Skocz do zawartości


Agrofarm z nowo założonym ładowaczem. Unii jest tylko sam goły wysięgnik i mocowania które trzeba było przerobić.... Hydraulika jest założona nowa. Seryjnie ten ładowacz nie miał amortyzatora, elektrozaworu i miał inną hydraulikę.

Co widzimy na zdjęciu Deutz Fahr Agrofarm 410 & Pirat 2?

Ciągnik Deutz Fahr Agrofarm 410 pracuje na łące, wykorzystując swoją moc 85 KM, co zapewnia efektywną pracę przy średnich zadaniach rolniczych. Wyposażony w silnik SDF 1000.4 W4 z 4 cylindrami i pojemnością skokową 4 litrów, ciągnik ten utrzymuje wysoką wydajność w różnych warunkach. Mechaniczna skrzynia biegów 20/20 umożliwia precyzyjne dostosowanie prędkości do potrzeb wykonywanej pracy. Towarzyszy mu maszyna Pirat 2, z którą współpracuje, realizując zadania związane z ładowaniem. Taki zestaw pozwala na wszechstronną adaptację do zmiennych wymagań gospodarstwa rolnego, łącząc siłę, precyzję i wydajność podczas codziennych prac polowych.


Rekomendowane komentarze

Wiadomo że lepiej... Ale wszystkie tanie polskie tury maja po zakładane najtańsze rozdzielacze po 400 zł , najtańsze elektrozawory i dużo by tu wymieniać. W tym przypadku sam rozdzielacz kosztował prawie 1500 zł.... Wszystko ma 2 letnią gwarancje. Oryginalnie unia w przewodach miała po zakładane dławiki żeby był mniejszy przepływ, więc trzeba było po zakładać nowe przewody. Została tylko sama goła rama unii. Reszta jest w 100 % nowa!!!

 

Wyposażenie to jak widać amortyzator, 3 sekcja, joystick, i chyba to tyle. Wszystko co powinien posiadać.

Rewers by się przydał ale jak patrzę na ciągniki Df-a w moich okolicach z tym rewersem to mi się odechciewa. We wszystkich prawie sprzęgła po roku zostały wymienione. Więc tego rewersu są plusy i minusy. gdyby Deutz fahr dopracował je bardziej lub zrobił z lepszych materiałów to oczywiście. U znajomego już w Agrofarmie w ciągu nie całych dwóch lat już trzecie założone. A ciągnik nie ma 1000 godzin.

 

A co do osprzętu to jutro kupimy krokodyl.

Rewers by się przydał ale jak patrzę na ciągniki Df-a w moich okolicach z tym rewersem to mi się odechciewa. We wszystkich prawie sprzęgła po roku zostały wymienione. Więc tego rewersu są plusy i minusy. gdyby Deutz fahr dopracował je bardziej lub zrobił z lepszych materiałów to oczywiście. U znajomego już w Agrofarmie w ciągu nie całych dwóch lat już trzecie założone. A ciągnik nie ma 1000 godzin.

 

A co do osprzętu to jutro kupimy krokodyl.

Nie wiedziałem, że DF są takie awaryjne. Sam przymierzam sie do kupna Df 5105.4HD ale widzę, że muszę się jeszcze zastanowić. Ty masz w swoim rewers mechaniczny? skrzynia z jednym półbiegiem ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v