izydor6280 1183 Opublikowano 13 Lutego 2015 i to jest normalnie zamocowany siłownik, nie to co w gotowych zestawach, osobiście dałbym na prawe koło Odnośnik do komentarza
MateuszCiurysek 7 Opublikowano 13 Lutego 2015 ile takie wspomaganie może kosztować Odnośnik do komentarza
Milosz27 177 Opublikowano 13 Lutego 2015 i to jest normalnie zamocowany siłownik, nie to co w gotowych zestawach, osobiście dałbym na prawe koło Tez tak uważam najmniej obciąża sworzeń główny a czy montowany po lewej czy prawej to już kwestia gustu:) W grę wchodził sam siłownik miedzy kołami lecz wybór padł na zwykły ze względu na prostsze mocowanie do okrągłej osi. ile takie wspomaganie może kosztować Mi wyszło 1400 plus moja robota, zapewne są tacy co za 700zł to zrobią ale jeżeli ma być solidnie i estetycznie musi więcej kosztować. Orbitrol oczywiście Danfoss. Odnośnik do komentarza
izydor6280 1183 Opublikowano 14 Lutego 2015 nie tylko kwestia gustu, prawa strona jezdni jest zawsze gorsza i zawsze prawa strona będzie się szybciej wybijać, czy to auto czy ciągnik gdyby siłownik był na prawym kole to usztywniłby je, a tak będzie biło kulę Odnośnik do komentarza
Milosz27 177 Opublikowano 14 Lutego 2015 Jak w pole czy na szose to tak ale ja nim pracuje tylko w podworku z turem kiszonki, obornik, słoma to dla mnie to nie robi zadnej roznicy;) ale zgadzam sie z toba i zapewne jak by pracowal w polu to byl by na prawym w szczegolnosci przy pracy z plugiem mialo by to wplyw na trwalosc koncowek. Odnośnik do komentarza
lenowo1608 49 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 zeszlifuj sobie na zero reszte materiału ktory jest miedzy opona a półosi(reszta nad felga) ... w razie ugiecia czopu przedniego kola unikniesz zniszczenia opony.. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się