Gość Napisano Styczeń 30, 2014 Możesz opisać jak przeniosłeś napęd na pompę hydrauliczną. Masz tę jedną dużą do wysięgnika i wspomagania? Bardzo prosiłbym jeszcze o opis lub fotkę przeniesienia napędu na mosty. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
650elx 4 Napisano Styczeń 30, 2014 Zaawansowany 4 162 Pompa jest jedna wspólna od wspomagania i wysięgnika pompa zastosowana jest od bizona Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Profil usunięty Napisano Styczeń 31, 2014 paski nie "boksują "? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
650elx 4 Napisano Styczeń 31, 2014 Zaawansowany 4 162 pompa jest napędzana za pomocą 2 pasków 14,i jeszcze ani razu nie słyszałem żeby pasek zapiszczał (ślizgną się) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tgos11 4 Napisano Luty 2, 2014 Nowicjusz 4 44 a olej jest podzielony dzielnikiem strumienia, czy w jednym obiegu? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
650elx 4 Napisano Luty 2, 2014 Zaawansowany 4 162 olej idzie z pompy na dzielnik strumienia (bizon) a z dzielnika na orbitrol i rozdzielacz Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tgos11 4 Napisano Luty 2, 2014 Nowicjusz 4 44 czyli tak jak ja robię... oleju wystarcza na orbitrol?? ja kupiłem dzielnik od cyklopa i dawał tylko na rozdzielacz Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
650elx 4 Napisano Luty 2, 2014 Zaawansowany 4 162 Podłączenie hydrauliki jest tak samo rozwiązane jak w bizonie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tgos11 4 Napisano Luty 2, 2014 Nowicjusz 4 44 a myślisz, że dzielnik 30/70% da rade swobodnie kierownicą kręcić Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się