Zetor Proxima 95 plus
 

Zetor Proxima 95 plus

  • 8336 wyświetleń

Niezbyt miłe wspomnienia z sezonu



Informacje o zdjęciu Zetor Proxima 95 plus

Zrobione z SAMSUNG SM-G350

  • 3.3 mm
  • 1/141
  • f f/2.6
  • ISO 50

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Rolnik1973
  • 15287 13379

Babach pora na drzemkę. Skrzynia pewnie 40 km/h to co będę się wlókł jak stary ursus.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • TheMariko12
  • 437 2730

Pewnie  jechał z niezła prędkościa  i  brak hamulców , a ciężąr jak widaać lekki nie był 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marcelko12
  • 39 478

Jak mnie raz przyczepa ze zbożem pociągnęła to od tamtej pory hamulce zawsze podczepiam bez względu z jakim ładunkiem :) 

Zapewne przyczepa jak i zetor na tym zdjęciu hamulce sprawne miał, ale komu chce się stracić te 30 sekund i podpiąć przewód ;) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamil0590
  • 0 146

Panowie wszystko było podłłączone jak należy kolega jechał 4-5 na godzine max (pomimo że skrzynia 40 ) z góry z ładunkiem wąż strzelił i go wywróciło bo z ładowaczem to mu tył odciąrzyło kierowca na szczęście tylko lekko zadrapany i z tego sie trzeba cieszyć  a co do szkód to na 40 tys wyszło ale jest AC i czekam teraz na decyzje od nich 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • boku27
  • 226 1901

Coś mi tu nie pasuje. Przy pręd. 4-5 km/h to by ciapek się zatrzymał po 2 przy wystrzelonym wężu hamulce powinny się zablokować w przyczepie. <_<

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • FINN
  • 1478 5807

jak dla mnie to wina kierowcy... no chyba, że cos nam tutaj koloryzujesz odnośnie tego co się stało... ;)

 

jakby jechał 4-5 km/h to by nawet wychamował bez hamulców w ciągniku...

 

jak dla mnie to brak doświadczenia i logicznego myślenia kierowcy...

ciekawe czy AC to łyknie.... bo ja na pewno nie i pewno nie jeden z nas na AF... ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 4652 8833

A kto teraz powie, że szybko jechał. 4 czy 5 na godzinę to bez hamulców w przyczepie zatrzymać się da. Z ac mocno wnikać nie będą. A składki za takich mistrzów podniosą wszystkim kierowcom. Ubezpieczyciel do tego złotówki nie dołoży.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PK007
  • 28 442

Niestety czasami myślenie boli, zawsze trzeba dostosować prędkość do warunków i masy jaką sie operuje. Operator zawsze musi mieć oczy do okoła głowy i myśleć z wyprzedzeniem co może się stać :/

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 3400 12531

he przy wystrzelonym wężu tak by zahamował, że byś przodem wyleciał i w miejscu stał he :P

raz mi wąż wystrzelił w mieście, osobówka  z tyłu by mi przyłożyła w momencie ;) ^^

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamil0590
  • 0 146

nie było mnie przy tym incydencie ale wąż strzelony był  przyczepa nie zachamowała tylko sam ciagnik a to niestety panowie tereny górskie są nie równinki żwirku też troche tam było  i sie stało jak sie stało pchneło ciagnik tył dzwigneło  i zawineło po jaką cholere miał bym koloryzować jak mi od tego nie przybedzie a doświadczenie kierowcy było jakie było specjalnie tego raczej nie zrobił od kilku lad tirami jeździł więc większe  ładunki mu nie dziwne 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • aro1975
  • 324 5098

AC jest raczej ubezpieczeniem dobrowolnym i łaski ubezpieczyciel nie robi przy wypłacie (może cwaniakować co do wysokości wypłaty) to nie OC

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • melon10641
  • 1215 3702

kolega Ci chyba trochę naściemniał..

Bo gdyby pękł waż między ciągnikiem a butlą to by przyczepa zahamowała a proxima zgasła ;) 

Gdyby pękł wąż między butlą a hamulcami przyczepa zaczęłaby hamować a w ciągniku z racji niskiego ciśnienia powietrza zapaliłby się wielki znak stop na czerwono i czerwona kontrolka że niskie ciśnienie jest.

 

Gdyby nie było w ogóle hamulców to i tak przy 4-5 proxa by zahamowała a nawet jakby ją rzuciło to można przecież puścić hamulec i dalej jechać ;) 

 

Coś mi się wydaje, że tu nie było hamulców i prędkość nie była dostosowana do warunków :D 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • macursus
  • 122 1172

i tak własnie działaja hamulce 2 obwodowe, zołty strzela i tak sie konczy impreza... dlatego w 14tkach mamy zrobiony układ jednoobwodowy, waz strzela i sie zatrzymujesz  :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • melon10641
  • 1215 3702

O kurde to jak 2 obwodowe dzialaja? Ja mam tylko jednoobwodowe, ostatni ze zbożem frotka się zatrzymała bo w drugiej przyczepie wąż się odpiął.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • miszcz131
  • 0 34

Miałem taki przypadek w forterrze, że założyłem hamulce jednoobwodowe z przyczepy i jazda z towarem, a w wężu była całkiem duża dziura i co się okazało że lampka stop się zapaliła, a hamulców niemal zero i miękki pedał przy wciskaniu. A przyczepa nie zahamowała jak by się można było spodziewać, chyba że był za mały spadek ciśnienia. (Przyczepa D-55)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj