Karol323 104 Napisano Listopad 19, 2014 Zaawansowany 104 1784 No ładny silniczek U mnie trochę gorzej wygląda ponieważ za pompą wtryskową zrobiła się dziura jakimś cudem i trochę olejem jest ochlapany, teraz będziemy robić pompę i wtryski to spróbujemy jakoś zakleić tą dziurę Powiedz mi warto by było założyć Tura na jumza ? Mieliśmy zakładać kiedyś ale woleliśmy sprzedać go bo trzeba było dokładać do niego jeszcze sporo a tak może jakiś inny kupić i walną ramę od przodu do tyłu i na środku też jakieś lączenie z ramą co sądzisz ? I jakie oponki zakładać do jumza ? 15.5 czy 16,9 ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
GucioJUMZ 393 Napisano Listopad 19, 2014 GustawD65 393 3440 Z tym przeciekiem za pompą wtryskowa to chyba mój ciągnik widzałeś że wiesz .Mam to samo to olej z silnika z układu smarowania i napoczątku myślałem że to wina tej rurki i ją dokręcałem i nic (pewnie pękła nie ) stał raz pod dość dobrym słońcem i cieknie po gwincie miedzy blokiem a tym nyplem . Znam dwa jumzy z turem .problem to sprzęgło jak zawsze i masa tych ram . jak bedę zakładał to taki mały tur 3 bo do belek będzie idealny . bo tur 5 to przesada a tur 4 to więcej wart od jumza i balas na tył przy tych większych się przydaje . Rama pod jumzem do tura to podstawa sam bedę zakładał by zamontować spych .Na kołach 16,9 jest ciekawie tak ocenia znajomy pracę z turem jumzem ale nowe sporo zł koszt jak w transport to zawsze szybciej leci i opona szersza jest i mniej ciśnie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Karol323 104 Napisano Listopad 20, 2014 Zaawansowany 104 1784 Opon nie będziemy na pewno kupowali nowych.. żeby była promocja po 1tyś zł to byśmy kupili jakieś używki poszukamy żeby było połowa bierznika nawet A tur to jakiś lekki nawet i 2 sekcyjny będzie git aby tylko ramę walną pod spodem od przodu do tyłu Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
GucioJUMZ 393 Napisano Listopad 20, 2014 GustawD65 393 3440 No oponki starte dostaniesz na pewno nowych za 1 tyś nie będzie nawet 15,5 płaciłem 1,2 za szt z dętką już 5lat temu . Tur to 2 sekcje podstawa bo taką fura na linkę to wstyd no i żeby 700kg dygną bo 500 w kiszonce nie zawsze dyga big bag daje radę .rama to jest wskazana bo czasem trzeba pchnąć i napory są najlepiej kupić ramę z budowlanej lub same blachy z tych ram silnika .mam osprzęt do pocięcia to sobie ramę zamontuje i siłownik założę i spych .może kiedyś zrobię TUZ bo mam pole w oddali i na przejazdach tracę czas Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Karol323 104 Napisano Listopad 21, 2014 Zaawansowany 104 1784 No tur to taki do 1t żeby podsnosił i wystarczy Bedę pompę hydrauliczną zmieniał to na przyszłość pod tura jumz będzie przygotowany Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
GucioJUMZ 393 Napisano Listopad 21, 2014 GustawD65 393 3440 pompa 32 starczy org to 28 i takiej juz nie dostaniesz (może)ja kupiłem 32 i niema różnicy no do 1t to ok tylko jakiś krótki by był jak najbliżej przedniej osi mowa o ero ramce by była blisko no chyba że chcesz układać stertę to by długi się przydał ja myślę kupić z demobilu samą kitę ramę wysięgu ,siłowniki dostane nowe po 300zł dwustronne by był docisk bo czasem brak tego docisku i sam dorobię sekcje na łyżkę czy chwytak ,liczę że w 3 tyś mój goły tur wyjdzie ale to tylko plany na razie 3512 daje radę z belkami ale brak wspomagania gryzie mnie bo ronie bolą od kierownicy Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się