Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Wynalazki i udoskonalenia

15 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Piszą, że źle założony, bo w trakcie pracy łańcuch będzie napierał za zębatkę napinacza. Przy większym obciążeniu pognie płaskownik z zębatką.

Napinacz łańcucha musi być tak założony, aby łańcuch po tej stronie, po której ciągnie był zawsze prosty. Inaczej łańcuch nie potrzebnie oddziałuje na napinacz i w ten sposób powoduje większe tarcie, a w przypadkach dużego obciążenia (tak jak pisał kolega wyżej) może wygiąć płaskownik do którego przymocowany jest napinacz. Jeżeli jeszcze ktoś jest nieprzekonany, to niech się przyjrzy wszystkim fabrycznym rozwiązaniom :)

niestety nie mam jak nagrac. woże c-360 i włączam wom przez skrzynie i lece  jedynka i jest dobrze ale jak wom włączyc normalnie to jednak mogło by troche wolniej chodzic :)

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×