Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w T-25 / T-30 / T-40

Informacje o zdjęciu Władimirec T-25


12 komentarzy

Rekomendowane komentarze

dzięki :)

pompa jest orginalna NSZ 10 i spokojnie daje rade;)

3/4 big-baga pszenicy podnosi przy 1000 obr/min ;)

zasilanie jest z orginalnego rozdzielacza na nowy a powrót jest wpięty tam gdzie orginanie była podłączona "nagrzewnica"

obecnie są 2 sekcje ale rozdzielacz jest 3 sekcyjny wystarczy założyć węże i złączki :)

 

tur jest odczepiany na jednym z wcześniejszycz zdjęć jest widoczy bez tura :)

Tur był kupiony jednosekcyjny na linke używany za 2.500zł + koszty przeróbki:)

z wytrzymałością nie ma narazie problemow, tylko trzeba czzęścij smarować zwrotnice i końcówki drążków

jedyną awarią przez 1,5 roku użytkowania był urwany czop ale nie urwał się podczas pracy z ładowaczem ale na łące przy skręcie a tur był odpięty;)

Piękny władek i super przerobiłes tura. Kolego powiedz mi tylko co zrobiłes z tym wspornikiem co idzie od wieżyczek konkretnie chodzi mi od prawej wieżyczki akurat widocznej na zdjęciu  do tej rury przy przednim zaczepie na której wisza obciążniki. Bo u mnie tez w hydramecie ten wspornik jest juz fabrycznie wygięty i wzmocniony płaskownikiem. Nie wiem po co zrobili taki wygięty ale domyslam sie ze bali sie ze bedzie czepiał o wentylator chłodzenia silnika. Przecinałes go na poł i na prosto spawałes(pasowało wszystko?) czy z jakiegos innego materiału zrobiłes i nie czepia o wentylator?? bo musze to przerobić bo pod wplywem cięzaru ten wspornik ugina sie coraz bardziej i cały tur sie kosi w drugą strone.

W sprawie tego wspornika z prawej strony to też był wygiety i za bardzo się uginal. Ten który mam to oryginalny tylko przerobiony. Został on przecięty na zgieciu, skrócony, zaspawany (sam spraw może nie wytrzymać) wiec została nasunieta rura na to połączenie i zaspawana. O rurce trzeba pomyśleć jak skrócisz wspornik. A przed spawaniem wspornika trzeba zrobić rowek na spoine żeby rurka bez problemu się nasunela. Do tego dlaczego oryginalnie jest krzywy wspornik doszedłem ostatnio jak myślałem o wspomaganiu, po prostu przy prostym wsporniku jest problem zamocować pompę ( a oryginalnie w nowszych T25 wychodziły sprężarki) wiec krzywy jest dlatego żeby ominąć sprezarke ;)

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×