rafal3050 74 Napisano Luty 1, 2014 Zaawansowany 74 879 jak ty mogłeś odkręcić grill od c-360 do tego czegoś masz 5/5 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
AlbertUrsusc360 21 Napisano Luty 1, 2014 Zaawansowany 21 187 Odkręcił bo pewnie chciał się dostać do akumulatora. Nowsze perkinsy tak miały akumulatory Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
rafal3050 74 Napisano Luty 1, 2014 Zaawansowany 74 879 to i ja wiem albert , mi się wydaje że grill jest założony do tego sam-a a , pewnie grill nie potrzebny bo bez niego szybszy dostęp do aku. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Patryk3802 200 Napisano Luty 1, 2014 Zaawansowany 200 1691 Jak aku w pożadku to po co zaglądać tak często? raz na jakiś czas sprawdzić stan kwasu i klemy przesmarowac i git Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
rafal3050 74 Napisano Luty 1, 2014 Zaawansowany 74 879 Patryk a jak ktoś ma słaby aku. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MafiaMarcinaF 40 Napisano Luty 1, 2014 Zaawansowany 40 1115 Ładna ekipa Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kingquad 3 Napisano Luty 1, 2014 Użytkownik 3 53 Gril został zdemontowany ponieważ 3p miał małą stłuczkę (trzeba było maskę prostować) a w samie jest inny gril założony :-) MafiaMarcinaF wiosną dołączy jeszcze Kubota M9540 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bandit66 343 Napisano Luty 2, 2014 Zaawansowany 343 2810 Przygarnął bym takiego malucha, jakie ma podzespoły ? _______________ Pozdrowienia Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kingquad 3 Napisano Luty 2, 2014 Użytkownik 3 53 bandit66 Przygarnął bym takiego malucha, jakie ma podzespoły ? Silnik i skrzynia od fiata 126p (maks. prędkość około 40 km/h), tylny most od żuka. Teraz jest w trakcie dorabiania tylnego i przedniego tuza Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość konteno Napisano Luty 2, 2014 Patryk a jak ktoś ma słaby aku. Jak ktoś ma suaby akumulator to prostownik może podłączyć na masę i plus na rozruszniku a wyjdzie na to samo. Zimą zaglądać pod korki raczej nie trzeba chyba że lubi się odkręcać klemy i taszczyć akumulator do ciepłej chałupy żeby miał lżej palić. Na zimowe garażowanie to tylko ocieplona piwnica. Nie wyobrażam każdorazowego odkręcania schodków w zetorze aby ładować akumulator. Odpowiednie ładowanie 14V latem 14,5V zimą rozwiązuje problemy (nie uwzględniam tu wad instalacji elektrycznej , lewego poboru prądu na postoju , wpływu wstrząsów na stan płyt , zasiarczenia wynikającego z niewłaściwej eksploatacji bo wyeliminowanie choćby częściowe wpływu tych czynników sporo zwiększa żywotność akumulatora) I jeszcze markowy duży akumulator to podstawa. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kingquad 3 Napisano Luty 2, 2014 Użytkownik 3 53 Mam dobry akumulator i pomimo że 3p jest zalany płynem to odpalenie go przy -20 nie jest problemem. I moim zdaniem warto inwestować w dobre akumulatory Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kubotam 15 Napisano Wrzesień 26, 2014 Zaawansowany 15 476 Fajna ekipa Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się