Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Jednoosiowe

Przyczepa jednoosiowa

Jeszcze tylko oświetlenie :D


Informacje o zdjęciu Przyczepa jednoosiowa

Zrobione z SAMSUNG SAMSUNG ES74,ES75,ES78 / VLUU ES75,ES78

  • 4,9 mm
  • 1/125
  • f f/3.5
  • ISO 80
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

20 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Świetnie Tobie wyszła, ten za zaczep wydał się podejrzany a brak świateł wszystko dopełnił, wcześniej myślałem, że to oryginał. Fajnie się świeci, co to za farby, stosowałeś jakiś lakier lub utwardzacz?

Świetnie Tobie wyszła, ten za zaczep wydał się podejrzany a brak świateł wszystko dopełnił, wcześniej myślałem, że to oryginał. Fajnie się świeci, co to za farby, stosowałeś jakiś lakier lub utwardzacz?

Farby kupowałem na giełdzie w Słomczynie od takiego faceta i mogę śmiało je polecić,trwały kolor,odporne na czynniki atmosferyczne i działania mechaniczne.Dałem utwardzacz.Burta się nie wygnie,już jest to kolejna wykonana przyczepa w tych burtach i jak narazie nie masz odkształceń czy wygięć burty ;) 

Farby kupowałem na giełdzie w Słomczynie od takiego faceta i mogę śmiało je polecić,trwały kolor,odporne na czynniki atmosferyczne i działania mechaniczne.Dałem utwardzacz.Burta się nie wygnie,już jest to kolejna wykonana przyczepa w tych burtach i jak narazie nie masz odkształceń czy wygięć burty ;)

Panie... od takiego faceta :blink:. Myślałem że podasz mi nazwę firmy farby, oraz to czy była olejna lub akrylowa, czy renowacyjna a nawet jakiś nr. O takie rzeczy pytałem kolego, chyba że nie chcesz żeby inni też mieli takie ładne przyczepy... Popatrz proszę na puszce, na pewno coś zostało... Z góry dzięki

Jeżeli farby miały by numer na sobie czy chociaż firmę to bym podał,ale to są farby rozlewane w srebrne baniaki bez żadnych numerów itp. On daje ci paletę kolorów i wybierasz sobie a on przynosi.Jeśli chodzi o rodzaj farby to wszystko pouliretan,akryl jest na feldze.

Jeżeli farby miały by numer na sobie czy chociaż firmę to bym podał,ale to są farby rozlewane w srebrne baniaki bez żadnych numerów itp. On daje ci paletę kolorów i wybierasz sobie a on przynosi.Jeśli chodzi o rodzaj farby to wszystko pouliretan,akryl jest na feldze.

oki. a ile na nie wydałeś?

Łącznie 470 zł

rozumiem że do mnie dzwonisz w sprawie kolorków. Dzięki, nie tanio, ale jak coś jest dobrego to musi kosztować...

Ładnie wykonane.. a masz zawor krancowy-odcinajacy doplyw oleju..?  4 stopnie to w sam  raz bo do tylu stawia ja elegancko a na  boki z tym zaworem tez mozesz uzyskac kat ktory bedzie odpowiedni  wg wlasnego uznania.. 5/5 :)

Jeśli byś wiedział czym jest farba poliuretanowa i na co się ją stosuje to byś nie zadawał tego pytania. Tymi farbami maluje już od dłuższego czasu i jestem bardzo zadowolony,nie odpada,nie blaknie i nie odpryskuje od uderzeń.

Ładnie wykonane.. a masz zawor krancowy-odcinajacy doplyw oleju..?  4 stopnie to w sam  raz bo do tylu stawia ja elegancko a na  boki z tym zaworem tez mozesz uzyskac kat ktory bedzie odpowiedni  wg wlasnego uznania.. 5/5 :)

Dzięki za ocenę.Co do zaworu to mam zamiar go założyć i podłączyć pod te lineczki. ;)

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×