Glowica
 

Glowica

  • 3277 wyświetleń

Od turba, tloki korbowody tez az sie prosi o turbinke heh :D


Z albumu:

Remont Zetora 12145

  • 148 zdjęć
  • 0 komentarzy
  • 1850 komentarzy obrazka

Informacje o zdjęciu Glowica

Zrobione z LG Electronics LG-P710

  • 3,2 mm
  • 1/25
  • f f/2.4
  • ISO 400

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • FINN
  • 1176 5132

ja już w silniku wszystko pod turbo to wymienić chłodnice i zbiornik no i turbinke z kolektorami....  ;) a jak by się upar to mozna by było się pobawić ,że zbiornika by nie ruszał i chłodnicy tylko obejścia z rur do turbiny  tylko trzeba by zobaczyc jaki filtr powietrza w niej jest , bo pewno nie od turba...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zetor10145turbo95
  • 1185 9199

Zbiornik jest juz do turba :) tyljo chlodnice i filtr, a wtryski chba tez od turba :) wuja nie chce ale ja bym zalozyl :D no nic kiedy tak zrobie :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krzysiek277
  • 234 1619

Czegoś nie kapuje

To gospodarstwo to jest twoich rodziców czy wuja?

W ten remont trochę włożysz ale sprzęt będzie w perfekcyjnym stanie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rafal6930
  • 15 227

Zetor dostanie drugie życie i będzie pracował drugie tyle lat. Tego Ci życzę ;) tylko nie spier*** roboty nigdzie :P heh

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zetor10145turbo95
  • 1185 9199

wuja 

nie spierdole heh Biorę z nim ślub już jak i z małym zetorem :) ja te ciągniki lubię choć toporne ale uciąg mają sa cieżkie cześci tanie, a teraz te nowe jakoś mnie nie przekonuja te komputery itd 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rafal6930
  • 15 227

Obyś rozwodu nie brał hahahah bo ci pół majątku zabierze :P

 

U mnie jest U-912 też dostał solidny remont po zakupie, wydaliśmy połowę tego co na jego zakup. Minęło już z 10 lat, chodzi spoko ale też roboty ma bardzo mało. Dawniej robili ciągniki tak, że wytrzymały 30 lat i jeszcze pochodzą. A czy te nowe wytrzymają tyle? Okaże się..........

A mój c-330 rocznik 84 i do dziś dnia cały tył w oryginale, tylko przy silniku remonty. Świadczy to o dobrym wykonaniu "starych" ciągników bo u mnie malutki ursus na 30ha w porywach robił i naprawdę napracował się.

A spalanie w tych zetorach to według mnie bardzo fajne, kuzyn ma takiego i mówił mi, że ze 13l na godzinkę wypije a pług miał 5x35 a teraz nowy kupił Unii 5x40 i sił nie brakuje mu :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 2190 9162

to przegadaj wuja na to turbo. zwłaszcza, że masz jeszcze tamtego zetora. koszty i tak ponosisz kolosalne remontu to co szkodzi dołożyć turbo zawsze bd to mocniejszy i żwawszy traktor

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rafal6930
  • 15 227

No ale też będzie więcej palił, i kolejne części które mogą się popsuć :P coś za coś

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Zakładaj turbinkę w tym miejscu co ja i ograniczysz koszty do minimum. Kolektory do turbo są bardzo drogie, chłodnica, rura od powietrza, filtr powietrza wszystko do wymiany.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 2190 9162

takie gadanie, że będzie więcej palił będzie miał lżej silnik to wcale nie powinien więcej palić

teraz każdy silnik diesla ma turbiny jak np w samochodach moc bardzo duża jest a spalanie niskie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zetor10145turbo95
  • 1185 9199

Tloki jednak sa od zwyklej, wiec juz zostanie bez turba. Z turbem jest jeszcze jedna wada ciezkie zapalanie zima

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kevin25
  • 158 2187

Moja Renia ma turbo i pali elegancko dwa razy zakręcie silnikiem i jazda

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Co ma turbina do zimowego uruchamiania? Kompletnie nic. W mojej starej turbinie wirnik obracał się tak ciężko, że pewnie nawet w czasie ledwie się kręcił. Ciągnik z grzałką palił bez problemu. Bez też zapalał, ale z uwagi na jeden za mały akumulator wspomagałem się prostownikem. Turbina to nie kompresor na pasku i nie stawia oporów.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zetor10145turbo95
  • 1185 9199

Ma i to duzo, jak zapalaja silnik sw 400 w autobusach z turbem a zwykle w bizonach i tak samo jest w zetorach wziac zwykla c-385 a mojego z turbem. Turbina tez skraca zywotnisc silnika, wszystko ma plusy i minusy, ogolnie wiecej dostrzegam minusow niz plusow przerobki. Zreszta jakbym chcial to od razu bym kupil 16145

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • asasinator666
  • 107 917

Masz jeszcze dużo roboty z nim. Głowica do regeneracji? Odebrałem z regeneracji głowicę od mojego Zetka i teraz też tylko składanie mnie czeka. ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • asasinator666
  • 107 917

Dobrze, że na Ciebie trafiłem. ;) Masz może obrazek z kolejnością przykręcania śrub głowicy?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Ja mam chyba w katalogu napraw. Moment dokręcania to chyba 190 Nm.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • masseyf30
  • 60 1323

Głowicę dokręca się od środka na boki. Jeną z lewej, jedną z prawej, itd... 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymon09875
  • 310 2748

Jak słysze ludzi którzy twierdzą że przez turbo ciagnik wiecej bedzie palił to nie wiem czy sie smiac czy płakać :D Przecież logiczne że bedzie miał lżej to spali mniej. Przy zakupie ojciec tak samo mówił ze turbo po co itp, ale namowiłem go na 16145 i teraz widzi ze sie mylił. Mi spali ok 13-14 l/ha w orce z phx 5 skibowym. 932 w atlasie paliło ok 15 l/ha 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj