gotkamil 16 Napisano Czerwiec 21, 2015 Zaawansowany 16 381 potężnie wygląda Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
krzysiekwm90 7 Napisano Czerwiec 21, 2015 Zaawansowany 7 121 co nie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kojot629 257 Napisano Czerwiec 21, 2015 Zaawansowany 257 2029 Hoho konkret B) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
FINN 1519 Napisano Czerwiec 21, 2015 Zaawansowany 1519 5836 no i co z tego , jak tam 4 gary tylko siedzą... a w kabinie siedzi się jak w czołgu.... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Radziuu 1 Napisano Czerwiec 21, 2015 Nowicjusz 1 16 25 czerwca premiera 6-cylindrowca ze stajni zetora. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość konteno Napisano Czerwiec 21, 2015 mogliby forterre zakończyć na 120 koniach z czterech garów a maxterrę obsadzić 6garowcami deutza (zaczynając od tych 130-140kobył) przerzucając tu 2 największe dotychczas modele froty Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pp1208 706 Napisano Czerwiec 21, 2015 Zaawansowany 706 5987 zdjęcie robione w Mrągowie ? jezeli tak to mam bardzo podobne tego samego modelu Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość STIG0013 Napisano Czerwiec 21, 2015 też mi problem że 4 gary. Valtra ma 160 z 4 i nikt nie płacze Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Ursusik3512 60 Napisano Czerwiec 21, 2015 Zaawansowany 60 816 Tylko Valtra może mniej pali bo zetor w 4 cylindrach pali jak smok. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
krzysiekwm90 7 Napisano Czerwiec 21, 2015 Zaawansowany 7 121 lepiej by było jak był by 6 garowy Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
krzysiekwm90 7 Napisano Czerwiec 21, 2015 Zaawansowany 7 121 zetor nie pali jak smok Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość STIG0013 Napisano Czerwiec 22, 2015 Tylko Valtra może mniej pali bo zetor w 4 cylindrach pali jak smok. Każdy pali tyle ile wlejesz. Sam mam zetora w 4 i nie widzę żeby nadmiernie palił. Także o paleniu to tylko bajeczka. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
adikpl1 259 Napisano Czerwiec 22, 2015 Zaawansowany 259 4532 "Żłop" z wynikiem 283 g/kWh w teście Powermix od DLG http://www.dlg-test.de/tests/0511_Zetor_Forterra_135.pdf "Bardzo ekonomiczny ciągnik" z wynikiem 294 g/kWh w teście Powermix od DLG http://www.dlg-test.de/tests/0413_Valtra_N_163.pdf A jednak da się jeszcze "oszczędniej" - 308 g/kWh http://www.dlg-test.de/tests/0211_Valtra_N_142.pdf Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kojot629 257 Napisano Czerwiec 22, 2015 Zaawansowany 257 2029 No, chociaz ktos podal konkrety, zamiast powielac stereotypowe bajki. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość konteno Napisano Czerwiec 23, 2015 też mi problem że 4 gary. Valtra ma 160 z 4 i nikt nie płacze NH t6.160 DF 6160.4 http://w4ww.deutz-fahr.com/pl-PL/strefa-deutz-fahr/wiadomosci-i-wydarzenia/download/1561_6c1b2afc598ff2150bb94ecbea1b19ac maxxum 130 MF6116 wymieniać można dalej że jest dużo wyżyłowanych czwórek ale skoro ue tak chce to trzeba przywyknąć Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pp1208 706 Napisano Czerwiec 23, 2015 Zaawansowany 706 5987 konteno Kubota M7.170 a Valtra z 4 cylindrów ma nie 160 koni tylko ponad 170 a z 3 cylindrów 120 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość forterraturbo Napisano Czerwiec 23, 2015 Ursusik3512 - w Twojej galerii nie widze ,żebyś miał zetora , a piszesz , bo pewni ktoś Ci powiedział gdzieś tam , a sam usłyszał to nie wiadomo od kogo . Przez ostatni czas też byłem niezbyt przekonany do wyżłowanej 4 , ale jak miałem okazję pojeździć i posłuchać 147 koni ze stajni zetora , to gdybym zamknął oczy nie pomyślał bym ,że to zetor , względem mojej forterry np kultura pracy się dużo zwiększyła . Wszyscy piszą jedynie o wyżłowanym zetorze , a jak widać wyżej jest wiele jeszcze bardziej wyżyłowanych jednostek . To zjawisko jest teraz powszechnie znane również w autach np w grupie VAG , gdzie silnik 1.4 tsi jakiś czas temu miał 120 km w skodzie , to teraz ma 150 lub 125 z 4x4 a ten sam silnik w VW ma 160 km i zastapił on silnik 1.8 tsi - 160km (skoda) gadałem z przedstawicielką skody to teraz zwiększyła się sprzedaż tych 1.4 ponieważ są dużo oszczędniejsze ,a dysponują praktycznie taką samą mocą . Wracając do tematu - zetora forterrę mamy z 2002 roku , stary silnik euro2 , 3 tyś mth i nie uważam ,żeby ona dużo paliła , ostatnio znajomy (z 5 miesięcy temu ) kupił nh t6.120 , ciągnik zrobił 500 mth , dotarł się , 7 razy serwis był ,ale mniejsza oto - ten ciągnik nie radzi sobie z maszynami do naszej 10641 wiadomo kupił nowy ciagnik to maszyny pożycza , gdyż przesiadł się 4514 np. w wirówce nie pojedzie szybciej od zetora a spalanie ma dużo większe - gdzie w uprawie pod ziemniaki po zimowej orce zetor ma b. cięzko i pali sporo to nh ma jeszcze ciężęj , nie pojedzie szybciej a spala o jakieś 3l więcej oczywiście inaczej się go prowadzi , nic nie buja nie trzeszczy jak to w zetorze ,możliwe ,że trafił mu sie jakiś ujowy egzeplarz , bo z sądząc po opinii innych to chwalą te nh . Tego ,ze nas zetor dużo nie pali z powietrza nie biorę - lat ma kilka , a w okolicy ciagników przewija się sporo , a i maszyn podobnych , czy tych samych też i forterra w talerzówce (mówimy o tych samych warunkach - sucho , ściernisko po pszenicy skoszonej 2 tyg wcześniej , sąsiednie pola , bez górek ) akipl eurodisc 3,2 m spaliła mniej od jd 6330 z agromaszem 3,0 m ,a skończyła robotę szybciej , ciagnąć maszynę dla 140 konnego ciagnika . Nie chwalę zetora i nie jestem jego obrońcą , bo ten ciagnik mógł by być jeszcze lepszy , nie jest bezawaryjny , po są lata ,ze nic się nie stanie ,a są takie co psuje sie co chwilę jakaś pierdoła , ale znam możliwości tego ciagnika i uważam ,że to nie prawda ,że dużo pali i sądze , ze to ciagnik jak każdy inny , bo jesli cos się sprzedaje to jednak badziewie to to nie jest . Natomiast rozmawiając z przedstawicielem zetora powiedział ,a coś koło 25 czerwca będzie premiera nowego zetora - takiego lepszego odpowiednika forterry hd z silnikem 6 cyl deutza , tylko prawdopodobnie najpierw będą silniki zetora , a później deutza , chyba ,ze coś się zmieni , mocowo ma odpowiadać hd i wyżej . Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
krzysiekwm90 7 Napisano Czerwiec 23, 2015 Zaawansowany 7 121 kolego napisałeś ,ze do nh serwis przyjeżdzał. Znam dościa co ma forterre 120 zwykła i chodzi bez zażutu i serwis nżyjeżdza na wymiane oleju na przegład. w pług 4 skibowym kvernelanda obracanym pali coś ponad 11 a w talerzówce 3,2 m po pszenicy pali ok. 10 na mtg. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość forterraturbo Napisano Czerwiec 23, 2015 tzn . ten modle jest jakoś wyjątkowo awaryjny , bo jak nie przednia oś to pękają plastiki , jak nie to to podnosnik , ale w okolicy jest nh dużo i jedynie ten jest taki problematyczny , więc to odosbniony przypadek , ogólnie uważam ,że nh to nie są złe ciagniki , na "rejonie " jest też parę nowych zetorów tylko np. proxa 90 jest w zastępstwie za mf 255 na 15 ha to nie ma prawa sie psuć , jest tez 110 zwykła na 70 ha i poradycznie się psuje , ale od 2014 ma 1900 mth .Nie ma maszyn bezawaryjnych , wszystko się psuje , mniej lub bardziej . Ja ogólnie na ciagnik zetora nie mogę narzekać ,a tym bardziej na kombajn nh . Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Ursusik3512 60 Napisano Czerwiec 23, 2015 Zaawansowany 60 816 Piszę tak bo mój brat cioteczny ma zetora 140 km w garach 2 letni i orał u nas po kukurydzy na ziarno 3.2 ha i spalił ponad 70l ON w 4 obrotowych unia IBIS 2m roboczego. Ma też starszego zetora 8441 i on dużo mniej spala w podobnych pracach. Ogólnie rzecz biorąc bardzo żałuję że kupił tego zetora i chciał go sprzedać ale na razie jeszcze go ma. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość forterraturbo Napisano Czerwiec 23, 2015 do nowych zetorów w pełni przekonany również nie jestem , niektóre rozwiązania są gorsze niż w naszym 13 letnim . Kiedyś porównywaliśmy ibisa ls4 skiby z wałem i kuhna multimastera 112 nsh również z wałem - to samo pole , ten sam dzień i z ibisem zetor palił 4 l więcej po rzepaku . Podziel 70 na 3,2 to wyjdzie coś koło 21l dodać nawet trudne warunki , które przeważnie po qq występują to przyznaję - dużo , chyba ,że sie w rachunkach pomyliłem to niech mnie ktoś potrafi , bo to w głowie liczone . Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
adikpl1 259 Napisano Czerwiec 24, 2015 Zaawansowany 259 4532 Co według Ciebie "poprawili" na gorzej? Jutro oficjalnie premiera nowego Zetor Crystal http://www.agroportal24h.cz/news/novy-zetor-opet-poodhalen/ Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
krzysiekwm90 7 Napisano Czerwiec 24, 2015 Zaawansowany 7 121 nowy zetor ciekawe jak bedzie się sprawował Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość forterraturbo Napisano Czerwiec 24, 2015 np. wykończenie wnętrza - gorzej spasowana guma podłogi , gorzej spasowana deska rozdzielacza i inne plastiki , popatrz jak wiszą błotniki w nowej proxie , a i w forterze sa delikatne , a popatrz sobie na moje , czarne końcówki są trochę nie dopasowane , w hd drzwi trą o nakładkę błotnika , odciągi od cięgien są na rozkręcane , która się ciagle u znajomych urywa , u nas jest na "suwaku" , to sa pierdoły , ale na tle mojej tzn. taty 13 letniej wypadają to gorzej , nie mniej jednak gdybym miał kupić nowy ciagnik byłby to zetor . Myślę ,że będzie sie sprawował jak wszystko co nowe i pierdoły będą wychodzić , mysmy kupowali w 2002 model poliftingowy - akurat dużo obejmujący i wychodziło dużo głupot , można było wziąć od ręki ten starszy , bardziej sprawdzony , ale świadomie kupiliśmy tego , bo miał kilka lepszych rozwiązań , lepszy design i śmieszne rzeczy , które zostały zmienione względem starszego sie psuły . Ja sobie tak gdybam , może jest na tyle sprawdzony ,że będzie chodził bezproblemowo - oby . Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adrian1025 56 Napisano Lipiec 15, 2015 Zaawansowany 56 627 "Żłop" z wynikiem 283 g/kWh w teście Powermix od DLG http://www.dlg-test.de/tests/0511_Zetor_Forterra_135.pdf "Bardzo ekonomiczny ciągnik" z wynikiem 294 g/kWh w teście Powermix od DLG http://www.dlg-test.de/tests/0413_Valtra_N_163.pdf A jednak da się jeszcze "oszczędniej" - 308 g/kWh http://www.dlg-test.de/tests/0211_Valtra_N_142.pdf Można śmiało powiedzieć że spalanie jednostkowe nie ma nic wspólnego ze spalaniem godzinowym podczas pracy. Przeróżne testy juz widziałem w magazynach rolniczych i bywało tak że najmniej podczas pracy spalał ten ciągnik który jednostkowe spalanie miał jedno z największych... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się