Pronar pt 610
 

Pronar pt 610

  • 7061 wyświetleń

Tym razem solo pod wiata.



Informacje o zdjęciu Pronar pt 610


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 3400 12531

tutaj też ta plandeka niezbyt wygląda na przodzie jak by nie mogli zrobić nie za szeroko po skosie i by ładnie ominęła te wszystkie rurki..

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • piotttrek
  • 94 930

Niby szczegół, ale jak się płaci gruby pieniądz to mogliby się bardziej postarać.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • yacenty
  • yacenty
  • Root Admin
  • 3871 48593

sprawia wrażenie szczelnej,

do Hlki będę dorabiał to bede szukał jakiejs firmy co zrobi to aby było ok

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wojtek0508
  • 11 206

A ja mam pytanie. Bo ten pronar ma hamulce dwuobwodowe i zatem czy można podpiąć do niej hamulce drugiej przyczepy typu hl czy d732, która ma jednoobwodowy?

Czy w tej hl sztywnej, której planujesz remont będzie wstawiony układ dwuobwodowy, bo gdzieś czytałem, że ma chodzić z tym pronarem? :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • yacenty
  • yacenty
  • Root Admin
  • 3871 48593

pronar daje wyjście dwuobwodowe.

Hlka ma 1 obwodowe poki co.

co kto będzie ciągał to jeszcze nie wiem - zmienia mi się koncepcja.

zobaczymy co uda mi się kupić teraz.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • oFsik
  • 138 3407

A ja mam pytanie. Bo ten pronar ma hamulce dwuobwodowe i zatem czy można podpiąć do niej hamulce drugiej przyczepy typu hl czy d732, która ma jednoobwodowy?

Czy w tej hl sztywnej, której planujesz remont będzie wstawiony układ dwuobwodowy, bo gdzieś czytałem, że ma chodzić z tym pronarem? :)

A ja ostatnio o tym rozmyślałem i wymyśliłem że można na tym przykładzie zapiąć Pronarke (dwuobwodowa) jako pierwszą i przez nią poprowadzić wąż jednoobwodowy bezpośrednio do tyłu do HL-ki (jednobwodowej) warunek jest tylko taki że trzeba mieć w ciągniku zarówno dwu jak jedno obwodową instalacje i pytanie czy one obie działają jednocześnie czy jak zapnę dwu to jedno obwodowa nie działa:)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Ursusc385
  • 1565 6615

Można przypiąć jednoobwodową z przodu, a dwuobwodową z tyłu, zmienić złączki i czerwony przewód od dwuobwodowej podpiąć normalnie pod gniazdo jednoobwodowe i działa.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • yacenty
  • yacenty
  • Root Admin
  • 3871 48593

czyli czerwony jako szary?

przeciągnięcie przewodu to też dobry pomysł - tylko pytanie jak zachowa się ciągnik :P czy nie "zdurnieje"

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wojtek0508
  • 11 206

No a jakby założył przyczepie z jednoobwodową instalacją hamulcową wtykę do przewodu hamulcy czerwoną zamiast tej zwykłej i podpiął pod te czerwone gniazdo z tyłu przyczepy z dwuobwodową instalacją to czy będzie działać?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kapec24
  • 37 683

A ja ostatnio o tym rozmyślałem i wymyśliłem że można na tym przykładzie zapiąć Pronarke (dwuobwodowa) jako pierwszą i przez nią poprowadzić wąż jednoobwodowy bezpośrednio do tyłu do HL-ki (jednobwodowej) warunek jest tylko taki że trzeba mieć w ciągniku zarówno dwu jak jedno obwodową instalacje i pytanie czy one obie działają jednocześnie czy jak zapnę dwu to jedno obwodowa nie działa:)

Ja tak zrobiłem. Wszystko fajnie tylko musisz ciągle w traktorze mieć powietrze. Dwa trzy razy wciśniesz hamulec, powietrze z tej jednoobwodowej ucieknie i ta dwuobwodowa Ci się blokuje. Ale delikatnie jeżdżąc nie przeszkadzało mi to. Gorzej jak wjadę np na wagę w miejscu docelowym i zaciągnę hamulec, wtedy jak chce ruszyć to muszę chwilę poczekać aż traktor dopompuje powietrza bo dwuobwodowa jest zablokowana

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Zaczyn
  • 585 2100

My jak braliśmy pt 612 to wzięliśmy w opcji żeby były węże na jedno i dwuobwodowe i teraz jak zapinamy do ciągnika to wszystkie 3 przewody, wtedy dopiero hamuje jak szatan ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • yacenty
  • yacenty
  • Root Admin
  • 3871 48593

drugą przyczepę jaką kupiłem tez jest dwuobwodowa.

Tak więc Jasiek dostanie zestaw 10+12 dwuobwodowy a Kubota będzie ciągać HLkę na jednoobwodowych hamulach :) Jak jej będzie za lekko to dostanie jeszcze Autosankę

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Zaczyn
  • 585 2100

drugą przyczepę jaką kupiłem tez jest dwuobwodowa.

Tak więc Jasiek dostanie zestaw 10+12 dwuobwodowy a Kubota będzie ciągać HLkę na jednoobwodowych hamulach :) Jak jej będzie za lekko to dostanie jeszcze Autosankę

Jaka to jest przyczepa? Nowa czy używana?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Szwagier spina wieltonke 10t (hamulce dwuobwodowe)  z d55 (jednoobwodowe) i śmiga. sposób jest taki, że dorobił sobie przejściówkę, dzięki której podpina czerwony przewód wieltona pod instalację jednoobwodową (zółtego nie podczepia wcale). Tylne gniazdo w wieltonie na przewodzie "czerwonym" założył sobie od hamulcy jednoobwodowych i tam podpina d55. 

Minus jest taki, że cały skład hamuje jak na instalacji jednoobwodowej

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • WitekRolnik
  • 3116 8773

Ładna przyczepa. Takie pytanko, który typ hamulców jest lepszy jednoobwodowy czy dwuobwodowy?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj