoraj kupiłem w 5 stacjach po 10 litrow i orlen wypadł najlepiej jakby wogole mrozu nie było shell troszkę gorzej a niby to samo maja później lotos dość ciekawie później jakas PEGAS i na końcu Seba niby maja z lotosu ale gorzej się zcieło może fotki wstawie a mroz - 16 woj. pomorskie okolice kwidzyna

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pp1208
  • 682 5868

ja miałem w ciągniku paliwo zimowe ( sprzedawca ze stacji mówił ze do -19 wytrzyma) no i było jakoś na początku stycznia około 20 stopni na mrozie. Ciągnik normalnie zapalił, stał z 10 min aż sie rozgrzał, pojechałem za obore i zgasł... paliwo w filtrze zamarzło. Pojechałem po dodatek do ropy nazywa sie jak dobrze pamiętam "SKYDD"  . Wlałem do zbiornika odpowiednią ilość i dolałem jeszcze 40 litrów ropy zeby sie wymieszało i narazie jest dobrze. Co dziwnego kubota sie nei zapowietrzyła. A zanim było dobrze to jeszcze z dwa razy zgasła aż wypalio paliwo z filtra. Czyli czasami wystarczy jakis dodatek to paliwa. 20 zł i podobno to na 500 litrów ropy ma byc. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • koziolek19
  • 3 70

Ja tankuje na małej pobliskiej stacji i nie ma problemu z odpalaniem.
Mam dwa mf'y jednego nie odpalalem juz od listopada to z nim bylby problem ale w marcu odpali bez problemu,wystarczy aku naladowac i chodzi.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Gacek105
  • 18 92

U mnie w sobotę było -15 stopni C-360 odpalił bez problemu wystarczyło naładować akumulatory i cały dzień chodził bez problemu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Atsihosam
  • 11 172

Zimowe paliwo polecam ze Statoil'u. Mają do -32oC, temperatura przy której zaczyna mętnieć to -23oC.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • melon10641
  • 363 2190

u mnie 03.01 było -19 wyjechałem ferdkiem podjechałem pod oborę zostawiłem zapalonego załadowałem obornik i gdy kończyłem wskoczył sam na wyższe obroty i zdechł po chwili, jak się okazało paliwo w filtrze zamarzło (filtr był zmieniany na początku grudnia) paliwo z orlenu, a jak kiedyś pamiętam mrozy pod -28 i ojciec jeździł tylko na opale to nigdy nie zamarzło,ale podgrzałem trochę nagrzewnicą to puściło ale weź teraz  MFa odpowietrz i zapal na takim mrozie ... kto ma ten wie że graniczy to z cudem

A odpowietrzasz go ręczną pompką czy rozrusznikiem kręcisz? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukbold
  • 842 4951

jaka to filozofia Perkins odpowietrzyć? którego zdania z instrukcji nie rozumie? i daj potem takiemu zachodni traktor jak 3p nie ogarnia

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • iron
  • 880 9856

w 3p przynajmniej u mnie tak było że hak brakło soku to pompkę ręczną trzeba było najpierw odpowietrzyc a później napompowac i zapalał trochę pokaleczył i się sam odpowietrzal

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • matik123
  • 94 391

 

 

Ogólnie wszystkie silnki Perkinsa są diabelsko ciężkie do odpowietrzenia  :)

prościej już chyba nie da się odpowietrzyć jak odpowietrza się perkinsa, wystarczy przekręcić stacyjkę i pompka sama podaje sobie paliwo, minuta i odpowietrzony 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • KPK Kumurun Team
  • UrsusCzesio
  • 308 5513

w C-360 3P nie ma elektrycznej pompki :D Ale widze nie rozrużniacie pewnych rzeczy to nie chodzi i problem perkinsa tylko pomp rotacyjnych które trzeba troche inaczej odpowietrzać. Ale gdy zrobi się wedle instrukcji to szybciej od zwykłej 360 odpali 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 234 5076

w fiacie (ciagnik) mam pompe rotacyjną to tylko filtry odpowietrzam

 

w kombajnie volvo perkins silnik to najpierw filtry potem 2 śrubki na pompie i chodzi

 

oba mają pompki zasilające z rączkami czy dźwigienkami do ręcznego pompowania to chyba to samo co w 3p

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj