Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Wynalazki i udoskonalenia

Informacje o zdjęciu Budowa przyczepy jednoosiowej zakończona foto 3

Zrobione z Apple iPhone 4

  • 3,9 mm
  • 1/495
  • f f/2.8
  • ISO 80
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

16 komentarzy

Rekomendowane komentarze

niedawno było zdjęcie ramy, a tu już gotowy produkt, dla siebie czy na handel???

i mam pytanie, co sądzisz o profilu 100x100x4 na ramę dolną do takiej przyczepy???

niedawno było zdjęcie ramy, a tu już gotowy produkt, dla siebie czy na handel???

i mam pytanie, co sądzisz o profilu 100x100x4 na ramę dolną do takiej przyczepy???

 

jak sie nie ma co sie lubi to sie za***rdala :)

 

przyczepke raczej sobie zostawie :)

 

ja osobiście jestem za ceownikiem, ale jak dasz kilka poprzeczek więcej to będzie ok :)

  • Like 1

@55diego55 mówi że profil 100x100x4 będzie ok, @momek mówi że się nie nada

a ja pytam o taki właśnie profil bo zadobyłem z 15metrów po cenie złomu, do tego mam ceówke 100 jakieś 11m, i ze 100metrów dwuteownika 100, co będzie lepsze na ramę główną???

@55diego55 mówi że profil 100x100x4 będzie ok, @momek mówi że się nie nada

a ja pytam o taki właśnie profil bo zadobyłem z 15metrów po cenie złomu, do tego mam ceówke 100 jakieś 11m, i ze 100metrów dwuteownika 100, co będzie lepsze na ramę główną???

 

jeżeli masz ceownik 100 mm to postaraj się go wykożystać na główne dwie prowadnice a poprzeczki nadrobisz profilem.

jeżeli zespawasz dwa profile do siebie  na główną prowadnice to rama bedzie sztywniejsza ale rama powinna pracowac ceownik jest bardziej elastyczny i jest podatny na siły skrętne, nie jestem do konca pewnien czy jak rame wykonasz z profila czy nie zacznie pękać to na spawach i szwie profila, pamietaj ze spawanie profili ma duże znaczenie w którą strone idzie szew ( moze to głupie ale fizyki nie oszukasz ja już sie przekonałem ze spawanie profili szwami do środka ma znaczenie) ja osobiđcie jestem za ceownikiem ale trzeba wykozystac jakos ten Twoj profil szkoda by poszedl na zlom

większość polskich przyczep jest wykonana tylko z ceownika i ktoś tego nie wymyślił tego sobie od tak:)

zwróć uwage ze jak używaż wywrotu w jakimś np. autosanie z rodziny D  a jest załadowania ziemią lub jakimś mokrym żwirem to ziemia trzyma sie do konca (zboże szybciej się zsówa)  w 1/3 uniesienia skrzyni mozna zauważyc ze ona sie wygina we wszystkie stony ale jak juz ładunek się zsunie skrzynie opuscisz to nic jej nie jest bo ceówka jest podatna.

w przypadku profila jak za mało go dasz na skrzynie  nie wiem czy by sie w chwili wywrotu pod ciężarem niezgoł lub tez złamał. ale to jest tylko moja teoria :)

 

  • Like 1

a co sądzisz o dwuteowniku 100??? tego mam na 4 przyczepy...

 

dwuteownik hutniczy to jest to samo co ceownik też podatny na siły skretne tylko mniej musisz sam przeanalizowac swoją teorie bo jak zaczniemy wszyscy pisac po swojemu to teori bedziesz miał 10 i wkoncu odechce sie robienia przyczepki a powiedzenie ,,po swojemu a po głupiemu,, to naj gorszy bzdet jaki słyszałem :)

  • Like 1

remontujesz przyczepy autosan d-47 ?

 

głównie to takie do 4,5t bo na chwile obecną nie pozwalają mi warunki na wieksze przyczepy

  • Like 2

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×