Sadek 1123 Napisano Marzec 4, 2014 Zaawansowany 1123 9677 Możesz zdradzić rąbek tajemnicy jak to działa ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
marcinmax 6 Napisano Marzec 4, 2014 Zaawansowany 6 126 przełącznikami włączam diody na każdym przejeździe a przełącznikiem z strzałkami steruję silnikiem co zamyka zasuwki z tyłu musiałem wstawić przekaźniki 30A bo ten przełącznik ma 10A i nie wytrzymał Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wyrebski1 103 Napisano Marzec 5, 2014 Zaawansowany 103 2881 fajne rozwiązanie, tylko trzeba pamiętać za każdym razem o przełączaniu Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
marcinmax 6 Napisano Marzec 5, 2014 Zaawansowany 6 126 zaraz po opuszczeniu agregatu włączam diodę Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Profil usunięty Napisano Marzec 8, 2014 Heh prawie taki sam jak mój identyczne rozwiazanie musze wstawić fotkę Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Cichy94 188 Napisano Marzec 23, 2014 Zaawansowany 188 1108 ja też mam na tej samej zasadzie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Profil usunięty Napisano Marzec 24, 2014 Czyli nie jest to żadna automatyka, tylko ręczne sterowanie. A wystarczyłby przełącznik krańcowy na ramieniu podnośnika, licznik do 4 i mamy ścieżki sterowane automatycznie. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
marcinmax 6 Napisano Marzec 24, 2014 Zaawansowany 6 126 ale jak wpadniesz w mokre i zapchasz agregat to musisz go podnieść a odruchowo podniesiesz go ma max i już lipa z tym Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Profil usunięty Napisano Marzec 25, 2014 To też można bardzo prosto rozwiązać, po prostu jak podniesiesz agregat i zaświecą sie trzy diody, a powinny dwie to po prostu ją gasisz odejmując 1 od stanu licznika i jedziesz dalej. Ale widzę, że jesteś przeciwny tego typu rozwiązaniom ułatwiającym pracę, więc nie będę się dalej rozpisywał. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
marcinmax 6 Napisano Marzec 25, 2014 Zaawansowany 6 126 im łatwiejsza konstrukcja ty mniej problemów w ue nie można już stosować cyny z domieszką ołowiu w elektronice, a takie luty nie są odporne na drgania i te układy padną jest to już zabronione w produkcji samochodów, a co do ciągników to nie wiem toshiba wyprodukowała do audi jakiś wyświetlacz w kilku egzemplarzach był błąd to 3 lata go szukali i był z tym problem w ciągnikach bedzie nie długo to samo Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Profil usunięty Napisano Marzec 25, 2014 Do czasu wynalezienia bezołowiowej alternatywy można stosować spoiwa z ołowiem. Które wg Ciebie luty nie są odporne na drgania? Bo nie zrozumiałem Twojej wypowiedzi. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się