Zetor 7211&Sanok D 35
 

Zetor 7211&Sanok D 35

  • 3280 wyświetleń

Zetor 2lata jak kupiony :D sprawuję się bdb spalanie nie jest duże lecz jest mały problem ponieważ jest to Duńczyk nie ma pneumatyki jest aby sprężarka do pompowania kół podpowie ktoś co jest potrzebne do skompletowania pneumatyki ? fotkami jak jest to podłączone nie po gardze :P



Informacje o zdjęciu Zetor 7211&Sanok D 35


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Mf255fan
  • 9 374

W moim angliku instalacja kończy się na butli (mam pneumatyczne włączanie 5 minotówki) więc potrzebował bym tylko zaworu sterującego i wyjścia.Oryginalnie było tak że z wyrównywacza wychodził tłoczek i popychał cięgno zaworu sterującego.Ja mam zawór od 30 ( od 60 jest bardzo podobny do oryginału) tylko nie wiem jak go sensownie zamontować i nim sterować rozważam opcje poprowadzić prosto od pedału linkę w pancerzu ale nie wiem jak to będzie chodzić.Myślałem też o innym rozwiązaniu wykorzystując elektrozawór taki jak jest właśnie od sprzęgła, on właśnie działa tak że może pompować cały czas a po włączeni go odcina dopływ z sprężarki a wypuszcza powietrze z przewodu.Podłączyć go do stopu i teoretycznie powinno działać.Może ktoś już robił to z elektrozaworem? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Dominik1994
  • 69 1534

hmm kolego ja musiał bym kompletować od odolejacza a do wyjścia wiec co jest potrzebne ?

myślałem tez o hamulcach Hydraulicznych do przyczep ale przerobić 7 przyczep to spory  koszt :P 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mf255fan
  • 9 374

a masz hydrauliczne do przyczep w nim? jak to jest rozwiązane?

co do kompletnej hydrauliki to nie wiem jak nazywają się dokładne części ale możesz sprawdzić np w instrukcji do c360

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DK94
  • 192 1215

.Podłączyć go do stopu i teoretycznie powinno działać.Może ktoś już robił to z elektrozaworem? 

Ale wtedy pneumatyka w przyczepie będzie działać systemem 0-1. Nic nie zastąpi oryginalnego zaworu z regulacją sprężynową łącząca zawór z pedałem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krzys123
  • 21 548

A można zahamować jednoobwodową instalacją jakby na pół gwizdka?? Z tego co zauważyłem to ciągle działa na zasadzie włącz wyłącz...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Czarox
  • 56 813

Nie wiem jak jest u ciebie ale u mnie jest tak : od butli idzie przewód na zawór hamulca pneumatycznego oto i on http://www.truck-tychy.pl/p29857-glowny-zawor-hamulca-zetor-c-360.html     zawór ten sterowany jest wyrównywaczem ciśnienia  połączonym z hamulcami ciągnika to ten; http://www.sklep.mizar.com.pl/wyrownywacz-cisnienia-hamulcow-zetor-70116830-p-12632.html   od zaworu hamulcowego z pierwszego linku jest wyjscie do podłączenia przyczepy to chyba na tyle dokładnie mozesz to sprawdzić w katalogu ;)

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Dominik1994
  • 69 1534

Dzięki koledzy za porady spróbuję coś zdziałać w tym kierunku a jak nie to bd hydrauliczne ponieważ w JD tez nie ma pneumatyki 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 3400 12531

najlepsze wyjście to odpuścić mu transport i dać go do zabiegów pielęgnacyjnych na tych kołach;p

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Dominik1994
  • 69 1534

najlepsze wyjście to odpuścić mu transport i dać go do zabiegów pielęgnacyjnych na tych kołach;p

hehe zgadza się :) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj