Ursus C-360
 

Ursus C-360

  • 3345 wyświetleń

Uszczelka pod głowicą? czy inna awaria?



Informacje o zdjęciu Ursus C-360


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • asasinator666
  • 108 919

To wygląda jakby z góry leciało- z pokryw zaworów, albo spod uszczelki kolektora wydechu, ale wtedy to już głowica do remontu. Z małego otworu w tłumiku też chyba cieknie. Dużo oleju z silnika mu ubywa?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kitowiak
  • 517 4889

Tu masz problem z uszczelka jak wyżej ci piszę... :D Chociaż na zdj nie widać dokładnie skąd jest wydmuch, i nie jestem pewny... :) Kolektor czy głowica ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • przemo24
  • 70 1060

Ciężko dokładnie określić ale widać wyciek spod uszczelki kolektora wydechowego i spod głowicy też wydaje się za coś się sączy. Oleju nie ubyło jakoś znacznie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • przemo24
  • 70 1060

Remont tej głowicy to nie pamiętam z 10 lat temu może. Rok temu robiliśmy jedną tuleje bo pękła. Dzięki za sugestie ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • grzesmaly
  • 701 4070

Literowka kolego przez pospiech hehe ale dzieki za uwage
Kolego sprawdz wtryski i uszczelki pod koletorem

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 1150 9139

z tego co mi wiadomo wydechowym powinny iść spaliny, nie ciecz, więc co mu da uszczelka ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kitowiak
  • 517 4889

 To jak tak to jeszcze mogą być pierścienie na tłokach... nie trzymają ciśnienia oleju i olej przedostaje się komory spalania. Wypycha ci uszczelką pod głowicą <sparciała pewnie> a reszta kolektorem, 
Bo uszczelka kolektora nic nie ma do tego, jak napisał kolega wyżej tylko spaliny wydostają się kanałem wylotowym... 
Wtryski nic do tego nie mają, bo jedynie przy dużej dawce paliwa mógł by ci ropę ze spalinami wypluwać i dusić się...
proponuje sprawdzić manometrem ciśnienie oleju na ciepłym ;) To jest moje zdanie, niech sie wypowie bardziej znajomy w te sprawy ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • TheMariko12
  • 437 2730

To nie uszczelka pod głowicą, leci z wtrysków, albo z pod uszczelki pokrywy zaworów, u mnie akurat leci z pod tej nakrętki wtrysku i jest tak samo

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • przemo24
  • 70 1060

Po dokładnych oględzinach widać ze olej wydostaje się z kolektora wydechowego. Mam nadzieję ze to nie pierścienie bo nie uśmiecha mi się wyciąganie tłoka :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • grzesmaly
  • 701 4070

Jak by byly pierscienie to by olej bral litrami
Wtrysk leje co za tym idzie nie spalone paliwo leci w komi a uszczelki pod kolektorem nie sa wstanie utrzymac paliwa i cieknie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adrian40stka
  • 28 230

Prowadnica zawory masz już luz dość spory pomiędzy zaworem a prowadnicą  tłok idąc w dół zaciąga olej z góry z pod pokrywy zaworów olej dostaje się nad grzybek zaworu po czym razem z suwem wydechu wydostaje się w kolektor ( duża ilość oleju nie spala się a gdy  rozgrzeje się będzie kopcił jakby pierścienie ) ja obstawiam to a to że akurat na zdjęciu widać że cieknie gdzieś z boku kolektora to po prostu uszczelka pomiędzy kolektorem a głowicą w tym miejscu puszcza ww. olej na zdjęciu tego dokładnie nie widać może i cieknie z pod dekla zbieg okoliczności :D

pomiędzy głowicą a uszczelką i blokiem olej też będzie się wydostawał bo taka ilość oleju musi się gdzieś wydostać a przez zawór niestety aż tyle nie wydostanie się do kolektora :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • grzesmaly
  • 701 4070



Kolego przeczytaj jeszcze raz wszystkie posty gdzie autar wypawiada sie ze ciagnik bierze znikome ilosci oleju
A mala ilosc oleju zostala by spalona wieksza mogla by wykonywac taki efekt ale to wtedy autor by stwierdzil ze ciagnik bierze sporo oleju i bez wstawiania zdjecia juz by wiedzial ze ma silnik do remontu
Chociaz nie neguje bo ubytek oleju moze robic takie efekty


Jesli zawor ma luz na prowadnicy moga byc problemy z uruchomieniem gdyz zawory moga sie nie domykac

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • przemo24
  • 70 1060

Dziękuję za podpowiedzi ;) jak się rozkręci to się okaże co to za awaria. @grzesmaly trafił z tym że ciężko odpala nawet na naładowanym akumulatorze. Zawory pewnie nie są dobrze ustawione. Gdyby to była wina wtrysku to raczej lało by się paliwo? a ten wyciek ma konsystencę oleju.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • -U-R-S-U-S-
  • 69 309

Ja tu widzę jedynie 2 możliwości: winna jest głowica, a dokładniej zmiana prowadnic z zaworami jest potrzebna lub zespół: tłok-pierścienie-cylinder bo za duże luzy mają między sobą.

A cieknie ten olej non stop podczas pracy w polu czy tylko na niskich obrotach? Bo pierścienie mogły się ustawić przerwami jeden pod drugim i wygania ci olej, dasz mu dobrze po garach to przestanie, a jak znowu zacznie ciec to przyczyna nr.2 czyli remont bo rowki w tłokach i pierścienie są już wyrobione i latają jak wściekłe.

A ci specjaliści co piszą o uszkodzonej uszczelce pod kolektorem, to chyba są na etapie szkoły podstawowej  :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • przemo24
  • 70 1060

@Arturo Zawory zostały wyregulowane, dodatkowo zmieniłem końcówki wtryskiwaczy i problem ustąpił także to pewnie wtryskiwacz lał.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj