Clayson 1540 nieznane urządzenie przy silniku
 

Clayson 1540 nieznane urządzenie przy silniku

  • 4427 wyświetleń

czy ktoś wie co to może być przy silniku FORD w kombajnie NH1540?


Informacje o zdjęciu Clayson 1540 nieznane urządzenie przy silniku

Zrobione z Sony C1905

  • 3.5 mm
  • 1/20
  • f f/2.8
  • ISO 580

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • malopolanin64
  • 421 2909

To jest w takim miejscu ze raczej jesli by nawet było to od wskaźnika obrotów to napewno nie w tym miejscu a to bedzie pewnie cos od oleju silnikowego stan lub ciśnienie bo grzałka tez od pada nie na takie kabelki :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • XMK13
  • 411 2261

Ze zdjęcia ciężko Mi powiedzieć gdzie dokładanie to się znajduje, ale widzę, że tam jest niedaleko pompka paliwowa. A kształt bloku wskazuje, że coś może łączyć pompkę z tym czymś. To, że w kombajnie nie ma wskaźnika obrotów nie znaczy, że silnik nie ma miejsca na nadajnik. Silnik jest uniwersalny i mógł siedzieć w ciężarówce, itp.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ksiezopolanin
  • 133 2425

To raczej jak koledzy piszą wyżej od obrotów silnika. Przynajmniej kształt bloka na to wskazuje i podobnie jak w silniku od Bizona.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kevin25
  • 185 2255

Ja w swoim 1540s mam silnik perkinsa bo ford życie stracił podobno boją się przegrzania bardzo

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • KOSTEK12
  • 18 651

dzięki panowie,mi też wydaje się że to może być nadajnik obrotów bo ten 1540 akurat ma licznik obrotów umiejscowiony po prawej stronie siedzenia na ściance od zbiornika zboża,ma nawet podłączone przewody ale nie działa,natomiast przy silniku żadnych luźnych kabelków nie ma

podpowiedzcie mi jeszcze ile oleju powinno się wlewać do filtra powietrza?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • KOSTEK12
  • 18 651

dzięki,muszę tą miskę dokładnie umyć bo jest brudna i takiej kreski nie zauważyłem,mam jeszcze pytanko o tą lampkę na pulpicie pod zegarami do czego ona jest,nabyłem ten kombajn niedawno i sporo rzeczy jest wielką niewiadomą

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kevin25
  • 185 2255

Zapchanie podajnikow sygnalizuje u mnie a jak w orginqle powinno być to jedna niewiadoma

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • KOSTEK12
  • 18 651

też tak myślałem,ale kabelek od czujnika zapychania podajników idzie do klaksonu i uruchamia go po przez minusa a do tej kontrolki dochodzi kabelek koloru pomarańcz i jak podłączyłem pod niego minusa nic się nie działo dopiero uruchomił ją plus dodatkowo jest przy niej przerywacz i światełko pulsuje,ten pomarańczowy kabelek idzie w wiązkę przewodów,które są w osłonce i nijak nie można dojść do czego on dochodzi

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Zetor7011Vario
  • 2 208

Rozświetlę Waszą wiedzę Koledzy ;) ta lampka jest kontrolką włączonego hamulca postojowego (P), gdy jest włączony to ta kontrolka powinna pulsować, w oryginale służy właśnie do tego ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • KOSTEK12
  • 18 651

dzięki kolego,czyli ten pomarańczowy kabelek powinien dochodzić do wł.stopu,a czy we wszystkich kombajnach tak jest że światła stopu są pomarańczowe tzn. te od tylnych kierunków,bo u mnie tak właśnie jest

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Zetor7011Vario
  • 2 208

Tzn dokładnie to powinien dochodzić do automatu stopu przy hamulcu ręcznym (po prawej stronie fotela w podłodze) ale tak zgadza się właśnie do włącznika. Jeśli chodzi o światła stopu to NH jest taki specyficzny że w nim są one pomarańczowe ze względu na wyłącznie dwa styki dodatnie w tylnych lampach, więc jest to normalne.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • KOSTEK12
  • 18 651

dzięki wielkie widać że masz sporą wiedzę o tym kombajnie,więc proszę jeszcze o wyjaśnienie do czego jest ten przycisk nad zespołem zegarów od temperatury, ciśnienia oleju itp. wygląda identycznie jak ten od klaksonu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Zetor7011Vario
  • 2 208

miła opinia ;) coś tam wiem, a więc ten włącznik (tymczasowy tak jak do klaksonu) jest podłączony do małej lampki która znajduje się przy górnym wyjściu podajnika kłosowego (tam gdzie kłosy powtórnie trafiają do młocarni) i służy do jego oświetlenia i sprawdzenia czy kłosy są poprawnie wymłócone [dość nietypowy patent ale zasługuje na uznanie], jeśli siedząc w kabinie po prawej stronie masz małe drzwiczki albo zasuwę to po ich otwarciu masz dostęp do górnej części tego podajnika i przy pomocy tego przełącznika i wspomnianej lampki możesz nadzorować stan pracy zestawu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj