otson 3 Napisano Kwiecień 10, 2014 Nowicjusz 3 29 Świetnie wygląda. a od czego te oponki? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
marcinC-328 1 Napisano Kwiecień 10, 2014 Nowicjusz 1 41 oponki od widlaka oczywiście ^^ Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość konteno Napisano Kwiecień 10, 2014 jak na grząskim terenie weźmie na widły 2 baloty sianokiszonki to pewnie zacznie bezradnie przebierać kołami Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
marcinC-328 1 Napisano Kwiecień 10, 2014 Nowicjusz 1 41 nie jeszcze nie było żeby się drapała chociaż nie ma obciążników dwa baloty kiszonki i idzie ^^ Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bratrolnika 28702 Napisano Kwiecień 11, 2014 Zaawansowany 28702 18322 @konteno ale ten ciągnik nie ma przedniego napędu, więc szerokie koła z przodu jak najbardziej wskazane jaki koszt opon??? i rozmiar??? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
marcinC-328 1 Napisano Kwiecień 11, 2014 Nowicjusz 1 41 rozmiar 14-17.5 a koszt nie powiem bo jak go kupiliśmy to już posiadał takie ^^ Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość konteno Napisano Kwiecień 11, 2014 @bratrolnika nie chodzi mi o to że nie ma napędu , po prostu większe obciążenie tura przy jednoczesnym podnoszeniu i cofaniu mogłoby powodować utratę przyczepności przez tylne koła a tym samym gleba pod nimi poszłaby na przemiał a co do samych kółek to warto teraz poszerzyć błotniki Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
marcinC-328 1 Napisano Kwiecień 11, 2014 Nowicjusz 1 41 heh coś będzie trzeba pomyśleć z nimi ^^ Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bratrolnika 28702 Napisano Kwiecień 11, 2014 Zaawansowany 28702 18322 rozumiem, myślałem że chodzi o to że opony łyse to i zaparcia nie będzie pozdrawiam Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
grzechu13 36 Napisano Kwiecień 12, 2014 Zaawansowany 36 262 jak na grząskim terenie weźmie na widły 2 baloty sianokiszonki to pewnie zacznie bezradnie przebierać kołami Ty to zawsze musisz komuś szpilę wepchnąć. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość konteno Napisano Kwiecień 14, 2014 Ty to zawsze musisz komuś szpilę wepchnąć. Po prostu nie dawno zrobiło mi się żal widoku kompletnego stara 66 z nadwoziem dźwigowym który poszedł pod acetylen na złomie, maszyna była kompletna a mogła być idealnym dawcą części (między innymi most przedni z kołami , kompletna wciągarka hydrauliczna z reduktorem , szpulką i kilkudziestoma metrami jakiejś linki o dość dużej średnicy) do modernizacji i konstruowania różnych maszyn byłoby jak znalazł nawet cała ciężarówka byłaby dobra na pomocnika w sporym gospodarstwie, po wymianie kabiny na deko nowocześniejszą , założeniu dużej paki z wywrotem lub siodła do naczep oraz SW400TI mogłaby robić kawał dobrej roboty w transporcie gospodarskim Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
dawid3p 364 Napisano Maj 19, 2014 Zaawansowany 364 2123 @bratrolnika nie chodzi mi o to że nie ma napędu , po prostu większe obciążenie tura przy jednoczesnym podnoszeniu i cofaniu mogłoby powodować utratę przyczepności przez tylne koła a tym samym gleba pod nimi poszłaby na przemiał a co do samych kółek to warto teraz poszerzyć błotniki no to trzeba mieć z 1000-1500 kg balastu.... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się