Skocz do zawartości

Siłowniki pneumatyczne w drzwiach



Wreszcie będzie można pracowac w lecie przy otwartych drzwiach :)


Rekomendowane komentarze

Moim zdaniem źle to rozwiązałeś tak jak kolega pisał przy cofaniu zawadzisz i urwiesz całe drzwi. Ja bym to przyspawał u góry tak aby drzwi otwierały się całkowicie na maskę (były do niej równoległe). Co do długości siłownika to nie ma znaczenia jak tu koledzy pytają, jak bedzie krótszy to trzeba bedzie inaczej przyspawać, a jak siłownik bliżej zawiasów drzwi lżej chodzą.

Ja miałem u Siebie przyspawane gotowe mocowanie pod taki siłownik...tyle że "fabrycznie idzie tam dużo krótszy siłownik. Więc wykorzystałem "oryginalne" mocowanie w drzwiach a  z drugiej strony przyspawałem kawałek płaskownika wyszło sporo niżej jak u  Ciebie więc o uszczelki się nie bałem ;) Mam tak już kilka lat i jestem z tego rozwiązania bardzo zadowolony..Na Twoim miejscu wolał bym jednak przyspawać mocowanie do drzwi i kabiny bo jak są dobre siłownik to troszkę te drzwi "strzelają" i po czasie te wkręty mogą się luzować. Faktycznie jest z przodu ogranicznik który nie pozwala na to żeby drzwi się dalej otwierały.Trzeba tylko się pilnować żeby zamykać drzwi jak się jedzie do tyłu....mi przez te lata się raz zdarzyło zapomnieć zamknąć jak wyjeżdżałem z garażu..i zaczepiłem o futrynę...ale na szczęści było tyle luzu że się tylko drzwi odgięły i nic się nie stało...Ja nigdy drzwi nie ściągam bo czasem wieczorami jest chłodno..albo jak  złapie deszcz to przynajmniej do środka nie zacina...o gałęzie nie ma się co martwić...jak się jedzie to najwyżej drzwi się przymkną  ale siłownik je zaraz  z powrotem otworzy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v