jajonasz 1379 Napisano Październik 3, 2014 Zaawansowany 1379 1977 Piękny skurczybyk Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
qwerty18 0 Napisano Październik 11, 2014 Nowicjusz 0 7 top czy techno? ile toki? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Kamillo0 132 Napisano Październik 11, 2014 Zaawansowany 132 2169 TOP mają chyba oznaczenia TOP na masce. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Landini 0 Napisano Październik 17, 2014 Użytkownik 0 71 Nie mają oznaczeń na masce, wersje różnią się jedynie bądź aż wyposażeniem. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Kamillo0 132 Napisano Październik 18, 2014 Zaawansowany 132 2169 To raczej oczywiste... Gdzie masz ten swój punkt sprzedaży? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Landini 0 Napisano Październik 18, 2014 Użytkownik 0 71 Tajemnica ale jak coś potrzebujesz to zapraszam Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Kamillo0 132 Napisano Październik 19, 2014 Zaawansowany 132 2169 Czyli w dziedzinie marketingu leżycie. Jeśli wgl masz jakiś udział w tym punkcie a nie jesteś tylko kolegą kolegi kolegi... który tam pracuje. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Landini 0 Napisano Październik 19, 2014 Użytkownik 0 71 Słuchaj punkt zależy od tego skąd jest klient. Jeśli chodzi o marketing to przesadzasz... po prostu się nie interesujesz .. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Kamillo0 132 Napisano Październik 20, 2014 Zaawansowany 132 2169 Mamy 21 wiek i to nie klient powinien się interesować marką a marka klientem. Dziś sprzedawca walczy o klienta a nie klient o produkt - bo produktów jest ogromny wybór. Całe ARGO leży w dziedzinie marketingu i to nie są informacje wyssane z palca ale rzeczywiste porównania do konkurencji. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Landini 0 Napisano Październik 20, 2014 Użytkownik 0 71 No masz racje w pierwszej części to oczywiste . Ale przesadzasz trochę z tym marketingiem. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Kamillo0 132 Napisano Październik 20, 2014 Zaawansowany 132 2169 Uwierz, że nie przesadzam. Interesuje mnie akurat marketing bo to bardzo ciekawa dziedzina i według mnie jedna z ważniejszych w każdej działalności. W branży rolniczej akurat robiłem taki test poprzez kontakt z dilerami i przedstawicielami, ich podejście do klienta, zainteresowanie i techniki zachęcenia do samego kupna a także do reklamowania marki bez naprzykrzania się, sprawdzałem to również na wystawach (ale to już bardziej z ciekawości więc nie dołączyłem tego do badań) i niestety MC oraz Landini poległ. Choć powiem szczerze, że tabelę zamknęła Kubota z podejściem do klienta równym "0". Tam akurat liczy się tylko pieniądz i obroty a nie zadowolony klient lub zadowolony potencjalny klient. To że rolnik (nie każdy) przyjdzie, uwierzy, kupi i odjedzie nie znaczy, że ma się wciskać kit bo prawda wychodzi prędzej czy później bo trafi się ktoś obeznany. Ostatnio usłyszałem bardzo dobre słowa tworzące wręcz klucz do sukcesu każdej działalności: "Klienta trzeba traktować za każdym razem tak samo dobrze, jakby przychodził po raz pierwszy i choć przychodzi 3-4 razy i nic nie kupi to trzeba traktować go jak dobrego klienta". Możliwe, że coś przekręciłem ale sensem jest to aby traktować każdego dobrze bo choć on nic nie kupi, może polecić firmę lub wrócić za jakiś czas a wiadome jest, że jeden niezadowolony klient jest gorszy niż kilkunastu zadowolonych. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się