Piotr778 33 Napisano Luty 5, 2015 Zaawansowany 33 348 Dał by radę jeszcze drugie tyle. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
stiepan 0 Napisano Luty 8, 2015 Użytkownik 0 81 to jest koło zębate od c 360? powiedz mi czy jak zdejmę górną pokrywę skrzyni biegów to uda mi sie wyjąć te koło zebate bez wyjmowania górnego wałka? w którą stronę go sie wybiaja do tyłu czy do przodu, jest jakieś zabezpieczenie? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Piotr778 33 Napisano Luty 8, 2015 Zaawansowany 33 348 Górny wałek trzeba wyjąć.Później trzeba wykręcić śrubę ustalającą M8 ośki biegu wstecznego znajdziesz ją na zewnątrz pod skrzynką akumulatora na prosto koło wstecznego biegu. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
stiepan 0 Napisano Luty 8, 2015 Użytkownik 0 81 Górny wałek wychodzi do tyłu czy do przodu? bez rozpoławiania się nie da wymienić? Trzeba z tyłu też rozpoławiać? Dziękuje za opowiedz Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
BomV 190 Napisano Luty 8, 2015 Zaawansowany 190 1108 tak skrzynie będziesz musiał wyciągnąć całkowicie sworzeń tego wałka wychodzi do tyłu wkręcesz w niego śrubę M10 albo M8 i ciągniesz do tyłu górny wałek mówisz wyciągnąć, A i tak jak pisze Piotr za skrzynką od aku jest śruba jeszcze którą też na samym początku musisz wykręcić. Górny wałek wychodzi do tyłu Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
stiepan 0 Napisano Luty 8, 2015 Użytkownik 0 81 Na jesieni robiłem remont skrzyni, otóż od paru lat na biegu 5 strasznie łupało (warczało) nie wiem jak to nazwać wiec rozebrałem i było potarte takie "łożysko" na końcu górnego wałka coś w stylu igiełkowego tylko to nowy typ chyba i były wkładane oddzielnie same wałeczki. Wymieniłem górny wałek na nowy te wałeczki i koło zębate od biegu 5. Złożyłem i po odpaleniu silnika ( bez zalanego oleju ) zauważyłem że koło zębate od wstecznego strasznie warczy jest wypracowane. Nie chciało mi się na nowo rozbierać. Teraz po paru miesiącach jest ten sam problem co pzred remontem straszny hałas na 5 biegu. Co to może być, znowu się rozleciały te wałeczki? jak myślicie? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
BomV 190 Napisano Luty 8, 2015 Zaawansowany 190 1108 Tak mogło się to samo stać. Przy wstecznym wystarczyło wymienic sworzeń i łozyska i by grało. Ja u siebie też nie miałem igiełek przetoczyłem górny wałek i wałek sprzęglowy i zamiast igieek czy łożyska dałem tulejkę z dobrej jakości mosiądzu. Doradził mi to jeden taki garażowy mechanik, zastosował taki myk w nie jednym ciągniku i praktyka 10letnia pokazuje ze jest to lepsze rozwiązanie. Będziesz musiał wyciągnać pewnie i dolny wałek bo nie zakłada się nowych trybów do starych, chodzi o to zeby nowe tryby chodziły ze starymi (aby stary nie zazębiał się z nowym tylko nwy z nowym stary ze starym) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Piotr778 33 Napisano Luty 8, 2015 Zaawansowany 33 348 Ale żeby wymienić wsteczny nie trzeba przodem od skrzyni odjeżdżać tyłem owszem tak wtedy wyjmie górny wałek i dalej wałek wstecznego.Ja nawet tyłem nie odjeżdżałem bo miałem zdjęte zwolnice to jeszcze wystarczyło kosz i wałek ataku wyjąć i dalej wałek główny i wsteczny na wierzchu. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się