Skocz do zawartości

Informacje o zdjęciu Miska olejowa Finn 914

Zrobione z orange ST26i

  • 1,2 mm
  • ISO 0
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • konteno
  • 1448 7031

tzn co dokładniej? to kawałek wkładu papierowego? co to za olej w nim miałeś?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • FINN
  • 1056 4760

zaślepka na wale,  a to co trzymam w ręku to... panewka... a raczej to co z niej zostało... Całe dno w misce było w takich "wiórach"

 

@konteno , ona i 1224 na turdusie są...

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • FINN
  • 1056 4760

Agro , jak na razie to bije się z myslami... ;) bo już mam "prawie " załatwiona kase na 1224 , a tu taki klops... i teraz nie wiem czy kupować ciągnik i wstawić silnik 4 do Finnki czy  nie kupcować  ciągnika a kupić 6 silnik do Finnki...   no i nie wiem sam juz co mam robic...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • grzesmaly
  • 692 4058

Tez mi sie wydaje reanimacja bedzie lepsza jak sam zrobisz to zamkniesz sie na bide w2tys robiac po taniosci turbo i glowica pewnie ocalaly

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • FINN
  • 1056 4760

tam tylko wał padł i panewki... wymiana wału to nawet bez rozbierania reszty , tylko silnik położyć na bok i przełożyć... i aby się obracał w łożach ;) Z resztą jeszcze nie rozebrałem do końca, bo tylko odkręciłem jedną stopę korbowodową na której był zatarty... jak wyjme wał i bedzie tylko zatarty na jednej panewce, to zawiozę do szlifu , by tylko mi tylko tą zatartą przeszlifowali.  i niech sie kręci ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hodowcamlody
  • 34 511

najlepsza według mnie opcja to założyć silnik 6cyl, moc będzie, pod szybką skrzynię, a w turze wielkiej różnicy nie będzie w skręcie, a po górach lepsza jazda bo bardziej stabilny traktor będzie .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Thomas2135
  • 2511 12885

Koszt szlifu to ok 300 zł, więc na Twoim miejscu robiłbym porządnie i raz. Zawsze silnik możesz sprzedać po lepszej cenie jak udowodnisz fakturami remont.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • FINN
  • 1056 4760

@thomas, a gdzie za tyle robią i czy dobrze?? ;)  wiesz dokumentować mi nie trzeba, bo Finnki nie zamierzam sprzedawać... w najbliższym czasie ;)

 

i chyba jednak bedzie druga 1224 ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kojot629
  • 233 1820

Upatrzyles nowy silnik. A co z bedzie 4rka? Zrobisz pozniej mu remont i sprzedasz?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • FINN
  • 1056 4760

@kojot, silnik będzie reanimowany.  I dla czego jak cos się dzieje z ciągnikiem to doradzacie remontować i sprzedawać... ;) i właśnie dla tego nie chcę kupować ciągników od Polskiego rolnika... ;)  Silnik bedzie robiony , ale ostateczna decyzja zapadnie jak się wyjmie wał...

 

@tomBrady, w silniku tragedii nie ma...tylko zaślepka wykręciła się z wału i obróciło panewkę. Jak wyjmę wał to wrzucę fotki.

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • grzesmaly
  • 692 4058

Dlaczego odrazu sprzedawac zrobic i bedzie służył jeszcze dlugie lata finn nie wszyscy rolnicy robia ciagnik na odpierdziel i sprzedaja ja wychodze z zalozenia ze jak zrobic to raz i pozadnie a jak sprzedac to w takim stanie jak jest nie ukrywac
Bynajmniej dzis nie mysl o ciagniku bo sa święta i pomysl odpoczynku
dla wszystkich wesolych swiat

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kojot629
  • 233 1820

Nie nie, mi chodzilo o sam silnik 4rki, bo zrozumialem ze chcesz jednak wstawic od 6stki. Mi wogule nie chodzilo o sprzeddaz Finnki, bron Boze. :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • FINN
  • 1056 4760

@kojot, no najpierw chciałem wstawić silnik 6, ale po przemysleniu  została wersja poprzednia, czyli ciągnik ciągnikiem , a remont remontem ;)

 

@grzesmaly, zrobię aby chodził , a jak bedą większe fundusze to w razie potrzeby będzie zrobione , tak jak książka pisze ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kojot629
  • 233 1820

Jak gora silnika jest ok, to koszt remontu powinien byc stosunkowo nieduzy, tym bardziej jak wal jeszcze wyda.

Oby dobrze poszlo.

 

PS Wesolych Swiat, chlopaki, ja mam za tydzien.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • elwis2
  • 11 415

Ja to bym kupił jakiś porządny ciągnik, ile można ciągle w tym dłubać, ręce opadają...

    • Like 2

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • grzesmaly
  • 692 4058

Co ty chcesz od 914 przeciez to jest pozadny ciagnik chyba ze chodzi ci o nowy to poczekamy czy te nowe dociagna do godzin tych starych
nic nie jest wieczne a tu to bardzo krzywda sie nie stala gorzej by bylo jak by kolano pokazal
to jest ta wada tych ciagnikow nie maja kontrolki orginalnie od cisnienia moze by szybciej zauwazyl
finn jak gora jest dobra nie ruszaj jest jedna zasada jak cie nie sfedzi to sie nie drap

    • Like 2

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Thomas2135
  • 2511 12885

Paragony za naprawę już wyblakły, ale kojarzę, że tyle zapłaciłem za szlif wału do 60-ki. Do tego może być trochę drożej, bo większy. Z nominalnego zrobili mi od razu 2 szlif, bo tak był wytarty po panewkach. Oddawałem do Snarskiego w Olsztynie i jestem zadowolony. Przepłaciłem tylko za części panewki główne i korbowodowe oraz pierścienie ustalające. Lepiej kupić Bimety samemu, bo wyjdą taniej niż jakieś angielskie u nich. Chyba z częściami zapłaciłem 760 zł. Przy składaniu wszystko pasowało idealnie a wał obracał się bez zacięć. Mija 4-5 lat a 60-ka ładnie kręci i ciśnienie trzyma do 5. Z pompą olejową jest chyba coś nie tak, bo ciśnienie faluje nawet na równych obrotach.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • FINN
  • 1056 4760

@elwis, a pewni że bym kupił... :) tylko jak to się mówi??? kupił by wieś.... :P

 

@grzesmaly, w tym sęk ,że ma zegar , a zegar nawet w chwili zacierania wskazywał 4,5 atm, a nawet później jak odpaliłem na chwilę aby kołami skręcić...

 

@thomas, jak rozbiorę w tym tygodniu to wtedy będzie wiadomo co i jak i jakie podjąć kroki ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • elwis2
  • 11 415

Kup case 5150 dobrego i , nie tam jakiegoś ursusa, wiem że na wsi się nieprzelewa, ale ta dłubanina bezcenna...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.