Skocz do zawartości

Deutz-Fahr Agrokid 230

takim mogę nawet na uczelnie śmigać :D

  • Like 1

Informacje o zdjęciu Deutz-Fahr Agrokid 230

Zrobione z SONY XPERIA

  • 4,6 mm
  • 1/-2147483648
  • f f/2.5
  • ISO 28531
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

20 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Niema sprawy na mikołajki czy pod choinkę? :lol:

na urodziny po proszę do kwietnia uzbierasz :D

 

Fajny Traktorek :) wielkośći Cinqecento lub Seicento :) ha :)

nom fajny fajny siedzonko miał wygodne tylko nie wiem co ja bym nim robiła :D chyba tylko na uczelnie :D

 

no jaka ładna dziewczyna z ciebie ;)

dziękuję :)

wypasiona para :-)

dziękuję :)

 

pasują do siebie on troszeczkę od niej wyższy  :) tylko taki zielony trochę  :P

zawsze można przemalować  :D

co se bede jak se moge jak to sie mówi u mnie na studiach :D i strzele sobie jeszcze napisik albo tabliczke z nickiem :D jak szalec to szaleć :D

 

Powiało chamstwem trochę wyżej w odpowiedziach :( Traktor bardzo ładny sam teraz pracuje w składnicy który jest dealerem deutza i to fajne maszyny chociaż części zamienne nie należą do tanich :( i teraz najważniejsze kobieta ma zdjęciu jest śliczna i nie wyjeżdżać chłopaki z testami ooo " cycki " bo to jest poniżej poziomu :(

elegancji duet :)

dziękuję :)

 

normalna dziewczyna a nie jak typowe księżniczki   :unsure: i w dodatku bardzo ładna   :rolleyes: no i oczywiście fajny sprzęcik w tle   :) 5 leci  :)

dziękuję fakt normalna z wyglądu  :)

Halex. chyba cie troszkę poniosło.

może kolega nie umie inaczej okazać emocji :) jeszcze nie ma się o co obrażać :)

 

Fajny Traktorek  :) wielkośći Cinqecento lub Seicento  :) ha  :)

fajny mały to wszędzie wejdzie  :D

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×