ładowarka 4x4
 

ładowarka 4x4

  • 6474 wyświetleń

w trakcie budowy, obecnie są już ramiona, pompa hydrauliczna , teraz powstaje krokodyl , silnik andoria 4c90 skrzynia żuk, reduktor 3do 1


Informacje o zdjęciu ładowarka 4x4

Zrobione z SAMSUNG GT-C3350

  • 3.7 mm
  • 1/302
  • f f/2.8
  • ISO 100

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • uss1002
  • 6 285

ładnie to wyszło tylko lepsze oponki by się przydały czekam na efekt końcowy a ten zbiornik od gazu jakie ma tam zastosowanie jeśli można wiedzieć?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • piciaj
  • 31 510

sluzy za zbiornik paliwa, moze bedzie przeniesiony na tył ,opony beda lepsze jak skończe, hehe każdy zwraca uwage na te nieszczęsne opony , a nie widz całej pracy włożonej jak dotychczas ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • przybyslawice5211
  • 536 4632

Szkoda kolego ze nie dałeś jakiegoś lepszego silnika bo te z lublina ciężko palą i leje się olej z każdej możliwej strony wiem o tym bo mam lublina z takim silnikiem

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hodowcamlody
  • 53 654

jaqk rozwiązałeś napęd 4x4? przecież skrzynia z żuka ma tylko 1 wałek.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

Napisano

  • Gość Profil usunięty

przecież pisze że jest reduktor reszty można się domyślić

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • piciaj
  • 31 510

wybrałem ten silnik bo znałem jego przeszłość" pracował w żuku blaszaku w zaopatrzeniu pewnej spółdzielni został zezłomowany ze wzgledu na wiek a miał przejechane 28tys autentyczne . fakt pali tylko z podgrzaniem, ale myśle założyc mu jeszcze świece płomieniową , przecieków jako takich niema, były troche z awo pompy ale zostawiłem z niej tylko obudowe i juz jest suchy.napęd ze skrzyni z żuka przechodzi do reduktora wykonanego z przekładni od cyklopa reduktor ten ma w środku te same koła zębate lecz inny wałek na tym dużym kole bo obudowa jest przerobiona i wałek przechodzi na wylot dając napęd na przednią tylną oś poprzez wały kardana, zdecydowałem sie na takie rozwiązanie bo można w rame ładowarki włożyc dowolny silnik ze skrzynią z samochodzu z napedem na tylną oś pierwotnie był silnik 1.8 turbo diesel ze sierry to była dopiero porażka .. poźniej po roku dopiero udało znaleźć sie ten motor i mała adaptacja ramy i działa

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • saszeta
  • 164 3928

mi ten silnik pali bez problemu. Chyba że braknie ropy to trzeba ręcznie odpowietrzać bo sam nie zaciągnie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • piciaj
  • 31 510

może za daleko mam zbiornik no i jest poniżej pompki, chociaż założylem zaworek jednokierunkowy , ale nie wykluczam założenia zbiornika w pobliżu silnika , a Tobie kolego pali na zimno bez podgrzania świecami?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • saszeta
  • 164 3928

nie no, grzać trzeba :D . Albo jakiś dezodorant w filtr powietrza :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zetorturbo
  • 10 562

a u mnie siedzi silnik malca :D też przełożenie 1/3 :) skrzynia 3 biegowa a u Ciebie.?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • piciaj
  • 31 510

też 3 biegowa żukowska, stary typ . nie miałem czasu ostatnio żeby ją dokończyć. ale teraz będe mieć wreszcie czas

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj