kubamako66 555 Napisano Luty 6, 2014 Zaawansowany 555 3406 no ładny Władek jak ten tur jest podłączony,i na jaką masz pompę oryginalną czy NSZ 16 ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jarek7692 13 Napisano Luty 6, 2014 Zaawansowany 13 150 dzięki pompa jest orginalna NSZ 10 i spokojnie daje rade;) 3/4 big-baga pszenicy podnosi przy 1000 obr/min zasilanie jest z orginalnego rozdzielacza na nowy a powrót jest wpięty tam gdzie orginanie była podłączona "nagrzewnica" Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
damianzetor9540 2705 Napisano Luty 6, 2014 Zaawansowany 2705 13749 Ale z jaką prędkością podnosi tego bb? 5/5 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
BARTEK333 1591 Napisano Luty 6, 2014 Zaawansowany 1591 4253 Piękny władzio 5 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jarek7692 13 Napisano Luty 6, 2014 Zaawansowany 13 150 Ale z jaką prędkością podnosi tego bb? 5/5 powoli ale podniesie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mniejszy24 5 Napisano Luty 6, 2014 Zaawansowany 5 197 to jest tylko dwie sekcje? jest on odczepiany czy na stałe z ciągnikiem? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jarek7692 13 Napisano Luty 6, 2014 Zaawansowany 13 150 obecnie są 2 sekcje ale rozdzielacz jest 3 sekcyjny wystarczy założyć węże i złączki tur jest odczepiany na jednym z wcześniejszycz zdjęć jest widoczy bez tura Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jmierzwa952 2 Napisano Luty 7, 2014 Zaawansowany 2 150 a jaka cena takiego tura? i jak wytrzymalosc ciagnika, rama, kola ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jarek7692 13 Napisano Luty 7, 2014 Zaawansowany 13 150 Tur był kupiony jednosekcyjny na linke używany za 2.500zł + koszty przeróbki:) z wytrzymałością nie ma narazie problemow, tylko trzeba czzęścij smarować zwrotnice i końcówki drążków jedyną awarią przez 1,5 roku użytkowania był urwany czop ale nie urwał się podczas pracy z ładowaczem ale na łące przy skręcie a tur był odpięty;) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jmierzwa952 2 Napisano Luty 7, 2014 Zaawansowany 2 150 takim to by popracowal. heh. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MrTomo1919 2 Napisano Listopad 29, 2014 Użytkownik 2 78 Piękny władek i super przerobiłes tura. Kolego powiedz mi tylko co zrobiłes z tym wspornikiem co idzie od wieżyczek konkretnie chodzi mi od prawej wieżyczki akurat widocznej na zdjęciu do tej rury przy przednim zaczepie na której wisza obciążniki. Bo u mnie tez w hydramecie ten wspornik jest juz fabrycznie wygięty i wzmocniony płaskownikiem. Nie wiem po co zrobili taki wygięty ale domyslam sie ze bali sie ze bedzie czepiał o wentylator chłodzenia silnika. Przecinałes go na poł i na prosto spawałes(pasowało wszystko?) czy z jakiegos innego materiału zrobiłes i nie czepia o wentylator?? bo musze to przerobić bo pod wplywem cięzaru ten wspornik ugina sie coraz bardziej i cały tur sie kosi w drugą strone. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jarek7692 13 Napisano Listopad 29, 2014 Zaawansowany 13 150 W sprawie tego wspornika z prawej strony to też był wygiety i za bardzo się uginal. Ten który mam to oryginalny tylko przerobiony. Został on przecięty na zgieciu, skrócony, zaspawany (sam spraw może nie wytrzymać) wiec została nasunieta rura na to połączenie i zaspawana. O rurce trzeba pomyśleć jak skrócisz wspornik. A przed spawaniem wspornika trzeba zrobić rowek na spoine żeby rurka bez problemu się nasunela. Do tego dlaczego oryginalnie jest krzywy wspornik doszedłem ostatnio jak myślałem o wspomaganiu, po prostu przy prostym wsporniku jest problem zamocować pompę ( a oryginalnie w nowszych T25 wychodziły sprężarki) wiec krzywy jest dlatego żeby ominąć sprezarke Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się