Skocz do zawartości

Części- Zetor 8045



Głowica i korbowody po regeneracji.


Rekomendowane komentarze

Pracownik z firmy mówił, że tylko kadłub został stary reszta nowa. Była od zwykłej czwórki ale jest już przystosowana pod turbo. Zestawy naprawcze kupiłem takie jak siedziały wcześniej- na 3 pierścienie. Głowica 450zł netto, a korbowody po 50zł netto. Wczoraj złożony i odpalony. Jeszcze pompę muszę dać do sprawdzenia.

Ale liczysz 2500 zł same części czy z robocizną ?

 

  U siebie wymieniłem uszczelkę pod głowicą ale problem brania wody nie ustąpił ;) Jeśli winę ponosi któryś cylinder i trzeba będzie go wymieniać to też czeka mnie wymiana wszystkich ( trudno jak robić to robić) gorzej ,że sam się tego nie podejmę i trzeba będzie komuś za to zapłacić .

Same części i regeneracja tyle wyszły.

Też liczyłem, że u mnie uszczelka tylko padła. ;)

Robocizna w większości własna, tylko komplety naprawcze z kumplem wkładaliśmy.

Kiepsko u Ciebie widzę. Odkręć misę to myślę, że zauważysz skąd leci płyn- tak w C-360 sprawdzałem. Może też głowica przerdzewiała. W zakładach sprawdzają na szczelność. U Ciebie leci woda do oleju, czy olej do wody też? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v