Skocz do zawartości

Paliwo ON



Paliwo nr 1 - z lokalnej stacji paliw działającej od około roku.
Paliwo nr 2 - z lokalnej stacji Orlen.

Ostatnio zakupiłem paliwo nr 1 do swoich ciągników. Dużo czasu nie upłynęło może 1mh w C330 i zatarła się pompa. W Agroluxie zaczął się zacinać elektrozawór od gaszenia (odbarwiony olej opałowy ???). Dzisiaj szybko przywiozłem paliwa z Orlenu bo miałem trochę roboty i wlałem do Agroluxa. Po 2 godzinach pracy na szczęście jak narazie wszystko wróciło do normy. Ale remont pompy w C330 będę zmuszony zrobić chociaż robiłem go 4 lata temu. Do tej pory z stacją nr 1 nie było problemów, ale chyba złapali klientów i teraz mają ich w 4 literach. Ale jak zrobię analizę paliwa i wyjdą machloje to ...

Ile może kosztować analiza paliwa ???




Rekomendowane komentarze

Przez pewien czas brałem przez Mlekovitę, bo mają swoją cysternę. Przestałem brać po tym jak w styczniu zapchały się filtry parafiną. To paliwo mieli prosto od ruskich. Widziałem atesty i wszystko cyrylicą pisane. Komponentów estrowych nie zawiera w ogóle a mimo to kolor zawsze miało od żółtego po zielono- niebieskie. Teraz tankuję na lokalnej stacji, ale paliwa dostarcza im Orlen. Co prawda muszę jechać po nie 17 km, ale cena wcale nie wyższa niż na Orlenie. Za to ruskie płaciłem tyle co na stacji.

Na Orlenie paliwo jest dobre ale tej Vervy i innych cudów to nie ma co lać bo tak jak kol. wyżej mówi samochód sie nie zbiera przez to że paliwo rozrzedzą tymi wszelkimi dodatkami i cudami. Odradzam stanowczo stacje przy supermarketach bo tam chrzczone jak cholera (nauczyciel w gimnazjum mi mówił że raz wlał to na drugi dzień linka i rozmrażanie przewodów paliwowych i to w benzyniaku). Mogę polecić Bliską bo odkąd pamięcią sięgam to tam traktor tankujemy i problemów nigdy nie było, paliwo czyste jak łezka i kolor żółty a pod światło niebieskawy a dodam że bez filtrów jeździ i pompa regeneracji nie miała ze 30 lat a siła jest, nie kopci.

Gość STIG0013

Opublikowano

Rożnica jest ale jeśli ktoś wleje do starego golfa Vervy i myśli że będzie miał nitro to się przeliczy.

Do starszych samochodów lanie paliw premium nie ma sensu!

Co innego w nowszych autach. W 2009 rodzice kupili skodę octavię. Od nowości jedynym paliwem jakie miała lane to Verva(raz czy dwa Shell V power). Aktualnie ma 106k km. Rok temu zapomniałem zatankować i trzeba było wlać ON który kupujemy na stacji MZK do ciągników. Od razu zrobiła się mułowata. Dobrze że tylko 10L było to szybko wróciło do normy.

Jeszcze lepiej różnicę widzę w mojej Toyocie Corolli 1.4 Diesel z DPF. Jedyne paliwa na których samochód nie przypomina muła to Verva i Nitro +. Dwa razy zalałem Lotosem Dynamic i też lipa. Innych jak na razie nie próbowałem

Paliwa Premium nie dodają mocy. Zalanie ich nie oznacza że od razu 5 sekund do 100


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v