Skocz do zawartości

Filtr powietrza Ursus C-355

Filtr powietrza Starego typu Ursus C-355

Rok 4/74.

Wie ktoś dlaczego w tym miejscu zbiera się olej ?


Z albumu:

Fotki by TheMariko12 ;)

  • 77 zdjęć
  • 0 komentarzy
  • 787 komentarzy obrazka

Informacje o zdjęciu Filtr powietrza Ursus C-355

Zrobione z SAMSUNG GT-I9195

  • 3,7 mm
  • 1/33
  • f f/2.6
  • ISO 80
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • rafiursus60c
  • 208 696

Na spodzie czyli w misce masz olej on wyłapuje zanieczyszczenia a że na filtrze są tylko 2 metalowe opaski to przez nie się wydostaje :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Thomas2135
  • 2542 12945

Silnik masz w porządku? Zawory są szczelne, bo być może część spalin pcha do filtra i wypycha olej. Czy na wolnych obrotach nie słychać może stukania w filtrze?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rolnik2517
  • 385 3643

Thomas2135 U mnie jest też filtr brudny w oleju i właśnie słychać stukanie w filter to trzeba zawory zrobić ? 

U mnie ubywa wody z chłodnicy to może jest to powiązane ze sobą ?
Bo mam zamiar zwalicz głowice  i do sprawdzeni dać. 
mam filter nowego typu 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • grzesmaly
  • 692 4058

Hehe co ma piernik do wiatraka zawory do ubytku wody zawory moga stukac jesli sa zle ustawione lub wypalone wybite prowadnice uszkodzone u ciebie rolnik moim zdaniem uszczelka lub glowica na ubytek wody filtr mokry od oleju zobaczmy najpier poziom uszczelke miski filtra itd jak by byly uszkodzone zawory to pewnie byl by problem z odpaleniem mala moc itd panowie jest to silnik wolno ssacy zawsze bedzie slychac stuki w filtrze powietrza no chyba ze za wczesny kat wtrysku tak zwany zaplon
moim zdaniem wyczyscil bym dobrze filtr powietrza miske przykleilna sylikon i bedzie dobrze z olejem na filtrze

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • TheMariko12
  • 418 2488

Tak, tylko trzeba uszczelki pod głowicą wymienić, i wyregulować te zawory czy jak to się nazywa,  na wolnych obrotach słychac tam jakieś stuki, to może tego wina ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Thomas2135
  • 2542 12945

Zawory na pewno nie mają nic do ubytku wody. Mi chodziło o wydmuchiwanie oleju. Te stuki to na bardzo wolnych obrotach i jest to takie pukanie. Kilka dni temu wymieniałem uszczelki pod głowicami i docierałem zawory, bo mimo regeneracji 2 i 2 nowych przepuszczały. Stuki ucichły. Przekonałem się, że ustawianie zaworów opierając się o wtrysk na pompie jest złudne. Wystarczy, że sekcja będzie tłoczyć później i nie ustawisz dobrze. Niby pompa po regulacji a 2 lata temu wymieniając głowice ustawiałem tak jak w instrukcji. W efekcie na każdym tłoku zawory ssące zostawiły pieczątki. W 80-ce też pukanie ucichło po dotarciu zaworów.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • TheMariko12
  • 418 2488

Teraz szukam jakiegoś majstra, którymi go dobrze wyreguluje i będziemy obserwować co dalej

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • grzesmaly
  • 692 4058

Sa to state spracowane ciagniki zaworow juz sie tu nie ustawia na szczelinkmierz tylko wyczucie pomiewaz dzwigienki juz sa wybile naj prosciej i naj pewniej ustawic zawory na mijanie bynajmniej dla mnie naj lepiej jak nie wiesz jak to metoda prub i bledow czyli obracajac slnikiem az ustawisz wszystkie
Jak bys slyszal stuki w kolektorze ssacym to pewnie byly by tez problemy z uruchomieniem ja bym najpier wkrecil czujnik i sprawdzil cisnienie na tlokach

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rolnik2517
  • 385 3643

a umnie na odwrut słychacz te stuki ale ciężko odpala na zimnym a na ciepłym normalnie

ja mam jeden akumulator 120 ah i niewim może to jego wina

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • grzesmaly
  • 692 4058

Rolnik to ze jeden 120 to chyba wiekszosc juz tak ma a kont wtrysku masz ok moc jest czy chmura dymu z 3 plugiem

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Thomas2135
  • 2542 12945

W moim nie ma i nigdy nie było problemów z odpalaniem, mimo że kopci£ nieraz jak lokomotywa. Kwestia dobrego ustawienia zapłonu. Jak to nie ustawiać ze szczelinomierzem. Zawsze ustawiam i jest dobrze nawet jak są luzy. Jak nie jesteś pewien pompy to ustawiania jak w instrukcji trzeba nieco pominąć. Ja teraz w miejsce wtryskiwacza wkładam długi drut. Kręci się kołem, żeby zobaczyć kiedy jest wtrysk na I cylindrze a w międzyczasie wyczuwam gmp tłoka i ustawianie zaworów. Później znów kręcenie, obserwowanie paliwa i wyczuwanie gmp dla reszty tłoków. Kolejność każdy zna. To jedyna pewna metoda. W 80- ce nie miałem I sekcji na czas i za nic nie dałoby się ustawić zaworów gdyby nie sprawdzanie gmp każdefo tłoka.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.