czesio200 3400 Napisano Styczeń 1, 2016 Zaawansowany 3400 12531 tutaj też ta plandeka niezbyt wygląda na przodzie jak by nie mogli zrobić nie za szeroko po skosie i by ładnie ominęła te wszystkie rurki.. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
yacenty 3871 Napisano Styczeń 1, 2016 yacenty Root Admin 3871 48593 szczegół, byle do srodka się nie lało Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
piotttrek 94 Napisano Styczeń 1, 2016 Zaawansowany 94 930 Niby szczegół, ale jak się płaci gruby pieniądz to mogliby się bardziej postarać. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
yacenty 3871 Napisano Styczeń 3, 2016 yacenty Root Admin 3871 48593 sprawia wrażenie szczelnej, do Hlki będę dorabiał to bede szukał jakiejs firmy co zrobi to aby było ok Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wojtek0508 11 Napisano Styczeń 3, 2016 Zaawansowany 11 206 A ja mam pytanie. Bo ten pronar ma hamulce dwuobwodowe i zatem czy można podpiąć do niej hamulce drugiej przyczepy typu hl czy d732, która ma jednoobwodowy? Czy w tej hl sztywnej, której planujesz remont będzie wstawiony układ dwuobwodowy, bo gdzieś czytałem, że ma chodzić z tym pronarem? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
yacenty 3871 Napisano Styczeń 3, 2016 yacenty Root Admin 3871 48593 pronar daje wyjście dwuobwodowe. Hlka ma 1 obwodowe poki co. co kto będzie ciągał to jeszcze nie wiem - zmienia mi się koncepcja. zobaczymy co uda mi się kupić teraz. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
oFsik 138 Napisano Styczeń 4, 2016 Zaawansowany 138 3407 A ja mam pytanie. Bo ten pronar ma hamulce dwuobwodowe i zatem czy można podpiąć do niej hamulce drugiej przyczepy typu hl czy d732, która ma jednoobwodowy? Czy w tej hl sztywnej, której planujesz remont będzie wstawiony układ dwuobwodowy, bo gdzieś czytałem, że ma chodzić z tym pronarem? A ja ostatnio o tym rozmyślałem i wymyśliłem że można na tym przykładzie zapiąć Pronarke (dwuobwodowa) jako pierwszą i przez nią poprowadzić wąż jednoobwodowy bezpośrednio do tyłu do HL-ki (jednobwodowej) warunek jest tylko taki że trzeba mieć w ciągniku zarówno dwu jak jedno obwodową instalacje i pytanie czy one obie działają jednocześnie czy jak zapnę dwu to jedno obwodowa nie działa:) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Ursusc385 1565 Napisano Styczeń 4, 2016 Zaawansowany 1565 6615 Można przypiąć jednoobwodową z przodu, a dwuobwodową z tyłu, zmienić złączki i czerwony przewód od dwuobwodowej podpiąć normalnie pod gniazdo jednoobwodowe i działa. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
yacenty 3871 Napisano Styczeń 4, 2016 yacenty Root Admin 3871 48593 czyli czerwony jako szary? przeciągnięcie przewodu to też dobry pomysł - tylko pytanie jak zachowa się ciągnik czy nie "zdurnieje" Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wojtek0508 11 Napisano Styczeń 4, 2016 Zaawansowany 11 206 No a jakby założył przyczepie z jednoobwodową instalacją hamulcową wtykę do przewodu hamulcy czerwoną zamiast tej zwykłej i podpiął pod te czerwone gniazdo z tyłu przyczepy z dwuobwodową instalacją to czy będzie działać? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kapec24 37 Napisano Styczeń 7, 2016 Zaawansowany 37 683 A ja ostatnio o tym rozmyślałem i wymyśliłem że można na tym przykładzie zapiąć Pronarke (dwuobwodowa) jako pierwszą i przez nią poprowadzić wąż jednoobwodowy bezpośrednio do tyłu do HL-ki (jednobwodowej) warunek jest tylko taki że trzeba mieć w ciągniku zarówno dwu jak jedno obwodową instalacje i pytanie czy one obie działają jednocześnie czy jak zapnę dwu to jedno obwodowa nie działa:) Ja tak zrobiłem. Wszystko fajnie tylko musisz ciągle w traktorze mieć powietrze. Dwa trzy razy wciśniesz hamulec, powietrze z tej jednoobwodowej ucieknie i ta dwuobwodowa Ci się blokuje. Ale delikatnie jeżdżąc nie przeszkadzało mi to. Gorzej jak wjadę np na wagę w miejscu docelowym i zaciągnę hamulec, wtedy jak chce ruszyć to muszę chwilę poczekać aż traktor dopompuje powietrza bo dwuobwodowa jest zablokowana Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Zaczyn 585 Napisano Styczeń 31, 2016 Zaawansowany 585 2100 My jak braliśmy pt 612 to wzięliśmy w opcji żeby były węże na jedno i dwuobwodowe i teraz jak zapinamy do ciągnika to wszystkie 3 przewody, wtedy dopiero hamuje jak szatan Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
yacenty 3871 Napisano Luty 6, 2016 yacenty Root Admin 3871 48593 drugą przyczepę jaką kupiłem tez jest dwuobwodowa. Tak więc Jasiek dostanie zestaw 10+12 dwuobwodowy a Kubota będzie ciągać HLkę na jednoobwodowych hamulach Jak jej będzie za lekko to dostanie jeszcze Autosankę Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Zaczyn 585 Napisano Luty 6, 2016 Zaawansowany 585 2100 drugą przyczepę jaką kupiłem tez jest dwuobwodowa. Tak więc Jasiek dostanie zestaw 10+12 dwuobwodowy a Kubota będzie ciągać HLkę na jednoobwodowych hamulach Jak jej będzie za lekko to dostanie jeszcze Autosankę Jaka to jest przyczepa? Nowa czy używana? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
yacenty 3871 Napisano Luty 6, 2016 yacenty Root Admin 3871 48593 ładna zielona Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Luty 27, 2016 Szwagier spina wieltonke 10t (hamulce dwuobwodowe) z d55 (jednoobwodowe) i śmiga. sposób jest taki, że dorobił sobie przejściówkę, dzięki której podpina czerwony przewód wieltona pod instalację jednoobwodową (zółtego nie podczepia wcale). Tylne gniazdo w wieltonie na przewodzie "czerwonym" założył sobie od hamulcy jednoobwodowych i tam podpina d55. Minus jest taki, że cały skład hamuje jak na instalacji jednoobwodowej Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
WitekRolnik 3116 Napisano Luty 27, 2016 Zaawansowany 3116 8773 Ładna przyczepa. Takie pytanko, który typ hamulców jest lepszy jednoobwodowy czy dwuobwodowy? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się