Skocz do zawartości

Wywrotka z rozrzutnika

sznajdik

Oto efekt końcowy mojej pracy, na przyszły rok będą drugie burty na górę

  • Like 2

Informacje o zdjęciu Wywrotka z rozrzutnika


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • sznajdik
  • 148 2443

No niestety konstrukcja nie pozwalała obniżyć poza tym nikt tam ręcznie nic nie będzie ładować. Koła zostają przynajmniej na jakiś czas zobaczymy jak się zachowają pod sześcioma tonami bo docelowo tyle będzie wchodzić po założeniu drugich burt

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 3483 6463

pisałeś że kolory jakies bardzo nietypowe, a tu wszystko normalnie, gdyby nie te żółte koła to idealnie pasowałaby na doczepkę do naszej D-44

mam kilka pytań, jakie wymiary paki, od czego siłownik, jaki koszt całkowitej przebudowy, i czy możesz podesłać zdjęcie tylnych uszu od wywrotu???

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zielaz
  • 56 529

Fajnie Tobie ona wyszła, rama od podwozia jest raczej nie do uszkodzenia w nim najsłabszymi elementami ( przynajmniej w moim tak było ) są te blaszane wsporniki które łączą oś z ramą, podczas jazdy na pole po prostu złożyły się i cała skrzynia wylondowała na kołach

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sznajdik
  • 148 2443

Tu w tych wspornikach są wstawione pionowo profile 60x60 i poprzecznie idzie profil u góry o który się opiera ten pionowy a ten poprzeczny łączy te dwa oryginalne co idą od prawego do lewego koła

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jedrus2020
  • 8 385

A nie lepiej było zrobić dolna ramę? tzn odciąć zaczep i os i z tego wyspawac dolną ramę

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sznajdik
  • 148 2443

Nie dlatego że dolna pochłonęła by więcej czasu roboty i materiału

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jedrus2020
  • 8 385

Sam zbieram się z zrobieniem takiej wywrotki. Ruska można kupić już za 2 tyś w przyzwoitym stanie. Dołożyć siłownik trochę stali i mamy solidną wywrotkę. Oryginalne koła wytrzymują 6t.? A czemu twierdzisz , że więcej stali wyjdzie? Trzeba praktycznie tylko ramkę wyspawać. No roboty troche będzie ale za to całość się sporo obniży i przyczepa będzie stabilniejsza.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sznajdik
  • 148 2443

Jaką ramkę?soldną ramę mocowanie osi itd. jak kupować takiego ruska i go ciąć to lepiej od zera wyspawać coś własneho na mocniejszej osi. Koła wytrzymają nawet 8t znam takie przypadki co to testowały

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jedrus2020
  • 8 385

No to jeśli koła wytrzymują 8t to więcej jak 8t nie wejdzie nawet jak burty podniesiemy na 1m. No robiąc dolną ramę to tylko prostokąt pod górna ramę poprzeczka do dyszla i do mocowania siłownika natomiast opada robienie całej kratownicy. Mocowanie osi i tak trzeba poprawiać

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sznajdik
  • 148 2443

Ta oryginalna rama jak na górną ma za dużo poprzeczek nie potrzebnych i jest bardziej narażona na korozję bo jest już stara i pordzewiała wolę żeby gniła dolna rama niż górna łatwiej się czyści do malowania. A wzmocnienie osi to jeden profil pionowo a drugi poziomo w stare mocowanie i jest ok

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jedrus2020
  • 8 385

To też jakiś argument. A polskie rozrzutniki Czarna Białostocka. One są na podwójnej ramie to było przy przeróbce mniej roboty tylko raczej ładowność mniejsza.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sznajdik
  • 148 2443

Podobny do czarnej bialostockiej będę za rok przerabiać na wywrot czeka w kolejce

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.