Skocz do zawartości

CASE PUMA 160 CVX golden


oli22

Rekomendowane komentarze

Gość forterraturbo

Opublikowano

tiguan Twój , jeśli tak to jaki silnik , czy ma 4x4 i takie parametry ? 

Odnośnik do komentarza

O to ten tiguana to ledwo co się odpycha...moi rodzice też mają identycznie wyglądającego tiguana:-) 140 km, 4x4 dsg sport&style:-) ja mam outlandera 4x4 202km turbo benzyna:-) pierwsze co myślałem że Ojciec gdzieś był...

Odnośnik do komentarza

no nie powiedział bym że to się toczy. przy pełnej obsadzie i pełnym bagażniku to troche mocy brakuje. ale na codzień jak na razie wystarcza

Odnośnik do komentarza

a co napęd chcesz dokładać?co ty rownasz 2.0tb do zwykłego tdi jakby była wersja 170 km to outlander by nie odjechał nie mowiac juz o 2.0tfsi .

Odnośnik do komentarza

bo to wbrew pozorom w uj roboty i kosztów.skrzyniabiegów.pół osie przód,tył most nie wiem jak zawias tylny być może zbiornik paliwa ,przeróbki instalacji do sprzęgła od napędu.i pół biedy jeśli kołyska będzie pasować bo np.w niektórych audi żeby założyć qatrro trzeba było podłogę przespawać było.a i jeszcze elektronika chyba inne komputery sa.a ile mocy chcesz mu dodać?

Odnośnik do komentarza

według mnie to jest to napewno nie opłacalne, chyba ze konstrktorzy pomyśleli o tym i zrobili jakies udogodnienia ale wątpie. 

Odnośnik do komentarza

moc tak do 140/150 tak jak to jest w tiguanach. a tak zawieszenie zbiornik jest przystosowany do 4x4  nie wiemjak z kompem ale się dowiem

Odnośnik do komentarza

to popytaj o wszystko bo sie okarze że gra warta świeczki.i żeby ktoś to zrobił co ma pojęcie o tym bo później ani 4×4 ani fajnego tiguana.co do mocy to 140 maks .chyba że turbo i wtr. założysz od mocniejszej wersji.bo inaczej możesz się rozczarować .

Odnośnik do komentarza

a półosie, całe piasty, zawieszenie, brak wału i ogólnie czy jak to zrobią czy bedzie to kupy trzymac... na moje oko to z 10 tysiączków jak nie wiecej... ja bym tego nie robił, pojezdził pare lat i opier****ił samochód i drugi kupił:)

Odnośnik do komentarza

benzyna to benzyna i nikt mi tego nie powie:-) zupełnie inaczej generuje się moc... diesel nawet turbo doładowań ciągnie od dołu i krótko to dość trwa a benzyna wkreca się do końca w dodatku turbo doładowania. masa outlandera 4x4 to 1595 a tiguana o 6kg lżejszy. więc też nie ma co porównywać benzyny do diesla doładowania turbo... Tylko twierdzę że rodzice co mają tiguana nawet z tą skrzynia dsg i łopatki w kierownicy to od 100km/h jest to taka kluska pomimo że ma jako dsg skrzynia funkcje kick down to mało to pomaga i te łopatki w kierownicy wg mnie są mocy 140km zbyteczne... nie da się tym operować i nie ma to sensu... myślę że tak od 170km by miało to sens...

Odnośnik do komentarza

pisałem o tym czyli półosiach i całej reszcie.tdi a tb to dwa inne światy zależy jak kto lubi ale osiągnąć mają podobne a zużycie paliwa w tdi dużo mniejsze.dsg za***iście dobra skrzynia .

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v