mateuszc355 2180 Napisano Grudzień 30, 2015 Zaawansowany 2180 19475 U mnie jest to samo tylko mniej . Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
asasinator666 108 Napisano Grudzień 30, 2015 Zaawansowany 108 919 To wygląda jakby z góry leciało- z pokryw zaworów, albo spod uszczelki kolektora wydechu, ale wtedy to już głowica do remontu. Z małego otworu w tłumiku też chyba cieknie. Dużo oleju z silnika mu ubywa? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
grzesmaly 701 Napisano Grudzień 30, 2015 Zaawansowany 701 4070 Zobacz ftryski Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kitowiak 517 Napisano Grudzień 30, 2015 Zaawansowany 517 4889 Tu masz problem z uszczelka jak wyżej ci piszę... Chociaż na zdj nie widać dokładnie skąd jest wydmuch, i nie jestem pewny... Kolektor czy głowica ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
przemo24 70 Napisano Grudzień 30, 2015 Zaawansowany 70 1060 Ciężko dokładnie określić ale widać wyciek spod uszczelki kolektora wydechowego i spod głowicy też wydaje się za coś się sączy. Oleju nie ubyło jakoś znacznie. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
asasinator666 108 Napisano Grudzień 30, 2015 Zaawansowany 108 919 Odkręć kolektor i się wyjaśni. Kiedy ostatnio remont w nim był? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
przemo24 70 Napisano Grudzień 30, 2015 Zaawansowany 70 1060 Remont tej głowicy to nie pamiętam z 10 lat temu może. Rok temu robiliśmy jedną tuleje bo pękła. Dzięki za sugestie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
locke 293 Napisano Grudzień 30, 2015 Zaawansowany 293 3620 Ja też tak mam.Ale u mnie to wtryskiwacz tak lał. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
adamjam 1 Napisano Grudzień 30, 2015 Nowicjusz 1 3 Zobacz ftryski wtryski nie ftryski Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
grzesmaly 701 Napisano Grudzień 30, 2015 Zaawansowany 701 4070 Literowka kolego przez pospiech hehe ale dzieki za uwage Kolego sprawdz wtryski i uszczelki pod koletorem Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
izydor6280 1150 Napisano Grudzień 31, 2015 Zaawansowany 1150 9139 z tego co mi wiadomo wydechowym powinny iść spaliny, nie ciecz, więc co mu da uszczelka ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kitowiak 517 Napisano Grudzień 31, 2015 Zaawansowany 517 4889 To jak tak to jeszcze mogą być pierścienie na tłokach... nie trzymają ciśnienia oleju i olej przedostaje się komory spalania. Wypycha ci uszczelką pod głowicą <sparciała pewnie> a reszta kolektorem, Bo uszczelka kolektora nic nie ma do tego, jak napisał kolega wyżej tylko spaliny wydostają się kanałem wylotowym... Wtryski nic do tego nie mają, bo jedynie przy dużej dawce paliwa mógł by ci ropę ze spalinami wypluwać i dusić się...proponuje sprawdzić manometrem ciśnienie oleju na ciepłym To jest moje zdanie, niech sie wypowie bardziej znajomy w te sprawy Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
TheMariko12 437 Napisano Grudzień 31, 2015 Zaawansowany 437 2730 To nie uszczelka pod głowicą, leci z wtrysków, albo z pod uszczelki pokrywy zaworów, u mnie akurat leci z pod tej nakrętki wtrysku i jest tak samo Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
przemo24 70 Napisano Grudzień 31, 2015 Zaawansowany 70 1060 Po dokładnych oględzinach widać ze olej wydostaje się z kolektora wydechowego. Mam nadzieję ze to nie pierścienie bo nie uśmiecha mi się wyciąganie tłoka Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
grzesmaly 701 Napisano Grudzień 31, 2015 Zaawansowany 701 4070 Jak by byly pierscienie to by olej bral litrami Wtrysk leje co za tym idzie nie spalone paliwo leci w komi a uszczelki pod kolektorem nie sa wstanie utrzymac paliwa i cieknie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adrian40stka 28 Napisano Grudzień 31, 2015 Zaawansowany 28 230 Prowadnica zawory masz już luz dość spory pomiędzy zaworem a prowadnicą tłok idąc w dół zaciąga olej z góry z pod pokrywy zaworów olej dostaje się nad grzybek zaworu po czym razem z suwem wydechu wydostaje się w kolektor ( duża ilość oleju nie spala się a gdy rozgrzeje się będzie kopcił jakby pierścienie ) ja obstawiam to a to że akurat na zdjęciu widać że cieknie gdzieś z boku kolektora to po prostu uszczelka pomiędzy kolektorem a głowicą w tym miejscu puszcza ww. olej na zdjęciu tego dokładnie nie widać może i cieknie z pod dekla zbieg okoliczności pomiędzy głowicą a uszczelką i blokiem olej też będzie się wydostawał bo taka ilość oleju musi się gdzieś wydostać a przez zawór niestety aż tyle nie wydostanie się do kolektora Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
grzesmaly 701 Napisano Styczeń 1, 2016 Zaawansowany 701 4070 Kolego przeczytaj jeszcze raz wszystkie posty gdzie autar wypawiada sie ze ciagnik bierze znikome ilosci oleju A mala ilosc oleju zostala by spalona wieksza mogla by wykonywac taki efekt ale to wtedy autor by stwierdzil ze ciagnik bierze sporo oleju i bez wstawiania zdjecia juz by wiedzial ze ma silnik do remontu Chociaz nie neguje bo ubytek oleju moze robic takie efektyJesli zawor ma luz na prowadnicy moga byc problemy z uruchomieniem gdyz zawory moga sie nie domykac Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
przemo24 70 Napisano Styczeń 1, 2016 Zaawansowany 70 1060 Dziękuję za podpowiedzi jak się rozkręci to się okaże co to za awaria. @grzesmaly trafił z tym że ciężko odpala nawet na naładowanym akumulatorze. Zawory pewnie nie są dobrze ustawione. Gdyby to była wina wtrysku to raczej lało by się paliwo? a ten wyciek ma konsystencę oleju. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
-U-R-S-U-S- 69 Napisano Styczeń 2, 2016 Zaawansowany 69 309 Ja tu widzę jedynie 2 możliwości: winna jest głowica, a dokładniej zmiana prowadnic z zaworami jest potrzebna lub zespół: tłok-pierścienie-cylinder bo za duże luzy mają między sobą.A cieknie ten olej non stop podczas pracy w polu czy tylko na niskich obrotach? Bo pierścienie mogły się ustawić przerwami jeden pod drugim i wygania ci olej, dasz mu dobrze po garach to przestanie, a jak znowu zacznie ciec to przyczyna nr.2 czyli remont bo rowki w tłokach i pierścienie są już wyrobione i latają jak wściekłe.A ci specjaliści co piszą o uszkodzonej uszczelce pod kolektorem, to chyba są na etapie szkoły podstawowej Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adrian40stka 28 Napisano Styczeń 3, 2016 Zaawansowany 28 230 Problemy z palenie niekoniecznie Ja obstawiam prowadnice zaworowe Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Arturo 36 Napisano Marzec 10, 2017 Zaawansowany 36 756 i jaka była przyczyna ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
przemo24 70 Napisano Marzec 10, 2017 Zaawansowany 70 1060 @Arturo Zawory zostały wyregulowane, dodatkowo zmieniłem końcówki wtryskiwaczy i problem ustąpił także to pewnie wtryskiwacz lał. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się