Skocz do zawartości

Korek-miejsce na grzałkę

KOSTEK12

próbowałem go dziś wykręcić i nic z tego,metrowa rurka 1" się gięła poradźcie coś czy lepiej to robić na zimnym silniku czy może rozgrzać


Informacje o zdjęciu Korek-miejsce na grzałkę

Zrobione z Sony C1905

  • 3,5 mm
  • 1/30
  • f f/2.8
  • ISO 200
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • kubaguzik
  • 157 1186

Puknij tak rozsądnie (ale nie z całej siły) w śrubę 1kg młotkiem przez tulejke/wałek o średnicy łba śruby, powinno pójść.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • KOSTEK12
  • 5 398

puknąć trochę się bałem bo metal zimny i nawet przy lekkim puknięciu mógł by nadpęknąć a o konsekwencjach nawet nie chcę myśleć

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Thomas2135
  • 2379 12594

Jeśli ten korek sie wykręca i Ci go nie szkoda to weź nieduży przecinak. Przyłóż w rogu korka i uderz młotkiem. Takie gwałtowne ruchy bardzo pomagają odkręcić zapieczone elementy. Odkręcanie kluczem z przedłużką czasem nie działa i potrzeba jednego skoncentrowanego uderzenia.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • KOSTEK12
  • 5 398

korek już odkręcony,wystarczyło rozgrzac silnik i poszedł bez większego oporu,dodam że ten korek jest wykonany z mosiądzu dzięki za podpowiedzi.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • morfi81
  • 30 760

jak nie kupiłeś jeszcze grzałki to polecam kupić od starych zetorów serii 8xxx (100zł) Ja mam tak zrobione w TD80D, a u Ciebie jak widzę jest taki sam korek.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • KOSTEK12
  • 5 398

ten kołnierz ma 45mm i jest większy od otworu tylko 2mm z każdej strony czy to trochę nie za mało wystarczy że grzałka się przesunie i wyciek gotowy chyba że czegoś nie rozumiem,prośba jak byś mógł cyknąć fotkę jak to wygląda po montażu będę wdzięczny

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • morfi81
  • 30 760

ja już trzecią zimę z tą grzałką pracuje i nic nie przecieka, a na początku planowałem dospawać pierścień do tego kołnierza aby zwiększyć średnicę ale nie trzeba było.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • KOSTEK12
  • 5 398

z tym dospawaniem dobry pomysł tylko czy by nie pofalowało tego pierścienia przy spawaniu,napisałeś że trzeba rozwiercić na trochę większą śrubę i dłuższą o którą śrubę chodzi,tą montażową po środku pierścienia na śrubokręt?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • KOSTEK12
  • 5 398

dziś pojechałem do Grene bo mam tam znajomego sprzedawcę i dał mi do przymiarki dwie grzałki jedną taką jak ty masz a drugą taką http://allegro.pl/grzalka-bloku-mf-4-perkins-i4833933330.html i ta od zetora za nic nie chciała wejść ani do góry ani do dołu i wziąłem tą drugą od MF teraz muszę tylko udać się do tokarza żeby dotoczyć odpowiednią przejściówkę

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • morfi81
  • 30 760

nie chciała wejść bo trzeba grzałkę trochę wyprostować bo jest grubszy blok niż w zetorze i przy wkładaniu skierować grzałkę w konkretne jedno położenie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.