Skocz do zawartości

Palenie i gaszenie z kluczyka w Ursusie C-360

bialy5a

Kluczyk włączony, teraz tylko strzał w bendiks i chodzi :)


Informacje o zdjęciu Palenie i gaszenie z kluczyka w Ursusie C-360

Zrobione z Nokia C5-00.2

  • 3,4 mm
  • 29982/1000000
  • f f/2.4
  • ISO 228
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

Rekomendowane komentarze

  • Zetor Team
  • romek6340
  • 203 2846

Czyli tą linką zadajesz obroty i odpalasz? Możesz jeszcze dodać zdjęcia z kabiny drugiego końca linki (dźwigni czy co tam jest innego) :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • bialy5a
  • 4 94

Po drugiej stronie linki jest siłownik gaszenia z Lublinka 2 :D Jest on schowany w lewej skrzynce na akumulator, ma on skok ok 2,5 cm, jak włącze kluczyk to cofa się naciągając linkę, wyłączam to cofa się z powrotem i zwalnia linkę :) Zobacz filmik jak to działa

tam są 3 filmy z tego pomysłu :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zetor Team
  • romek6340
  • 203 2846

Dzięki za filmy. Takie proste rozwiązanie, a jakie udogodnienie :D

Gratuluje pomysłu i wykonania

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zetor Team
  • romek6340
  • 203 2846

Łatwiej jest z automatu mieć ustawione obroty minimalne i aby odpalić niż zawsze bawić się tą rączką... Dla mnie dużo wygodniejsze jest takie rozwiązanie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sznajdik
  • 148 2443

A jak zgasisz jak masz z automatu obroty minimalne? Poza tym liczy się satysfakcja z własnej inwencji twórczej a to bezcenne

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zetor Team
  • romek6340
  • 203 2846

Z automatu w sensie po przekręceniu kluczyka. Z tego co widzę to siłownik tak ma skok ustawiony że jak gasi to się cofa i odcina dawkę paliwa, a jak odpala to wsuwa i tyle naciąga linkę aby dawka odpowiadała odpowiednik obrotom. Wystarczy odpalić. Właśnie u sb w zetorze już wcześniej się za czymś takim rozglądałem tylko zabrać sie nie ma kiedy :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wlamaj1
  • 34 501

Fajny bajer ale zimny silnik i tak przez pewien czas powinien pracować na podwyższonych obrotach biegu jałowego także, moim zdaniem, bez ręcznej regulacji się nie obejdzie...

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • seweryn20
  • 797 12073

Przecież oryginalne sterowanie obrotami pozostało. Doszła tylko linka która steruje zakresem wolne-stop. Pozostały zakres obrotów sterowany jak w każdej innej 60-ce. 

Akurat bardzo fajna sprawa szczególne gdy ręczny sam się przestawia.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • bialy5a
  • 4 94

Z automatu w sensie po przekręceniu kluczyka. Z tego co widzę to siłownik tak ma skok ustawiony że jak gasi to się cofa i odcina dawkę paliwa, a jak odpala to wsuwa i tyle naciąga linkę aby dawka odpowiadała odpowiednik obrotom. Wystarczy odpalić. Właśnie u sb w zetorze już wcześniej się za czymś takim rozglądałem tylko zabrać sie nie ma kiedy :D

Dobrze chłopak mówi, polać mu :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • bialy5a
  • 4 94

Przecież oryginalne sterowanie obrotami pozostało. Doszła tylko linka która steruje zakresem wolne-stop. Pozostały zakres obrotów sterowany jak w każdej innej 60-ce. 

Akurat bardzo fajna sprawa szczególne gdy ręczny sam się przestawia.

Dokładnie tak jest jak mówi zamiast ustawiać ręcznie gaz to linka naciąga tyle, że po odpaleniu są już wolne obroty a reszta jest taka sama jak była, chcesz więcej gaz to dajesz ręcznie więcej i po sprawie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • bialy5a
  • 4 94

Dzięki za filmy. Takie proste rozwiązanie, a jakie udogodnienie :D

Gratuluje pomysłu i wykonania

Dziękuje :) Pomysł podpatrzony z tej strony ok kogoś :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1167 8760

Zawalisty patent  za kazdym razem takie obroty jak trzeba i jak szybko mozna odpalic i zgasić 5 Klikam 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Domal97
  • 183 1205

Kolego a jak z podłączeniem ? Ile kabli jest przy siłowniku i jaki jest schemat podłączenia ? Jeśli byś mógł prosiłbym abyś narysował prosty schemat i wysłał mi fotkę :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • bialy5a
  • 4 94

Kolego a jak z podłączeniem ? Ile kabli jest przy siłowniku i jaki jest schemat podłączenia ? Jeśli byś mógł prosiłbym abyś narysował prosty schemat i wysłał mi fotkę :)

Kolego bardzo proste połączenie, z siłownika wychodzą dwa przewody u mnie akurat czerwony i czarny, obudowa to masa, czerwony na stałe podłączony do stałego plusa a czarny to sterowanie też plusem więc u mnie czarny podłączony jest pod stacyjkę (mam od żuka) po przekręceniu na zapłon dajesz plusa czarnym kabelkiem i siłownik się "napina" wyłączasz zapłon to wraca do poprzedniej pozycji :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 198 2481

Widzę że wykorzystałeś moje rozwiązanie tylko po co aż tyle trudu żeby  chować siłownik? u mnie jest zaraz przy pompie i mam to już dobrych pare lat do tego stacyjka od MFa  super sprawa :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • bialy5a
  • 4 94

Widzę że wykorzystałeś moje rozwiązanie tylko po co aż tyle trudu żeby  chować siłownik? u mnie jest zaraz przy pompie i mam to już dobrych pare lat do tego stacyjka od MFa  super sprawa :)

Tak od Ciebie :) Ja lubię mieć pochowane aby nie było tego widać i niech ktoś główkuje co to jest i po co :) Tak jak ze wspomaganiem oglądał ostatnio koleś nie bardzo kumaty i mówię mu, że wspomaganie mam a ten ogląda i mówi "eeee ni masz bo pompy ni widze ani siłownika'' :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.