Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Wynalazki i udoskonalenia

Przerobione dźwignie sprzęgła i hamulców w Ursusie C-360

Tak to wygląda z siedzenia ;)


Informacje o zdjęciu Przerobione dźwignie sprzęgła i hamulców w Ursusie C-360

Zrobione z Sony Ericsson ST18i

  • 4,1 mm
  • 10/250
  • f f/2.4
  • ISO 1250
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

12 komentarzy

Rekomendowane komentarze

gregc330 dlaczego? własnie że teraz jest wygodniej niż orginalnie z pierwszych testów za kierownicą, moze i na zdj wydają się daleko dźwignie ale tak nie jest, jest akurat pod człowieka ;)

będzie wygodniej , pewnie fajnie jest jak jeździ jakimś zachodnim ciągnikiem w którym jest wygodnie i z niego troche ściągnąć odłegłość siedziska od podłogi odległosc koła kieronicy od podłogi kierownicy od siedziska , pochylenie koła kierownicy, odłegłość pedałow od podłogi, rozmieszczenie dźwigni etc... ja tak zrobiłem jak robiłem ładowarke. mówie że dużo pracy bo teraz porządnie obspawać wstawić blaszki w rame kabiny pod usz czelki do szyb na przykład . a pedał sprzęgła zepniesz z dzwignia linką boudena , znaczy tą ruchomą w pancerzu pewnie, od podnośnika też chyba troche wyżej dasz dźwignie co

piciaj według mnie komfort znacznie się podniesie, jak teraz siądę za kierownicą to jest wygodniej z pedałami itd. a przy okazji trochę ciszej bedzie, co do podnośnika to bez linek się obejdzie, jest inny plan, a sprzęgło hydrauliczne pewnie ;)

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×