Skocz do zawartości

Informacje o zdjęciu Landini 115 Mondial

Zrobione z Nokia 500

  • 3,4 mm
  • 29982/1000000
  • f f/2.4
  • ISO 177
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Kamillo0
  • 132 2169

Czyli w dziedzinie marketingu leżycie. Jeśli wgl masz jakiś udział w tym punkcie a nie jesteś tylko kolegą kolegi kolegi... który tam pracuje. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Landini
  • 0 70

Słuchaj punkt zależy od tego skąd jest klient. Jeśli chodzi o marketing to przesadzasz... po prostu się nie interesujesz ..

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kamillo0
  • 132 2169

Mamy 21 wiek i to nie klient powinien się interesować marką a marka klientem. Dziś sprzedawca walczy o klienta a nie klient o produkt - bo produktów jest ogromny wybór. Całe ARGO leży w dziedzinie marketingu i to nie są informacje wyssane z palca ale rzeczywiste porównania do konkurencji. 

 

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Landini
  • 0 70

No masz racje w pierwszej części to oczywiste . Ale przesadzasz trochę z tym marketingiem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kamillo0
  • 132 2169

Uwierz, że nie przesadzam. Interesuje mnie akurat marketing bo to bardzo ciekawa dziedzina i według mnie jedna z ważniejszych w każdej działalności. W branży rolniczej akurat robiłem taki test poprzez kontakt z dilerami i przedstawicielami, ich podejście do klienta, zainteresowanie i techniki zachęcenia do samego kupna a także do reklamowania marki bez naprzykrzania się, sprawdzałem to również na wystawach (ale to już bardziej z ciekawości więc nie dołączyłem tego do badań) i niestety MC oraz Landini poległ. Choć powiem szczerze, że tabelę zamknęła Kubota z podejściem do klienta równym "0". Tam akurat liczy się tylko pieniądz i obroty a nie zadowolony klient lub zadowolony potencjalny klient. To że rolnik (nie każdy) przyjdzie, uwierzy, kupi i odjedzie nie znaczy, że ma się wciskać kit bo prawda wychodzi prędzej czy później bo trafi się ktoś obeznany. Ostatnio usłyszałem bardzo dobre słowa tworzące wręcz klucz do sukcesu każdej działalności: "Klienta trzeba traktować za każdym razem tak samo dobrze, jakby przychodził po raz pierwszy i choć przychodzi 3-4 razy i nic nie kupi to trzeba traktować go jak dobrego klienta". Możliwe, że coś przekręciłem ale sensem jest to aby traktować każdego dobrze bo choć on nic nie kupi, może polecić firmę lub wrócić za jakiś czas a wiadome jest, że jeden niezadowolony klient jest gorszy niż kilkunastu zadowolonych. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.