Regeneracja mostu,wspornika JD2450
 

Regeneracja mostu,wspornika JD2450

  • 2719 wyświetleń

Zdjęcie po lewej to stan przed naprawą, konieczne było wytoczenie otworu na okrągło, dorobienie tulei pośredniej i wciśnięcie tulejki z nominalnym wymiarem.
Wszystko na oryginalnych częściach. W tym ciągniku sworznie w moście i wsporniku mają małą średnicę więc muszą być z odpowiedniego materiału i po prawidłowej obróbce (cieplnej/chemicznej) a w przypadku zamienników różnie z tym bywa.
Ciągnik pracuje z ładowaczem, co znacznie przyśpiesza zużycie tulejek i sworzni więc zastosowanie tych części było dodatkowo uzasadnione.



Informacje o zdjęciu Regeneracja mostu,wspornika JD2450


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • szymonl
  • 7 121

Generalnie pracuję w warsztacie i naprawiamy sprzęty rolnicze - w tym regenerujemy zawieszenia. Wszystko u nas było robione bo mamy i wytaczarkę przenośną i tokarkę ( już mniej przenośną  :D ).

Koszt samego wytoczenia nie jest jakiś wielki, zależny od ilości pracy, a ta od tego jak mocno wybity jest otwór. Sporo roboty w tym modelu jest żeby to rozebrać i poskładać. 

Ciężko podać mi teraz ile to dokładnie wyszło, bo jeszcze nie mamy tego poskładanego, a i przy okazji robimy pompę hydrauliczną więc liczymy to trochę inaczej niż jakbyśmy mieli robić tylko most. 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pp1208
  • 706 5987

w tym roku na wiosne tez robiłem to w swoim JD 2140. mnie to kosztowało 600 zł. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość konteno

i smarowanie za wiele nie pomogło , u siebie podnoszę traktor na lewarku aby most opadł na tulejkach , smaruję i dopiero opuszczam, tak samo z łożyskami dolnymi w zwrotnicach mostu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymonl
  • 7 121

w tym roku na wiosne tez robiłem to w swoim JD 2140. mnie to kosztowało 600 zł. 

Sam robiłeś? Tylko wymiana tulejek i sworzni czy konieczne było wytaczanie? 

 

 

i smarowanie za wiele nie pomogło , u siebie podnoszę traktor na lewarku aby most opadł na tulejkach , smaruję i dopiero opuszczam, tak samo z łożyskami dolnymi w zwrotnicach mostu

 

Sporo zależy na jakiś częściach było to robione i jak często smarujesz.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość konteno

 

 

 
 

Sporo zależy na jakiś częściach było to robione i jak często smarujesz.

 

jeszcze nic nie było robione i raczej prędko nie będzie a smaruję 3-4 razy w sezonie, ciągnik nie pracuje w ładowaczu i nie ma przednich obciążników przed ramą

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj