Skocz do zawartości

Deutz Fahr Agrolux 65 & UG 2x30



Orka pod żyto ...

Co widzimy na zdjęciu Deutz Fahr Agrolux 65 & UG 2x30?

Ciągnik Deutz Fahr Agrolux 65 orze pole, wykorzystując moc znamionową 62 KM, co umożliwia efektywne działanie z pługiem dwuskibowym UG 2x30. Wyposażony w 3-cylindrowy silnik marki SDF o pojemności 3 litrów, Agrolux 65 doskonale radzi sobie z pracami polowymi, zapewniając optymalną trakcję i wydajność. Skrzynia biegów 12/12 umożliwia precyzyjne dostosowanie prędkości do warunków orki. Dzięki solidnej konstrukcji i dobrze dobranym parametrom technicznym, ten model ciągnika doskonale współpracuje z narzędziami uprawowymi, co czyni go idealnym wyborem dla rolników dbających o dokładną uprawę roli i wzrost plonów.


Rekomendowane komentarze

Podziwiam was jak możecie orać na 2 skiby posiadając fajne ciągniki. Ja od razu bym opchnął tą 2-jkę i kupił za te 300 zł więcej chociaż tą zwykłą trójkę z UG. Przecież to marnowanie paliwa i elementów pługa(bo domyślam się że jeździsz szybciej niż jakbyś miał trójkę zapiętą). Nie potępiam, nie krytykuję  tylko naprawdę szanuję za cierpliwość, ja w ostatnie 3  dni położyłem 12 hektarów zetorkiem z 4 skiby UG i powiem szczerze, że wczoraj to już miałem dość tego orania jak kończyłem.

Agrolux (agroplus ma inne wyposażenie, kabinę itd.) Ciągnik zastąpił C330 w prawie wszystkich pracach (orka, sianie, koszenie łąk, itd. ...) oprócz oprysków, drobnych prac w gospodarstwie ("wycieczki" do lasu, prace przy sianie ...).

Jak na razie to nie najgorzej. Może jestem za bardzo przewrażliwiony.

Do tej pory zostały wymienione:

1. kule przy siłowniku od wspomagania, bo dostały luzów,

2. zamek na siłowniku od wspomagania (wspomaganie jak by się przycinało ciężko chodziło nawet powoli jadąc ale nie zawsze) - objawy nadal takie istnieją,

3. korozja felg

4. wymieniony akumulator,

5. poprawa działania dźwigni od załączania WOM (zacinanie się, opieranie o czujnik załączenia),

6. wymieniony wąż od przedniego hamulca ponieważ był źle fabrycznie poprowadzony i przednie zawieszenie go zgniotło.

7. krzyżak - rozszczelnił się i wyszedł smar 

8. guma osłonowa dźwigni zmiany zakresów (pod kabina) 

chyba wszystko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v