Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Kolego mam troszke juz doswiadczenia na tirach w transporcie krajowym i miendzy narodowym nawet w zagranicznych firmach
Dlatego mowie jakie sa reali nie wiem czy byles na jakiejs kopalini wegla lub kamienia ale tam nikt cie nie wypusci zestawem ponad 40ton poniewaz inaczej komputer nie wydrukuje WZtki
W gniewie na starej 1 zatrzymala mnie inspekcja z asfaltem na wadze pokazalo 43500 i zero problemu inspektor stwierdzil ze jestem przeladowany tylko 500kg co do tej drogi
Naprzyklad w polsce masz dopuszczalny nacisk na siodlo 10ton w bulgari juz 8ton a chyba norwegia 11ton
W polsce mozesz jezdzic 4.30/0.45/4.30
A jedz do francji i pokarz takie wydruki policjantowi to ci tak przekopie zestaw ze cos znajdzie
Nie mowie ze nie masz racji bo ja masz ale zorientuj sie jeszcze w generalnej jakie sa dopuszczalene tonaze na jakich karegoriach drog
Wiem cos otym bo kilka lat spedzilem w transporcie masy bitumicznej robiac wlasnie drogi i nieraz rozmawialem z idiotami z generalnej czy inspektorami a chyba dobrze wiesz ze patelnie wiekszosci jezdza przeladowane na krutkich odcinkach i czesto na nich poluje ITD ale karac zaczynaja dopiero od 45ton calkowitej juz sprawdzone wielokrotnie co innego jest z plandekami

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v