Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • FINN
  • 1075 4818

mam takie pytanko, czy ktoś z was przed zakupem ciągnika zachodniego na łysych oponach orientuje jaki jest koszt zakupu nowych opon o odpowiednim rozmiarze?? czy tylko patrzycie na koszt zakupu ciągnika?? :huh:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • instas
  • 10 539

Opony to ważna kwestia. Jak są bardzo zjechane, to od razu trzeba wkalkulować koszt nowych. I w takim przypadku musi być albo bardzo atrakcyjna cena albo super stan ciągnika. W moim przypadku 480/70/R24 od 2,5 tys.zł/szt. wzwyż, i tył 580/70/R38, od 5 tys. zł/szt. wzwyż. Także komplet to minimum 15tys. zł. W standardzie Ares 640 miał 520 tył i 420 przód. za 520 ok. 4tys. a 420 ok 1,5tys.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • FINN
  • 1075 4818

czyli w twoim przypadku jak było?? atrakcyjna cena czy super stan??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • michalll2532
  • 45 505

z oponami to fakt malo ktory ma dobry bieznik,ale prawie we wszystkich sa łyse jak kolano.tak samo w ursusach i zetorach ogladelem kilka w komisie cena przestepna ale z oponamo gorzej.widzialem dzisial pieknego ursusa 914 finn za 40 tys tylko dla mnie troche za maly

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • radek27
  • 12 198

opony są ważne, ale napewno łatwiej je wymienić niż naprawiać cokolwiek innego. Wole łyse opony niż naprawiać skrzynie za kilka tys zł. Kupić używany ciągnik w dobrym stanie technicznym i ładnymi oponami graniczy z cudem, a jak już się coś trafi to cena powala.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • instas
  • 10 539
Dnia 5.02.2014 o 18:48, FINN napisał:

czyli w twoim przypadku jak było?? atrakcyjna cena czy super stan??

W moim przypadku raczej przesądził ogólny stan, wyposażenie no i konkretny tuz na przodzie. Opon na razie nie będe zmieniał na zdjęciach wyszły może i nie zaciekawie ale w realu są jeszcze znośne, zwłaszcza tył. Szerokość 480 i 580 też robi swoje. Miałem do kupienia aresa 610 RX za 60tys. od osoby prywatnej w niespotykanym u handlarzy stanie.Tylko.... Opony 350 i tył 420 absolutnie do wymiany może z 10% zostało, no i zdecydowanie za wąskie. Kabina sztywna, brak klimy, niedziałający nadmuch. Miała mieć 3700 godzin.

Edytowano przez instas

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • radek27
  • 12 198

to ładna cena, jak na ten stan co mówisz. A gdzie kupiłeś? ja mam 610 na tych samych oponach i mimo że słabe to ma uciąg, no chyba że bardzo błoto. Ale z checią bym się zamienił na 620.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • instas
  • 10 539

Dokładnie tak, szerokość opony jest bardzo istotna. Kupiłem w Wierzchowinie woj. Lubelskie. Od tego człowieka kupują też inni handlarze i dokładają do ceny 7-9 tys. zł. Stoi tam też bardzo ładna 610 link: http://phudarpol.otomoto.pl/renault-ares-610-rz-opony-99-nie-620-630-640-636-710-6180-6170-A383799.html ,no ale tak jak pisałeś, cena już nie tak atrakcyjna jak za 610, ale gumy ma 580 i 480 nowe. cena 75 bez większych targów, uwzględniając opony ok. 15tys. Cena robi się atrakcyjniejsza.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • instas
  • 10 539

..

Edytowano przez instas
    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • instas
  • 10 539

Miałbym pytanie do posiadaczy lub osób obeznanych w temacie. Mam problem ze wskaźnikiem paliwa. Pokazuje na odwrót, jak był pusty zbiornik to pokazywał że jest pełny, jak zatankowałem do pełna to zapaliła się rezerwa i wskaźnik pokazuje że jest pusto. Co może być przyczyną. Jeszcze jedno pytanie. Wie ktoś może do czego są dwa podłączenia, u góry z tyłu kabiny pomidzy halogenami, tam gdzie jest filtr zewnętrzny. Są tam po obu stronach gumowe rurki, jedną z nich miałem nadpękniętą.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • radek27
  • 12 198

byłem u niego jak kupowałęm, dosyć ogarnięty i chyba uczciwy, ale akurat nic nie miał wtedy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • instas
  • 10 539

Ciężko u niego coś wyhaczyć, bo szybką znikają poczciwe maszyny. Ja też kupiłem, można powiedzieć że zjechały z tira i zaraz nie było żadnej. A były cztery 556 z 2003r. 610 i 620 z 98r. no i 640 którą kupiłem, za parę dni miał jeszcze 550 i tego samego dnia sprzedał 550 i 620 innemu handlarzowi z Niedrzwicy Kościelnej, zmieniły się tylko ceny o 7 i 8 tys. zł. A co do 620 to widziałem jeszcze jak wymienił licznik.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.