andrzej2110 535 Napisano Luty 3, 2014 Zaawansowany 535 11728 To jest d45 a nie 47 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Assasin 502 Napisano Luty 3, 2014 Zaawansowany 502 2649 Oj tam ale piękne są gratuluje 6/5 piękne zapraszam do mnie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
damianzetor9540 2705 Napisano Luty 3, 2014 Zaawansowany 2705 13749 Lubię gdy przyczepy sa jednakowe i tworza "rodzinny" zestaw 5/5 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Styzus 50 Napisano Luty 3, 2014 Zaawansowany 50 341 teraz ładnie sie prezentują Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bluedaver 1 Napisano Luty 3, 2014 Nowicjusz 1 36 To jest d45 a nie 47 ma kolega racje...d47 identycznie pomalowana stoi na drugim podwórzu z belami...a te to d45s( w dowodach sprawdzałem) ale "łoj tam łoj tam" trochę pracy...ale efekt zajefajny i do tego 5t zboża lekko wchodzi...opony nowe... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bluedaver 1 Napisano Luty 3, 2014 Nowicjusz 1 36 teraz ładnie sie prezentują Michał podstaw swoje...też Ci kapitalki zrobię...będziesz miał identyczne...do bizona jak znalazł, a i ludze będą sie mylić...ha ha ha ha Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DK94 192 Napisano Luty 7, 2014 Zaawansowany 192 1215 a te to d45s( w dowodach sprawdzałem) To dlaczego jeszcze tytułu zdjęcia nie poprawiłeś, nadal jest D47... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Kamillo0 132 Napisano Luty 8, 2014 Zaawansowany 132 2169 Jaki koszt takiego remontu i co wchodziło w jego skład? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bluedaver 1 Napisano Luty 8, 2014 Nowicjusz 1 36 uszczelniacze cylindrów hydraulicznych ok 100zł, hamulce tylko czyszczenia wymagały, ale uszczelki i gumowe osłony + gniazda i wtyczki to jakieś 100zł, nowe opony Mitas 14PR z dętkami w promocji dla mnie 380zł/szt , elektryka poprawiona 50zł za gniazdo i lampę, spawanie burt z nadstawkami i malowanie jakieś 2000zł, profile na całości 50x50x2,blacha 1,5mm, trapezowa, blacha na podłogę 4mm- 700zł, smarowanie itp ...nie liczę mojej robocizny, podałem orientacyjne koszty materiałów, bo wszystko hand made..po godzinach...jest satysfakcja i frajda...do tego na lata spokój...myślę, że koszt naprawy za sztukę to około 3500-4000zł, zależy ile jesteś w stanie zrobić sam...a robocizna nie jest tania...natomiast firmy które robią burty tną koszty na ';grubości materiału... chyba i tak wyszło taniej niż komuś zlecić... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Kamillo0 132 Napisano Luty 8, 2014 Zaawansowany 132 2169 Dzięki za rozpiskę. Jeszcze koszt farby. ;P Właśnie patrzyłem, że firmy robiące burty chcą koło 1500-2000 zł za burty takie jak u Ciebie ale możliwe, że jakość materiałów jest gorsza. Patrzę właśnie takie d-47 i za dobrą trzeba dać koło 9 tysi a i ciężko znaleźć dobrą z takimi kołami. Więc chyba bardziej opłaca się kupić ze zgniłą podłogą, burtami i pewnie jeszcze kilka rzeczy do wymiany za to dużo taniej i samemu ją doprowadzić do takiego stanu. Opony faktycznie tanio, jak ja w lato kupowałem dętkę to 40 zł za samą dętkę a za oponę chcieli 400 zł. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
andrzej2110 535 Napisano Luty 8, 2014 Zaawansowany 535 11728 Za 9 tys to można zrobić prawie całą nowa przyczepę. Wystarczy aby były osie z kołami i obrotnica. Najlepiej kupić jakiś wrak D47 lub D46. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Kamillo0 132 Napisano Luty 8, 2014 Zaawansowany 132 2169 Oj łatwo powiedzieć. Jakiś czas temu przeglądałem oferty to łatwiej i taniej kupić zniszczoną d-47 niż poszczególne elementy. Raz znalazłem same podwozie bez skrzyni ładunkowej za 2 tysiące i to była ciekawa oferta ale na drugim końcu Polski i stała trochę czasu więc opony pewnie z wejścia do wymiany. Chyba nie czekała długo na właściciela. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bluedaver 1 Napisano Luty 9, 2014 Nowicjusz 1 36 co do opon to mam kolegę właściciela firmy wulkanizacyjnej i dostałem rabat...d47, której nie mam na zdjęciach kupiłem z PGR Pana Stokłosy jako "części" do przyczepy za 2000zł, burty i podłoga do wymiany, pneumatyka z "odzysku", hydraulika w opłakanym stanie(uszczelniłem, ale i tak mnie czeka wymiana tłoków-jakiś gamoń młotkiem w gładź uderzał, pewnie jak mu tłoczysko głowicę wypchnęło, rejestracja jako SAM(bo tak było najprościej" i w pole...czekają mnie przy niej jeszcze opony jeżeli nie ma są możliwości samodzielnie spawać burt(bo to wcale nie takie proste) , mogę Ci doradzić - jest w Wrześni firma Akmet, która robi dość tanio solidne burty zadzwoń, dowożą na terenie całego kraju i pozostanie Ci tylko zawiasy dospawać.., moje przyczepy są na ich styl, jednak samodzielnie wyszło mi trochę taniej, kupiłem od nich natomiast blachę na podłogę, przywieźli w 3 arkuszach wymiar idealny z zamówieniem... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Kamillo0 132 Napisano Luty 9, 2014 Zaawansowany 132 2169 Samo spawanie burt nie jest takie trudne, to właśnie zawiasy są najtrudniejsze. Wiadomo trzeba uważać, żeby nie pościągało. Do Wrześni mam niemały kawałek więc transport by dużo wyszedł. Siłowniki do nich nie są takie drogie z tego co patrzyłem więc chyba lepiej kupić bez a mieć już gotowy, nowy. Najpierw muszę znaleźć przyczepę ale to tak bez spiny bo i tak przyczepy używam kilka dni w roku a jak trzeba to jest skąd pożyczyć. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się