Ursus C-360
 

Ursus C-360

  • 1947 wyświetleń

Efekt deszczowej soboty , dodatkowa lampa na błotniku będzie jeszcze jedna z drugiej strony i przeniesiona tabliczka rejestracyjna na dach , panowie mam pytanie bo jak ciągnik długo pracuje to gdy zejdzie na wolne obroty zaczyna żarzyć się kontrolka od ciśnienia oleju , myślałem że to wina oleju ale po wymianie polepszyło się ale i tak się żarzy jak po tyłku dostanie, podejrzewam że pompa olejowa kończy swój żywot , na wysokich obrotach problemu nie ma :)


Informacje o zdjęciu Ursus C-360

Zrobione z HTC HTC Wildfire

  • ISO 100

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • marobas
  • 230 1324

jak mówi marcin526, a jeśli nadal będzie niskie, to zawór przelewowy w pompie, pompy się raczej nie psują... no chyba że w smoku nie ma siatki i jakąś zawleczkę pociągną, ale ciśnienie i tak powinna nabić... :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adrian40stka
  • 28 230

U mnie to samo jest porobi trochę i na wolnych kontrolka się zaczyna się zapalać ciśnienie mierzyłem 4.5 atm na zimnym wymieniłem czujnik i to samo latam na superolu cc30 może to wina oleju jak znajdziesz rozwiązanie daj znać :D 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Karol
  • Mentos223
  • 209 2316

Właśnie ten czujnik to o d*pę rozbić jest plus dla władimirca że miał zegar do ciśnienia oleju teraz  pewnie i do 60 założę , smok  czyściutki przed przyjazdem z roboty tata spuścił stary olej wymył smoka, pokrywę olejową wymienił filtr oleju  , ja przyjechałem z pracy to tylko zalałem go nowym olejem, mam wlany 15 W 40 veco oil olej bardzo dobrej firmy , rusek na nim jeździł to i 60 będzie :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rafallll360
  • 968 3893

Tabliczka pod lampą jakoś przeszkadzała ? Jeszcze mogłeś dać halogen błotniku  ;) 5 leci 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Karol
  • Mentos223
  • 209 2316

Pod lampą mi ni jak się nie podobało miałem nad lampą ale stale się odkręcała a zobaczyłem kolegi fergusona to on tak ma na dachu i mi się spodobało :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mateusz19980916
  • 304 4736

A ja radzę Ci poprostu odkręcić kontrolkę skoro razi Cię w oczy :) U mnie było to samo. Zmieniłem olej, pompę i dalej jest to samo, a na zegarze pokazuje dobre ciśnienie wiec nie mam zamiaru dalej szukać, po prostu nie zwracam uwagi na kontrolkę.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Karol
  • Mentos223
  • 209 2316

Dobry pomysł tylko wiesz człowiek ma wtedy takie dziwne odczucie żeby silnika nie zatrzeć  albo coś nie nawywijać , muszę kupić ten zegar i zamontować go to wtedy będę wiedział :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Tygrys2
  • 0 71

to kup zegar  jak jest we włądku... wtedy juz bedziesz pewny jakie masz cisnienie. bo jesli kontrolka sie jarzy to niemusi znaczyc ze masz cos z cisnienie bo moze jzu sie ten czujnik konczy.... ja tak miałem ze kontrolka oleju mi sie jarzyła we fiacie 126p. ale wymieniłęm czujnik i miałem tez manometr jak ruski i tez wiedziłęm jakie miałem cisnienei oleju...

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • prorok
  • 2045 11790

Z tymi czujnikami to cyrki się dzieją....było tak  że w jeden dzień kupiłem dwa nowe i ani jeden nie był dobry...(albo chodził chwile albo wcale) Najlepsze rozwiązanie to tak jak Koledzy piszą zamontowanie zegara wtedy będziesz miał pewność jakie jest ciśnienie bo na tych dzisiejszych czujnikach niestety nie można polegać... Już po zasiewach?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Karol
  • Mentos223
  • 209 2316

No ja miałem założony nowy to w ogóle świecił się cały czas jak by ciśnienia nie było założyłem stary to się żarzy będzie zegar będzie wiadomo co i jak  , tak już po zasiewach reszta na wiosnę czeka :) , dolny zaczep mam ten co był tylko była w nim jakaś dziura wypalona palnikiem to wstawiłem kawałek materiału i zaspawałem co by był mocniejszy :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marobas
  • 230 1324

zegar jak najbardziej ale z kontrolki bym nie rezygnował... trzeba wziąć pod uwage że te zegary co są typowo do ciagników, nie są zalewane gliceryną, i jeszcze jeśli mają gniazdo na żarowke z podświetlenia to jednak ich mechanizmy sa narażone na kurz pył i te sprawy, i choc to rzadki przypadek, to jednak moga sie przytrzeć i zawiesić gdzieś w dolnym zakresie... najlepiej wziaśc ze skala przynajmneij z 6 atm, bo przy niższej skali, czasem w zimie można go przeciągnać  (jeśli ciśnienie oleju przekroczy zakres manometru, a 5,5 atm na zimnym oleju to żaden problem) i później można być niemiło zaskoczonym, jak go w lecie zostawimy na wolnych obrotach tak żeby trzymał 1,5 atm a zegar będzie o 1 oszukiwał...
-marcin 526, to zależy co mamy na myśli "wolne obroty" bo przy 800 jeszcze tak, ale przy 500 chyba już pompa nie wydoli na 3,5, a na 1,5-2 na rozgrzanym oleju,

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Sianek
  • 167 969

Nie przejmuj się ten typ tak ma :P  Po prostu nie trzymaj go na aż tak wolnych obrotach, a i z zaworem przelewowym dużo nie kombinuj bo za duże ciśnienie też jest fatalne w skutkach ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11284

Nie ten typ tak ma tylko jest coś nie tak.U mnie kontrolka zapali sie kilka sekund po zgaszeniu ciągnika tylko ze na kontrolke prawie ze wcale nie można polegać.Jak koledzy wyżej mowili weś zegar i zamontuj rozwiąznie niezawodne

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marobas
  • 230 1324

Nie przejmuj się ten typ tak ma :P  Po prostu nie trzymaj go na aż tak wolnych obrotach, a i z zaworem przelewowym dużo nie kombinuj bo za duże ciśnienie też jest fatalne w skutkach ;)

na pewno prościej pokombinować z zaworem (np. profilaktycznie wymienić 7-10zł) niż remontować silnik, jeśli będzie miał zegar, to łatwo go sprawdzi, bo wystarczy zwiekszyć obroty i obserwować w którym momencie jest skok ciśnienia (w zależności od tłoczka, będzie albo spadek albo wskazówka się zatrzyma na chwile w miejscu gdzie następuje otwarcie, powinien trzymac 3,5-4,5 atm), niektóre maja dodatową dziurkę żeby przesunąć zawleczke, jak nie maja to można nawiercić albo cos podłożyć (ale tak sie robi jak jest zawór zintegrowany z pompą i są duże koszty, tu sie nie opłaci)

-ale fakt że na starym oleju tak zrobił nie jest pocieszajacy, bo przeważnie czujniki szwankują pow wymianie oleju na nowy (jest rzadszy od przepalonego), wiec jednak pewnie trzeba będzie szukac jeszcze gdzieś przyczyny,

-jakby zaśepka z wału wypadła, to chyba wał by sie zatarł w momencie na tym łożysku obok

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj