Skocz do zawartości

Nagrzewnica Ursus C-360 3p

Domal97

Teraz coś z nagrzewnicy ;) Dalej do nagrzewnicy jest przykręcana cała obudowa z wentylatorem, obudowa jest już zrobiona lecz jeszcze nie pomalowana ;)


Informacje o zdjęciu Nagrzewnica Ursus C-360 3p

Zrobione z Sony Ericsson ST18i

  • 4,1 mm
  • 10/320
  • f f/2.4
  • ISO 1000
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • konteno
  • 1412 6918

wreszcie będzie porządnie , nie to co rura od chłodnicy kiedy to trzeba czekać aż się zagrzeje wszystko

jak już jest ciepły mały obieg to i jeździ się wygodnie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Zetek80
  • 61 334

@Domal Nie obraź się,ale estetyka wykonania niektórych rzeczy wygląda słabo,np:zadziory przy otworach,ostre krawędzie,niedoszlifowane spawy. Ale za chęci i pomysły daje 5 :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Domal97
  • 183 1205

marekfarmer dzięki ;)

konteno no tak na pewno bedzie dobrze grzało ;)

Maniek101 myślę, że nie prędko :P

Zetek80 fakt, że trochę rzeczy robię na od.... ale to już kwestia czasu, nie bardzo mam więcej czasu poświęcać na to a poza tym to wszystko to są prototypy więc nie ma co wymagać, jakbym robił drugi raz to bym to inaczej zapewne robił ;)

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukaszursus904
  • 5 302

nie zgnije ci ten filc :)?

to nie filc to maty poroso trudno palne i im woda ani wilgoć nie zaszkodzi nie zgniją :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rafallll360
  • 866 3516

Przed nagrzewnicą będzie akumulator ?Teraz to zwykła 60-tka może dorównać zetorowi pod względem komfortu pracy  :D Mój tata w zimie przy -20 'C  ursusem bez kabiny do lasu jeździł   :P 5 leci za kreatywne pomysły  ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Domal97
  • 183 1205

lukaszursus904 dokładnie :)

Rafallll360 nie, przed nagrzewnicą będzie wentylator a jak jest wentylator to od silnika zostaje dosłownie 5 cm, wszystko na ścisk jest rozmieszczone. Akumulator tak jak był orgianlnie tak i pozostał jak narazie z przodu przed chłodnica, lecz jak przyjdzie silnik 4p to wyląduje pod kabiną prawdopodobnie ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Domal97
  • 183 1205

jakubaczek będzie zamontowany pod pulpitem ponieważ powietrze będzie pobierane z kabiny :P

Maniek101 szczerze mówiąc to nie wiem, ale myślę, że 2500 zł nie przekroczyło ze wszystkim :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • mkowals1
  • 1 11

Witam,

czy ogrzewanie jest wydajne przy takim podłączeniu, jaki gwint jest w pompie tam gdzie trzeba wkręcić króciec?

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Domal97
  • 183 1205

mkowals1 ogrzewanie jest o wiele wydajniejsze niż w samochodach, po  ok 5 min pracy ciągnika na wolnych obrotach zaczyna grzać jest to spowodowane tym, że płyn idzie prosto z głowicy a w głowice najszybciej się nagrzewa płyn a dodatkowo z wyjścia pompy wody zapewnia dobre tłoczenie płynu do nagrzewnicy dzięki czemu nie trzeba czekać zanim przepompuje płyn, oczywiście termostat jest dobry i trzyma cały czas 90 stopni. Po 15-20 min jazdy trzeba wyłączać nadmuch bo nie da się wysiedzieć w krótkim rękawie nawet przy -5 na dworze. Ogrzewanie jest bardzo efektywne bo nagrzewnica jest u dołu kabiny a jak wiadomo ciepło idzie do góry więc ciepło jest nawet po nogach a nie tak jak w zetorach, że w kabinie jest ciepło ale w nogi zimno, kolejną zaletą nagrzewnicy w tym miejscu jest fakt, że ciepło prosto wpada do kabiny bez żadnych rur itd nie wytracając na cieple.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukaszursus904
  • 5 302

mkowals1 ogrzewanie jest o wiele wydajniejsze niż w samochodach, po  ok 5 min pracy ciągnika na wolnych obrotach zaczyna grzać jest to spowodowane tym, że płyn idzie prosto z głowicy a w głowice najszybciej się nagrzewa płyn a dodatkowo z wyjścia pompy wody zapewnia dobre tłoczenie płynu do nagrzewnicy dzięki czemu nie trzeba czekać zanim przepompuje płyn, oczywiście termostat jest dobry i trzyma cały czas 90 stopni. Po 15-20 min jazdy trzeba wyłączać nadmuch bo nie da się wysiedzieć w krótkim rękawie nawet przy -5 na dworze. Ogrzewanie jest bardzo efektywne bo nagrzewnica jest u dołu kabiny a jak wiadomo ciepło idzie do góry więc ciepło jest nawet po nogach a nie tak jak w zetorach, że w kabinie jest ciepło ale w nogi zimno, kolejną zaletą nagrzewnicy w tym miejscu jest fakt, że ciepło prosto wpada do kabiny bez żadnych rur itd nie wytracając na cieple.

 

Ciepło wpada od razu do kabiny ale ejst inny minus taki sam jak w ciężkich ursusach ;) dodatkowy hałas tamtędy sie dostaje ja wszystko szczelnie odgrodziłęm w 4011 i jest bardzo cicho w kabince ok 70 db max bez wycieraczek gumowych i szyby z tyłu także wyciszenie idealnie daje rade nagrzewnicy jeszcze nie zamontowałem ale będzie  też podobnie tylko nad silnikiem bo mam przed kabiną nowy zbiornik a nadmuch doprowadze sobie pod kokpit jedną rurą przez co hałas sie nie pojawi dodatkowy i dwa nadmuchy na nogi jeden na szybkę ;)

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.