MTZ 82 i BOSCH
 

MTZ 82 i BOSCH

  • 9522 wyświetleń

W końcu jest większa moc.


Informacje o zdjęciu MTZ 82 i BOSCH


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • wlamaj1
  • 186 704

A co by robił taki duży w oplu? Stawiam na VW. U mnie w passacie B4 Tdi też taki był (teraz jest 70A) i miał co robić bo poniżej 5 st. C jakiś czas po rozruchu zasilał trzy świece po 200W w obudowie termostatu grzejące ciecz chłodzącą w małym obiegu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • seweryn20
  • 825 12074

Altek zdaje się z VW. Chociaż te same lub z tylko innym mocowaniem są w innych samochodach.

120 A bo taki się trafił, chciałem też żeby to był bosch. Wlazł dziurę, chodzi, łożyska, pierścienie i szczotki nowe. Trochę posłuży bez grzebania.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • niudizajn
  • 13 377

A czy da radę zamontować taki do nowszych wersji Belarusa? Chodzi mi o podłączenie elektronicznego obrotomierza.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • seweryn20
  • 825 12074

No nie wiem za bardzo jakie ma być i jak opisane przyłącze do obrotomierza. W tym są trzy przyłącza B+, D+ i DW. Na moje oko to nie pasi.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

Napisano

  • Gość Profil usunięty

W Boschu nie powinno być żadnego wyjścia DW, jak już to W. Ale żeby pokazywał obroty to musi być odpowiednie przełożenie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • michal1993
  • 461 3907

Koło pasowe było czy dorabiałeś? Pytam bo oryginalny altek przestał ładować, właściwie nie ładował od zakupu. Byłem na szrocie, chciałem coś żeby mniej więcej pasowało w uchwyt ale nie mieli więc też będę dorabiał uchwyt. Powiedz czy u Ciebie górny uchwyt do napinacza tworzy z dolnym coś w stylu linii prostej przechodzącej przez oś wirnika czy jest bardzie z boku? Tzn. czy uchwyty górny i dolny dzielą obudowę na 2x 180 stopni czy np 230 i 130?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • seweryn20
  • 825 12074

Koło pasowe jest z prądnicy 60-ki. Stoczone tylko s głębokości. Ale poleci do kosza jest za duże. 

Ucho napinacza i oś obrotu jest z boku od strony silnika. Nie dało się tego zmontować jakoś mądrze dla tego do napinacza jest zrobiona jak by przystawka i dopiero w niej jest ucho które pasuje do regulacji oryginalnej.

To dokładnie ten.

https://www.google.pl/search?q=alternator+bosch+120+a&espv=2&biw=1680&bih=935&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=DJLsVPH8GcTUapqSgIgK&ved=0CB8QsAQ#imgdii=_&imgrc=p4SQtMsJcOyN1M%253A%3BCBGdaU7ijlxUxM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.3dzubehor.com%252FRover_pics%252F120A1.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.clubgti.com%252Farchive%252Findex.php%253Ft-251679.html%3B460%3B430

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • michal1993
  • 461 3907

Dzięki za informacje, właśnie skończyłem montaż alternatora od Astry II 1,7 dtl 70A Bosch. Coś takiego jak w linku http://allegro.pl/alternator-opel-astra-g-ii-1-7-dtl-70a-bosch-i5059446185.html Powiem tak- myślałem, że będzie gorzej. Koło pasowe dopasowałem jeszcze na szrocie, od altka od Omegi 2.0. Napinacz pasował, uchwyt dolny wykorzystałem oryginalny tylko go skróciłem o 3,5cm, opuściłem na dół o 5mm i cofnąłem o jakieś 1,4cm i jest gitarka. Na chwilę obecną nie mam jeszcze porządnie podłączonego ale podczas prób było ładowanie na wolnych obrotach 14,05 czyli dobrze.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • seweryn20
  • 825 12074

No widzisz. Na pewno będzie lepiej niż ze starym. Ruski może niezawodny ale z ładowaniem nie najlepiej.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • michal1993
  • 461 3907

Stary na pusto dawał 13,1V więc teraz jest o niebo lepiej. Jutro zrobię porządne połączenia i dam dodatkowy kabel Alternator- Rozrusznik, bo w drodze od altka do rozrusznika ginie gdzieś 1V.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • KPK Kumurun Team
  • UrsusCzesio
  • 310 5513

Mam taki sam w T25 tylko był od Mondeo i miał koło na pasek wielorowkowy ale pasowało na szczęście koło od oryginalnego alternatora. Na wszystkich włączonych odbiornikach lepiej ładuje niz stary na sucho   

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • seweryn20
  • 825 12074

Jak Ci się sprawuje ten altek? Myślę co by podobny założyć.

Rewelacyjnie. jeszcze sie nie zdarzyło żeby napięcie było poniżej 14 V. Polecam jak najbardziej.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • gelo707
  • 21 548

A jakie koło pasowe założyłeś? Czy aby oryginalne od mtz by nie dopasowało się? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • seweryn20
  • 825 12074

Koło pasowe pasuje z mtz-ta i z prądnicy 60-ki. Trzeba tylko trochę stoczyć na grubości środek bo nakrętka łapie na trzy zwoje.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • grzes_farmer
  • 18 139

A podłączenia wzbudzania przez kontrolkę jest konieczne czy można bezpośrednio dać 12 V ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj