mickas092 500 Napisano Wrzesień 10, 2015 Zaawansowany 500 3849 Jeśli to ten z oddziału Białka to ten sam był u mnie natestach Dużo miał godzin nastukane ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
GucioJUMZ 393 Napisano Wrzesień 10, 2015 GustawD65 393 3440 Jak porównanie względem JD wiem ze w jd mocy mniej ale chodzi o skrzynie i zwrotność :lol: A NH to z Miączyna brałeś na testy B) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Igor110 54 Napisano Wrzesień 10, 2015 Zaawansowany 54 707 Wiesz co musiał bym iść sprawdzić, ale jak go odstawiałem to miał chyba 66,skrzynia wypada lepiej bo tutaj tylko z B na C wyciskam sprzęgło a w JD mam Wajchotronic co do mocy to jest ok, raczej czyć te ponad 100km, kabina miękka i to czuć, a z miękką ośką będzie całkiem bajka tak z miączyna chłopaki przyprowadzili Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Piotrek-YT 5 Napisano Wrzesień 10, 2015 Użytkownik 5 90 Mam taki sam tylko z turem i bez tuza 5 za fotp Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mickas092 500 Napisano Wrzesień 10, 2015 Zaawansowany 500 3849 jak do 200 dobiją to na handel bo mi handlowiec mówił ze tyle mogą nabić demówkami Chyba że ktoś wcześniej weźmie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Jarecki88 212 Napisano Wrzesień 10, 2015 Zaawansowany 212 1394 W T5 miękka oś jest niedostępna. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pawel1025 21 Napisano Wrzesień 10, 2015 Zaawansowany 21 234 Jak dla mnie ciągnik fajny tylko brak amortyzacji osi jest jego największą wadą Dużo spalił podczas wożenia obornika? 5 leci Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Igor110 54 Napisano Wrzesień 11, 2015 Zaawansowany 54 707 @Mickas-mówili że ten już teraz będzie na sprzedaż, a po testach zawsze uda się taniej wyrwać nie @Jarecki-od następnego roku T5 będzie z AdBlue, i miękką osią w opcji także będzie super ciągniczek @pawel-tak jak mówiłem będzie i miękka oś na oko do tej pory spalił tak z 50-60l, z tym że na pole od nas ponad 5km ogólnie fajny ciągniczek, bardzo mi się podoba Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Cehes 627 Napisano Wrzesień 11, 2015 Zaawansowany 627 2541 Jak będzie AdBlue to nie wiem czy będzie taki fajny ciągniczek Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Piotrek-YT 5 Napisano Wrzesień 11, 2015 Użytkownik 5 90 No AdBlue to dla mnie porażka, dodadkowe koszty w AdBlue Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pp1208 706 Napisano Wrzesień 11, 2015 Zaawansowany 706 5987 jaka cena katalogowa ? w tamtym roku za podstawe liczyli 200 brutto. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Igor110 54 Napisano Wrzesień 11, 2015 Zaawansowany 54 707 a nie wiem nawet, ale mówił coś koło 190 netto, w T7 mam AdBlue i jakiejś tragedii nie ma, więc nie bardzo rozumiem? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Cehes 627 Napisano Wrzesień 11, 2015 Zaawansowany 627 2541 Mi chodzi o to, że często są z tym problemy Np. w TC 5.80 z mojej galerii były jakieś problemy na początku z tym. Słyszałem, że w innych maszynach też się coś działo Ogólnie sporo osób unika tego jak może Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Igor110 54 Napisano Wrzesień 11, 2015 Zaawansowany 54 707 no ja wolałbym mieć w T7 zwykłego diesla, do tego przelotówka, i całkiem inaczej to gra, no i mniej podzespołów do popsucia się nie, ale wszystko idzie do przodu ( nie koniecznie w dobrą stronę) słyszałem że teraz już nawet nie da rady zamówić nowej dużej T7. że są wycofane a po Hanoverze mają wejść te nowe t7 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
galinek3140 103 Napisano Wrzesień 11, 2015 Zaawansowany 103 827 jeden zbiornik AdBlue starcza chyba na 3 pełne zbiorniki paliwa tak wiec to nie jest jakiś masakrycznie wielki koszt tak ja twierdze bynajmniej Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Cehes 627 Napisano Wrzesień 11, 2015 Zaawansowany 627 2541 Nie zmienia to faktu, że bez tych wszystkich Eko-badziewi byłoby dużo lepiej Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kamil1616 41 Napisano Wrzesień 11, 2015 Zaawansowany 41 781 Zawsze można po gwarancji wyłączyć Ad-blue i po problemie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pawel1025 21 Napisano Wrzesień 11, 2015 Zaawansowany 21 234 no ja wolałbym mieć w T7 zwykłego diesla, do tego przelotówka, i całkiem inaczej to gra, no i mniej podzespołów do popsucia się nie, ale wszystko idzie do przodu ( nie koniecznie w dobrą stronę) słyszałem że teraz już nawet nie da rady zamówić nowej dużej T7. że są wycofane a po Hanoverze mają wejść te nowe t7 Pewnie no nowej normie Tier IV Final a tam jest SCR, DPF, EGR i wiele innych pseudo ekologicznych rzeczy. Dobrze że u mnie w Claasie jest tylko EGR którego wyłączyłem. Bez EGR silnik o wiele lepiej pracuje i od razu czuć tą moc którą posiada. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Igor110 54 Napisano Wrzesień 11, 2015 Zaawansowany 54 707 Zawsze można po gwarancji wyłączyć Ad-blue i po problemie tylko jaki jest tego koszt i co to da? pytam poważnie, bo jeśli chodzi tylko o oszczędzaniu na płynie, to szkoda zawarencji Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kamil1616 41 Napisano Wrzesień 11, 2015 Zaawansowany 41 781 Nie wiem jaki koszt ale rozmawiałem w tym roku z dilerem case i że po gwarancji bez problemu można to wyłączyć żeby nie brał ciągnik adblue. Jak ktoś sporo godzin robi to może to być opłacalne Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Henius91 1543 Napisano Wrzesień 13, 2015 Bad Moderator 1543 9804 No AdBlue to dla mnie porażka, dodadkowe koszty w AdBlue Dla Ciebie porażka? A posiadasz ciągnik czy w ogóle jakikolwiek pojazd z Adblue? Jak zawsze najwięcej mają do powiedzenia Ci którzy nigdy nie mieli z tym do czynienia W Valtrze 20 litrów AdBlue wystarczy na 50 mtg. Bańka 20-litrowa kosztuje 50 zł, to jakaś tragedia? Jeszcze niech ktoś mi powie, że EGR jest lepsze pod względem ekonomii :lol: Jeśli tak komuś przeszkadza SCR to podłącza laptopa pod ciągnik, wgrywa specjalną mapę która sprawia, że ciągnik cały czas wykrywa AdBlue, mimo że nie ma go w zbiorniku i po problemie. Polak zawsze znajdzie w czymś problem... W ciężarówkach leje się AdBlue już dłuugie lata i nikt nie narzeka. Z resztą sami użytkownicy ciągników z SCR też nie narzekają, tylko ich sąsiedzi i znajomi ^^ Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Cehes 627 Napisano Wrzesień 13, 2015 Zaawansowany 627 2541 Ja nie twierdzę, że pod względem ekonomii EGR jest lepsze tylko, że słyszałem o problemach związanych z AdBlue Jak pisałem, według mnie te wszystkie eko-badziewia są tylko po to, żeby ktoś trzepał na tym spory hajs, a przy okazji denerwować tym ludzi Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Henius91 1543 Napisano Wrzesień 13, 2015 Bad Moderator 1543 9804 No to wiadomo nie od dziś, że ktoś sobie wymyślił te całe normy spalania tylko po to, żeby firmy mogły trzepać pieniądze, tego już nie ominiemy. Jednak dalej twierdze, że nie ma się co obawiać SCR-u. Szczerze mówiąc to tylko mała pompka, jeden wtryskiwacz i jakiś sterownik. W razie awarii szukam firmy która zajmuję się programowaniem tego ustrojstwa i to odłączam. Nawet jeśli nawali to i tak jestem w stanie dalej jechać ciągnikiem tyle że z połową mocy. Mimo wszystko jeszcze nigdy nie słyszałem o awarii SCR, no chyba że ktoś lał wodę zamiast roztworu, a były takie przypadki... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Cehes 627 Napisano Wrzesień 13, 2015 Zaawansowany 627 2541 W tym kombajnie na początku coś nawalało, nie wiem właśnie czy nie coś z tym sterownikiem To wyłączyć można chyba dopiero po gwarancji? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Henius91 1543 Napisano Wrzesień 13, 2015 Bad Moderator 1543 9804 Tego nie wiem. Jak sam chciałem coś robić przy ciągniku na gwarancji to serwisant powiedział, że mogę ale tylko na własną odpowiedzialność. Jak coś nawali to płacę za całą naprawę. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się