Regeneracja mostu,wspornika JD2450
- 2719 wyświetleń
Zdjęcie po lewej to stan przed naprawą, konieczne było wytoczenie otworu na okrągło, dorobienie tulei pośredniej i wciśnięcie tulejki z nominalnym wymiarem.
Wszystko na oryginalnych częściach. W tym ciągniku sworznie w moście i wsporniku mają małą średnicę więc muszą być z odpowiedniego materiału i po prawidłowej obróbce (cieplnej/chemicznej) a w przypadku zamienników różnie z tym bywa.
Ciągnik pracuje z ładowaczem, co znacznie przyśpiesza zużycie tulejek i sworzni więc zastosowanie tych części było dodatkowo uzasadnione.
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się