Ursus C-360 i C-360 3P
 

Ursus C-360 i C-360 3P

  • 2205 wyświetleń

Informacje o zdjęciu Ursus C-360 i C-360 3P

Zrobione z Sony Ericsson G502

  • 3.3 mm
  • 1/15
  • f f/3.0
  • ISO 500

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • rafal3050
  • 74 879

jak ty mogłeś odkręcić grill od c-360 do tego czegoś :D masz 5/5

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AlbertUrsusc360
  • 21 187

Odkręcił bo pewnie chciał się dostać do akumulatora. Nowsze perkinsy tak miały akumulatory :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rafal3050
  • 74 879

to i ja wiem albert , mi się wydaje że grill jest założony do tego sam-a a , pewnie grill nie potrzebny bo bez niego szybszy dostęp do aku.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Patryk3802
  • 200 1691

Jak aku w pożadku to po co zaglądać tak często? raz na jakiś czas sprawdzić stan kwasu i klemy przesmarowac i git

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • kingquad
  • 3 53

Gril został zdemontowany ponieważ 3p miał małą stłuczkę (trzeba było maskę prostować) a w samie jest inny gril założony :-)

MafiaMarcinaF wiosną dołączy jeszcze Kubota M9540 :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bandit66
  • 343 2810

Przygarnął bym takiego malucha, jakie ma podzespoły ?

_______________

Pozdrowienia :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • kingquad
  • 3 53

bandit66 Przygarnął bym takiego malucha, jakie ma podzespoły ?

 

Silnik i skrzynia od fiata 126p (maks. prędkość około 40 km/h), tylny most od żuka. Teraz jest w trakcie dorabiania tylnego i przedniego tuza :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość konteno

Napisano

  • Gość konteno

Patryk a jak ktoś ma słaby aku. :D

Jak ktoś ma suaby akumulator to prostownik może podłączyć na masę i plus na rozruszniku a wyjdzie na to samo. Zimą zaglądać pod korki raczej nie trzeba chyba że lubi się odkręcać klemy i taszczyć akumulator do ciepłej chałupy żeby miał lżej palić. Na zimowe garażowanie to tylko ocieplona piwnica. Nie wyobrażam każdorazowego odkręcania schodków w zetorze aby ładować akumulator. Odpowiednie ładowanie 14V latem 14,5V zimą rozwiązuje problemy (nie uwzględniam tu wad instalacji elektrycznej , lewego poboru prądu na postoju , wpływu wstrząsów na stan płyt , zasiarczenia wynikającego z niewłaściwej eksploatacji bo wyeliminowanie choćby częściowe wpływu tych czynników sporo zwiększa żywotność akumulatora)

I jeszcze markowy duży akumulator to podstawa.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • kingquad
  • 3 53

Mam dobry akumulator i pomimo że 3p jest zalany płynem to odpalenie go przy -20 nie jest problemem. I moim zdaniem warto inwestować w dobre akumulatory :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj