Skocz do zawartości

Wspomaganie w Ursusie C-330


Milosz27

Tak to wyszło:)


Rekomendowane komentarze

i to jest normalnie zamocowany siłownik, nie to co w gotowych zestawach,

osobiście dałbym na prawe koło

Tez tak uważam najmniej obciąża sworzeń główny a czy montowany po lewej czy prawej to już kwestia gustu:) W grę wchodził sam siłownik miedzy kołami lecz wybór padł na zwykły ze względu na prostsze mocowanie do okrągłej osi.

 

ile takie wspomaganie może kosztować

Mi wyszło 1400 plus moja robota, zapewne są tacy co za 700zł to zrobią ale jeżeli ma być solidnie i estetycznie musi więcej kosztować. Orbitrol oczywiście Danfoss.

Odnośnik do komentarza

nie tylko kwestia gustu, prawa strona jezdni jest zawsze gorsza i zawsze prawa strona będzie się szybciej wybijać, czy to auto czy ciągnik

gdyby siłownik był na prawym kole to usztywniłby je, a tak będzie biło kulę

Odnośnik do komentarza

Jak w pole czy na szose to tak ale ja nim pracuje tylko w podworku z turem kiszonki, obornik, słoma to dla mnie to nie robi zadnej roznicy;) ale zgadzam sie z toba i zapewne jak by pracowal w polu to byl by na prawym w szczegolnosci przy pracy z plugiem mialo by to wplyw na trwalosc koncowek.

Odnośnik do komentarza

zeszlifuj sobie na zero reszte materiału ktory jest miedzy opona a półosi(reszta nad felga) ...  w razie ugiecia czopu przedniego kola unikniesz zniszczenia opony..

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v