Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Zetor 8540 - 10540 / Proxima / Forterra

Zetor Proxima 10541 i Rauch MDS

Jak wam ta fotka się podoba...?



8 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Fajna fota, fajny traktorek, choć nie wiem czy z ta mocą silnika nie lepiej było by kupić Forterrę... Jak Ci wychodzi w spalaniu w lekkich pracach mierzyłeś już ją?

fajny ;) a ja bym wolał te Proxime :P niz Forterrę ;) (o podobnej mocy oczywiscie) niby taka mała nie pozorna a tu swoje moc ma ;) zajefajny sprzecik :P pozdro oczywiscie 5 ;)

Witam,pojemność rozsiewacza to zaledwie 700kg,spalanie jak dla mnie zadowalające np.transport ,praca z cyklopem 6l/mth, orka 3x35 obrotówka na głębokości 25cm i prędkości 12 km ziemia kl III-IV 9l/mth.

kurcze to on prawie pali jak mój 3320, tylko w lekkiej robótce łyka więcej od mojego ;) Ale tą orka to jestem zdziwiony, naprawdę mało, bo w obrocie zawsze wychodzi trochę więcej

Ja również byłem zaskoczony, ale żeby to dokładnie sprawdzić to przed wyjechaniem w pole spuściłem całą zawartość zbiornika a następnie wlałem 10.L ON i jeszcze 5l w bańkę na wypadek gdyby mi zabrakło i do roboty. Podczas orki i testu starałem się nie przeciążać silnika obroty 1600-1700 i prędkość tak ok 12km, czyli 1 na wzmacniaczu. Po przepracowaniu 1 mth zleciało mi ok 1.litra ON. Jak dla mnie to test wypadł pomyślnie!

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×